Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Out 2010, 23:03
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

flip escribió:
Gacelita.....somos dos..yo ya les escribir la pertinente queja al correo..es que yo termine llevandome la de los niños de 11-12 años..de algdon..por aquello de llevarme algo..por que la otra no me valia para nada...

Seremos dos las que si nos dicen algo ....se van a enterar.

un saludo

flipy
Jajaja flipy, también pensé en coger la de algodón, pero el hombre va y me dice, bueno, es más pequeña, pero con este tejido para correr muy mal... y dije yo, qué exagerado, que por correr con una camiseta de algodón no se nos va a caer la piel a tiras, pero al final le comenté, traiga la M… y lo que haré será regalársela a alguien.
Yo al final voy a ir con camiseta negra y a vivir, o sea, menos colorido imposible…

Realmente a mí el asunto camiseta me la reflanfinfla, y como dice marola, camisetas inútiles que parecen camisones tenemos una pila (normalmente no puedo permitirme el lujo de escoger talla, suelen quedar los restos y si hay suerte y me vale, pues la uso, que no tengo ningún impedimento en ir haciendo publi), pero es que esta gente del correo se ha estado poniendo tan cansina con este tema que encabronan a una… y si ya decís que el mismo viernes solo quedan L y XL puede ser el acabose.
Ya no solo por las mujeres, es que además hay montones de chicos delgaditos y afiladitos que con la M no van a ninguna parte…
Bueno, menos mal que vamos por amor al arte y pasamos de todo esto, que según como ponían la camiseta ya me imaginaba con una mizuno o asics… en fin…

Menos mal que este tema es secundario y nos lo vamos a pasar fenomenal… y si no… peineta española cuando pase el avioncito. Tiene que quedar una foto super artística, visto desde arriba, todos con los deditos levantados. A ver si así sacan las fotos en el correo, jeje Demo sorrindo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 5:38
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

marcosmonki escribió:

Un aplauso a la organización por hacer que a los populeros se nos vaya acabando las ganas de ir a correr

Parar ... a carreira de El Correo en Santiago, engadiría eu.

pois afortunadamente non temos a mesma sensación en todos lados. Porque a veces chove e a veces mexan por un, pero polo menos en outros lados non fan alarde do asunto.

Menos mal que unha vez se da a saída disfrútase ben dando igoal a cor da camiseta, se chove, se fai frío, se somos moit@s ou pouc@s.

Pregunto eu, non hai ninguén pertencente á organización que pase por este foro? Non necesitan a opinión dos participantes? Danse ó onanismo lendo as mensaxes FILTRADAS/CENSURADAS que se leen na web de el correo jallego? Nos foros, en todos, cando alguén da organización da a cara leva algún reproche e pau, pero tamén o agradecemento dos usuarios por mostrar interés en mellorar e tentar facelo mellor. Vémolo nun montón de carreiras que se pasa alguén por aquí para ir informando e resolvendo dúbidas. Eles mesm@s poden decir se foi beneficioso para a súa carreira dar a cara pública e libremente.

-- Chámame "ghose"
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 8:23
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 15:19; editado 1 vez
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 8:47
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

jorbaiona escribió:

menos mal que ha vuelto correrengalicia...pa los q estamos enganchados....jeje

welcome otra vez!!!

Que razon tienes yo ya estaba con el mono, buff que alegron cuando probe y funciono.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 9:08
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

a verdade é que se votaba de menos... e pouco tempo foi !!!!

moita sorte e disfrutade todos os que ides a correr mañá en Compostela!!!
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 16:24
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Normalmente o dia da pedestre sempre abren os nubarrons durante o trascurso da proba. Ainda q a cousa non pinta ben, a ver si este ano pasa o mesmo e a chuvia vos da unha pekena tregua pa poder disfrutar máis da carreira. Gustaríame poder estar na liña d saída pero non puiden recuperarme a tempo. Sorte!!!! Satisfecho
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 17:43
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Que susto, ya pensé que llegara la censura a la web y que se la habían cepillado "cautelarmente". Pero veo que no, que no ha llegado la sangre al río. Menos mal. Respecto a lo de las camisetas,, sin comentarios, supongo que a los que no han podido atender con el tema de las camisetas les habrán devuelto la pasta, por que ese era el motivo del cobro, ¿no?.

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
Colifata

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/10
0 Carreiras
32 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 18:52
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Mucha suerte mañana a todos los corredores que participarán en la pedestre, aunque me temo que va a ser pasada por agua. Demo
Peregrino

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/09
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 18:55
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

¡Coño! Pues ahora sí que estamos buenos. ¿Qué modelito NARANJA me pondré mañana? ¿La de Decathlon de manga corta, la de Decathlon de manga larga, la de la Carrera Torre de Hércules o la Pedestre de Santiago?
¡Voy a llegar estresado a la carrera! Confuso Disimulando Pensando
Colifata

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/10
0 Carreiras
32 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 19:03
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

flip escribió:
Gacelita.....somos dos..yo ya les escribir la pertinente queja al correo..es que yo termine llevandome la de los niños de 11-12 años..de algdon..por aquello de llevarme algo..por que la otra no me valia para nada...
Seremos dos las que si nos dicen algo ....se van a enterar.

un saludo

flipy
Totalmente de acuerdo con vosotras chicas, me pregunto como midiendo metro y medio y pesando 50 Kg pretenden que me ponga esa talla M que parece una L; Parecería que voy corriendo en camisón naranja, y eso, queda poco elegante; entonces, iré con mi ropa de correr habitualmente.Saludos. Moi feliz
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 19:50
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 15:19; editado 1 vez
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 20:44
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

O meu apoio a todas as corredor@s que teñen cheos os caixóns de "camisolas" para durmir e eu aproveito para enviar unha mensaxe o meu irmán: "Xa tes outra camiseta, esta é laranxa" .
Sarcasmos a parte espero que non nos castigue moito a chuvia e o vento, e se non pois tampouco pasa nada. ÁNIMO A TOD@S E MAÑÁ A DISFRUTAR.
Quedou craro que eu tampouco levo a camiseta oficial ¿NON?
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 21:23
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Es que para mí, la oficial es la tuya.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 22:02
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

¿Sabemos se hai duchas e onde?

Mañá cando sone o despertador ás 6:45 e vexa o mal día que fai, seguro que me preguntarei quen me manda apuntarme a estos saraos e paparme 1 hora de coche e 1 hora de carreira baixo a choiva, co ben que pasaba toda a mañá na cama ao quente. Sarna con gusto...
fonta888

Novo foreiro
Novo foreiro
28/08/10
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 22:12
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Espero que la organización deje a todo el mundo poner la camiseta que considere más oportuna, porque en mi caso yo soy muy superticioso y estoy participando en las pedestres con una camiseta que considero talismán para las pedestres.
Un saludo y espero que no impongan nada, mientras se respete a los rivales. Suerte y adelante





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos