guti290971 escribió: |
Eu fixen a curta, e somentes se me ocurre cantar: Hoy no me puedo levantar, el fin de semana me dejó fatal. Toda la noche sin dormir, soñando que aún trepo en Parada do Sil. He visto boletus, he visto citrinas, y no hay trofeo para mis vitrinas me duelen los gemelos, me duelen los cuadriceps...[i] Moi ben a organización, super simpáticos os voluntarios, e moi xenerosos os avituallamentos. Quedoume magoa de non coñecer a Xabi, Rosa, Esguellao, Oscarourense... A titulo persoal , sinalar de novo a extrema dureza, tanto das baixadas coma das subidas. Moito mais dura que a do clube fluvial de Lugo. Debo de ser moi malo baixando, pois me adiantaban todos os kamikazes, ainda que subindo os volvía a pillar. Un saudo para Chavalin, Maria, Taurus, Montxo, etc e o vindeiro ano volverei. |
guti290971 escribió: |
Eu fixen a curta, e somentes se me ocurre cantar: Hoy no me puedo levantar, el fin de semana me dejó fatal. Toda la noche sin dormir, soñando que aún trepo en Parada do Sil. . |
chavalin escribió: | ||
Muy buena Guti ..... Montxo,y yo preguntando en la subida quien llevaba la cesta ... |
Diego.Novelle escribió: |
Hola compañeros os comento lo poco deportiva que fue la atleta si se le puede llamar así Sonia Botana González ganadora de la prueba de Parada do Sil en la categoría Veterana(más de 40 años)dado que le debía saber a poco dicho premio y exigió a la Organización que se le concediese también el premio de Absoluta Femenina (Hasta 40 años).Mira que es avariciosa la gente, porque cobrar dos premios de distintas categorías es difícil y sobre todo si está federada la prueba(Según determina el art. 8.13.2 de la F.E.D.M.E.) pero claro el poco fair play de algunas es increíble. Espero que nadie se quede con este desacierto del "todo Vale" por que espero encontrar a gente que merezca la pena en este deporte. |
montxo escribió: | ||
En contraposicion o ocurrido cas duas segintes da clasificacion que entraron collidas da man, e como Champion chip lle concedeu a Maria a 2ª posicion, esta dixo que a merecedora era Teresa.... bravo por ela ... |