Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 22:44
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Queridos amigos y correlegas todos.

Lo normal en este tiempo es que llueva, sobre todo en Galicia y, más en Santiago.

Así que, como dixo non sei quen, pero o dixo:

"Para pescar o rodaballo hai que molla lo ca...llo"

No será la primera ni la última carrera en la que llueva, ahora bien, esperemos que la organización esté a la altura de las circunstancias y no nos haga estar retenidos en un callejón casi sin salida como el año pasado.

SALUDOS Y SUERTE A TODOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 7:44
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 15:18; editado 1 vez
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 7:51
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

En Santiago ha amanecido el cielo cubierto... pero NO está lloviendo!!!
Esperemos que aguante por lo menos hasta las 10.

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
nachouve

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 12:05
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Ghañei unha medalla!!! Sorriso
Q ben o pasei!!

Guiño
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5730 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 12:48
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Eu xa estou na casiña ao quente Sorriso Como siempre disfruté de esta carrera a tope. Me encontré más o menos bien aunque me faltaba un poco de "chispa", contaba hacerlo un poquito mejor, pero bueno, no pasa nada. Mejoré más de 20 puestos respecto al año pasado, sin embargo hice 30 segundos peor ¿?, y eso vi que le pasó a mucha gente conocida, por lo que vi de la gente que controlo y más o menos está en mi grupo de nivel, los tiempos fueron todos peores respecto al año pasado... ¿influiría la pequeña modificación del recorrido con esa cuestecilla de regalo y el tiempo que hizo? sería la distancia algo mayor este año? Pensando Disimulando
A nivel organizativo yo no vi nada importante que pueda dar lugar a críticas, todo muy correcto y fluído. Espero que al cobrar este año y estar la peña con las uñas afiladas por el mínimo fallo quedaran satisfechos y hayan apreciado mejoras.
Pues eso, enhorabuena a todos los que estuvimos un año más, a pesar del tiempo, y nos vemos en la próxima.
Por cierto, al llegar a meta me hicieron una entrevista para la tele Bailar Ríndose a ver si alguno me veis! Ríndose
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 13:03
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Lo he pasado genial, y he logrado mis objetivos, menos de 1 hora , por 1 segundo (a falta de ver los tiempos oficiales).

Por lo que yo he visto por ahi, lo que le ha dado a algun compañero. eran bastante más de 12 km. ( por gmaps daba 12,6 y al compi le dio 12,4). Alguien nos lo puede confirmar??


Un saludo pasado por agua
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 13:26
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Acabo de llegar también. Menuda carrera!. Qué dura! Pero eso es lo que la hace bonita. Mi Fore me ha dado 12.392. También por el GPS (a la espera de las clasificaciones) hice 1h00m07seg., es decir, que por 7 segundos no alcancé mi objetivo. Aún así teniendo en cuenta que la distancia es mayor de 12km, la dureza del recorrido y el dia que está haciendo, estoy más contento que unas castañuelas. Moi feliz

Creo que el recorrido de este año ha sido más duro que el "oficial". ¿No sé qué opináis?

Bueno, como siempre enhorabuena a tod@s los "valientes" que salieron a correr hoy por Santiago. Ha tenido mucho mérito con este temporal.

Un saludo... y hasta la próxima: la media "Volta a Ría" de Ferrol, en diciembre (si no hay otra antes).

P.D. De la organización poco que decir, han mejorado algunas cagadas de otros años, pero me vine para casa con una camiseta-camisón. Guiño


Última edición por gormitti o Dom, 31 Out 2010, 14:11; editado 1 vez
jmturnes

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
21 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 13:47
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

A min tamén me pareceron máis de 12 km peri non teño gps asi que... En canto o tempo, fixen un neto de 51'59'', a ver que me dan de oficial porque saín pola metade máis ou menos. Acabei cos pés empapados e cunha ampoia no dereito que da medo. Polo demáis, a organización creo que bastante ben, nada que comentar pola miña parte e o recorrido durillo.
slow

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/10
8 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 14:21
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Hola, pues yo también ya entré en calor, dude hasta el último momento el ir, y al final valió la pena, me lo pase genial, incluso cuando metí el pie en un charco hasta el tobillo.

La distancia ni idea, se me fundió el GPS, pero la sensación fue buena, ya que fui adelantando a mucha gente a lo largo de todo el recorrido, aunque mi tiempo 1.04'56'' no sea ninguna maravilla.

La organización, bueno me gusto más la de la semana pasada en Pontevedra. No vi ni un solo cartel indicativo de Km. "no digo que no estuviesen" , y también me pasé de largo el primer avituallamiento, en el segundo el agua esta helada, vamos acorde con el día.

Al final valió la pena, y las sensaciones buenas, con mis nuevas Jazz 13.

Enhorabuena a los valientes que han participado. Sorriso
luisji

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/10
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 14:45
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Hola,
me salieron 12,22. El perfil es para presumir de haber acabado!
Saludos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 15:32
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

OOOOOOOOOOOla, sí que semella que o circuíto deste ano era algo máis longo e duro, pero a mín, a pesar diso, gustoume ; será que son masoca Avergoñado . É máis, poderíamos abrir unha enquisa a ver se a xente lle gustou ou disgustou este nvo percorrido, qué opinades Pensando ?
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 15:33
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Xa de volta na casa esta carreira non me disgustou o tempo para min o ideal o recorrido aljo mais duro q de outras edicions estuben correndo moi merado por culpa de unha pequena lesion empesei amodiño salin casi de ultimo ,saludei a oscar pereiro q estaba o lado ,os meus compañeiros larjaronse aduicidos a saco non podo con eles como os deixes un minuto,xojancha non istante o ambiente espectacular moitisimos colegas a min esta carreira nonme justa moito ,pero este ano estuveron a altura ,o unico que si fixera calor os avitallamientos non estaban ven postos ,,,señores para unha carreira como esta as mesas teñen que ser mais larjas senon non hay dios q colla unha ajua Para o ano o millor volvo.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 15:45
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Pois eu tamén xa estou de volta na casa á quentura...
A carreira a min paréceme máis dura e bonita que o ano pasado. O Fore deume 12,5 kms.
A organización mellorou, polo menos no final non tiven que estar 45' á cola agardando por... apenas nada.
Este ano auga e medalla. Oe oe oe. Rebaixei en 8 minutos a miña marca do ano pasado (o ano pasado foi casi a primeira vez que corría na miña vida)
Agora, tamén teño que decir que botei de menos ao final da carreira unha peciña de froita o algo para recuperar forzas...
O tempo... pois estamos en Galicia, que queremos? Polo menos non pegou o vento, que xa é algo.
Volvendo ao tema do avituallamiento, vin unhas fotos na que o dorsal 864 está disfrutando baixo unha carpa dun servicio de catéring con refrescos, augas e máis cousas... e iso que tardou uns dez minutos máis que min. Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado

Por certo, menudo escenario hai montado no Obradoiro... ¿Vai tocar a Orquestra Panorama? Ríndose Ríndose Silbar Silbar

www.subeaobarbanza.blogspot.com

Última edición por boirinho o Dom, 31 Out 2010, 16:03; editado 1 vez
Paultargat

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/11/09
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 15:58
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Vaya! Y yo que pensé que era el próximo domingo, desde el monte del gozo a la plaza del obradoiro, con gran participación de atletas veteranos.
xabirs

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/10
0 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 16:01
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Primera participacion y seguro q repito, me gusto mucho el ambiente y correr por santiago, la verdad es q estaba un poco acojonado con la cuesta de vite y la dureza de la carrera y al final podia haber ido un poco mas rapido, lo dicho, muy buena carrera...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos