uri escribió: |
Tampoco creo que haya que hacer una caza de brujas hacia los tramposos, siempre que no perjudiquen a otros (premios,puestos de honor,...). Estoy seguro de que si les llegan estas críticas no lo volveran a hacer. |
Okeniata escribió: |
Falaba cun amijo sobre a súa próxima carreira, a de Santiago. E alí explicaballe como ia a facer para mellorar marca". Cool Cool "aljo dun vespino" Malvado o muy loco Malvado o muy loco escoitei. |
Hola Derek, el que llegó lesionado en la rodilla a meta y solicitó ayuda de la ambulancia no es el individuo del que estamos hablando. El lesionado es compañero mio, al que acompañé durante la carrera y hizo todo el recorrido (por cabezón) llegando lesionado. Llegamos en más de 40 minutos en la cola de peloton. |
Hola Derek, el que llegó lesionado en la rodilla a meta y solicitó ayuda de la ambulancia no es el individuo del que estamos hablando. El lesionado es compañero mio, al que acompañé durante la carrera y hizo todo el recorrido (por cabezón) llegando lesionado. Llegamos en más de 40 minutos en la cola de peloton. Si te lesionas abandonas te quitas el dorsal entras andando. Tampoco creo que haya que hacer una caza de brujas hacia los tramposos, siempre que no perjudiquen a otros (premios,puestos de honor,...). Estoy seguro de que si les llegan estas críticas no lo volveran a hacer. |
carabina escribió: |
Persoalmente respeto a tódolos corredores independentemente da súa condición ou do seu ritmo de carreira, por eso me sinto enganado por aqueles que non merecen o meu respeto. Practiquei moitos anos outros deportes, e en ningún atopei a camaradería que hai aquí (bueno, dentro dun equipo si, pero co adversario, para nada). Chega poñer un exemplo de Cambados 2010, donde ia coller auga no avituallamento e caeume, por non parar, resigneime e seguin correndo. Uns metros mais adiante, alguen que me veu apurou o seu ritmo para ofrecerme da súa auga. Ese xesto valeume mais que unha caixa de aquarius, un lote de camisetas... e algo que lle podo ensinar a miña filla. Para rematar, creo que a todos nos parece mal a actitude destes tramposos porque perxudica a imaxe do runner, e non por gañar un posto na clasificación. Por certo, quen e o outro...? |
carabina escribió: |
Para rematar, creo que a todos nos parece mal a actitude destes tramposos porque perxudica a imaxe do runner, e non por gañar un posto na clasificación. Por certo, quen e o outro...? |
charlygonzalez escribió: |
El tiempo en la clasificación provisional no coincide con el que cronometré, pues el de mi cronómetro (reloj) es un minuto y medio más aproximadamente, ¿soy el único al que le pasó? |