Foros ›
Os olímpicos do copazo
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 15:10
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Que tal van esos entrenos para a pedestre equipo?

Eu fun onte ao fisio e díxome que tiña unha sobrecarga na cara interna do muslo e que eso me dera lugar a unha tendinitis no tendón de pata de gallo (ganso) que son realmente 3 tendóns que se xuntan formando unha especie de pata de ave e que eso me tiraba de tódolos musculos e tendóns da zona e por eso se me irradiaba a dor a toda a rodilla. A parte de que tamén teño molestias no rotuliano e na cintilla iliotibial, vamos que teño a rodilla a tope. Ademais tamén me dixo que tiña descompensada a musculatura dos muslos entre unha perna e outra, non sei mu ben pq xa que non fago pesas nin nada específico para gañar musculatura, supoño que agora cargarei máis na perna sana pq cando corría non notaba máis músculo nunha que noutra.

A cousa é que agora toca baixar a inflamación e fortalecer cuadríceps, irei a algunhas sesións coa fisoterapeuta para que me explique ben os exercicios e me masaxee con cariño o muslo Mr. Green Mr. Green ... así que nada de correr a pedestre aínda que me acercarei para ver se vos saco unhas fotos en algún punto e logo acompañarvos na comida post-carreira.

Ademais teño un bo trancazo que pillei co frío que facía en Parada do Sil esperando por GasMan en meta, mira que tardar máis de 4h30 Mr. Green Mr. Green ¡Que sana envidia! aínda que despois do bolazo que dixeches que era xa non me apetece tanto. E por riba onte sacáronme a segunda moa do xuízo e tamén con ciruxía e puntos ¡Que dor! Mad O bo é que me deu a tope de ibuprofeno e xa non me doe a rodilla.

Panchi, non te me distraias coas morenas de rizos que o importante é petalo nas carreiras populares ... as pavas están sobrevaloradas, a satisfacción persoal de alcanzar as túas metas non, Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 16:08
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo propongo que hagais un reportaje gráfico desde el coche de como Fran abandona los ayuntamientos de Oleiros y A Coruña. En el momento que llegueis a cada pueblo más o menos de peso, sacarle una foto a Fran. Algo va a pasar, lo estoy viendo, el pulpo Paul ha muerto y Fran va a participar en una carrera fuera de sus límites naturales y todo en año santo, esto debe ser el anuncio del apocalipsis. Estoy pensando en crear un evento en el facebook "Ni Papa ni pollas. Fran en Santiago de Compostela el 31 de octubre".
Que momentazo va a ser ese REDIOS! (no me extraña que anarky venga aunque no participe en la pedestre)
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 16:21
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Chayanne_Galaico escribió:
Algo va a pasar, lo estoy viendo, el pulpo Paul ha muerto y Fran va a participar en una carrera fuera de sus límites naturales y todo en año santo, esto debe ser el anuncio del apocalipsis.

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Chayanne_Galaico escribió:
Estoy pensando en crear un evento en el facebook "Ni Papa ni pollas. Fran en Santiago de Compostela el 31 de octubre"

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Chayanne cada vez está más loco, que gran comentario !!!

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 20:45
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Jajajajaja!!!

Estáis muy locos!!! Entre el conciertazo de Tony Lomba que ya me tarda y el apocalipsis con Fran saliendo de Coruña... bufff, qué grandioso.

Yo a día de hoy no tengo nada claro que pueda participar en la pedestre. Los dolores van cada día a más sobretodo en los cuádriceps. Cosas como bajar una escalera o sentarse en el vater (mira que está bajito el cabrón) son auténticos suplicios. Tengo todos los muslos contracturados y llenos de microroturas. Además del tobillo morado, aunque no me molesta demasiado. A ver cómo evoluciona la cosa...

De todas formas voy a hacer todo lo posible por correr (aunque la verdad no puedo hacer mucho más que esperar a que pase el dolor), pero si no puedo me apunto a esas fotos con anarky.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 27 Out 2010, 18:40
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

El conciertazo de Tony Lomba hay que ir en situación, bien entonados para disfrutarlo, a mi también me tarda. Tengo que decir (esto va en serio) que me gustó mil veces más el concierto de Tony Lomba que el de Muse. Ahí queda eso!!!!
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 10:52
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Chicos, que sólo es una carrera, no el fin del mundo Mr. Green
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 22:49
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

A menudos garitazos llevamos ayer a Chayanne_Galaico, pudo ver:
- Una friky de Gran Hermano,
- Un Geyperman de 8 metros cúbicos (2x2x2) con brazos como mis muslos dando puñetazos de mariquita a dos nenos que se enzarzaron porque uno le amagó a la churri del otro. Normalmente esto no tiene por qué acabar en pelea, pero ya que pagan el gimnasio y se pasan horas y horas levantando hierros habrá que aprovecharlo y zurrarse la badana, ¿no?,
- Un montón de niñas pijas hipercachondas que se pasan la semana en el solarium y en aerobic y cuya mayor aspiración es enrollarse con Adrián el del Depor,
- Una camarera que supo reconocer que era una estrella del ponk y le dio un gin-tonic en copa de señor mientras a los demás nos ponía vaso de tubo,
- Una visita a "la pachorrita dorada" (a.k.a. Goldenfish),
- Y aun por encima a las 7 por la mañana viendo Punto Pelota en 'Redifusión'
GAS.
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Nov 2010, 13:34
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Pobre Chayanne, que ya te han quitado los puntos de Petín.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 02 Nov 2010, 14:28
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Por cierto, podéis tomarlo a coña o lo que queráis. Pero ¿os fijásteis en la brutal mejoría del tiempo una vez devolvimos a Panchito a Coruña? No volvió a llover en toda la tarde ni la noche, se paró el viento, e incluso no hacía demasiado frío.

¡Qué acojone...! Cualquiera se atreve a sacarlo otra vez y a cabrear al dios Koruño... Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 02 Nov 2010, 23:03
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Y después de ver el punto pelota y petarle el cerebro a Anarky, me puse a ver un trozo de "los ladrones van a la oficina" no me preguntes en que canal lo vi por que no me acuerdo.
Y el Goldenfish GARITAZO! mezcla de nenos con señoras, y triunfaba más una señora que toda la chavalada hembra junta.
jaichachu

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 15:40
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GAS
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 16:19
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Bienvenido manager!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Pedazo equipaso!!! A ver cuántos equipos aquí pueden decir que tengan manager... dentro de poco tendremos médico (para las transfusiones) y equipo de animadoras....
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 20:54
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Si señor ya está aquí el manager!!!!!!!! Y posible fichaje estrella... ahí lo dejo.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 20:55
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Gente. Estoy pensando en hacer una carrera el fin de semana del 20 N (diazo) en el calendario aparece la de MOS que es la que organiza Oscar Pereiro (sería un friki bolo) y otra en Vedra que es un pueblaso tipo Los Tilos que está a 4 km de Santiago. La de Mos es un sábado por la tarde que sé que os gusta, la de Vedra es standar por la mañana y poco más.

Vosotros direis.

P.D.
Hay que hacer puntos que estamos en el puesto 22 y esto cada semana que pasa es más lamentable.
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2010, 0:21
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

De todas formas hay que tener en cuenta que nos faltan los puntos de la Pedestre, que fuimos 3 miembros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos