Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 16:38
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Correr en Santiago mola siempre. Puntito de dureza que le da más valor a la marca personal, sea la que sea.

Mi Keymaze 700 (GPS) me marcó 12,43 Km. Al pasar el recorrido al SportTracks, salen 12,57, así que podemos poner sin exagerar que hemos recorrido 12,5 km.

55:12 netos oficiales. Relativamente contento porque mejoré 35" mi tiempo de año pasado; tenía que haber entrenado un poco más estos 2 últimos meses, que me he parado mucho por diversos motivos.

Salud y suerte para todos.
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 16:51
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Hola a todos. Unha carreira a deste ano que prometia ser dura e foi durilla sobre todo pra min pois viña dunha lesion, con pouco entreno pero acabei moi lonxe do tempo que fixera o ano pasado pero o importante era acabar. A organizacion este ano portouse ben haber si pa edicions proximas segue asi un saludo a todos. Marcos haber si coincidimos mais a menudo que tempo fixeches?. Un saludol
luisji

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/10
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 16:53
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

clasificación general:

elcorreogallego.es


Última edición por luisji o Dom, 31 Out 2010, 17:02; editado 2 veces
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 16:56
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

a min gustoume máis este percorrido. Agradeceríase coñecer ben a distancia. O peor os avituallamientos: só nun lado. o primeiro nin me enterei e o segundo xa o coñecía. Pero bueno, co día de hoxe non fixo falta na carreira; si que se botou en falta algún sólido en meta. A millor mellora: a falta de atasco no obradoiro, aínda que supoño que sería por falta de público polo tempo. Pero sigo sin estar de acordo no pago despois de 33 anos, iría algún euro dos nosos a financiar o superescenario da orquesta panorama? Agardo que non, que o concello o dea por exemplo a algún albergue social: recemos para que así sexa!!
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 17:13
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Publicamos la clasificaicón a la limón, jejej.

Saludos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 17:38
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

o recorrido así é máis variado e entretido, para o meu gusto. Lástima non ter máis forzas. E o tempo perfecto para correr, tivemos moita sorte. O malo era ó final o vento norte que se che metía dentro estando enchoupado ate os osos.

a distancia: eu creo que se achega máis ben ós 12km peladiños.

-- Chámame "ghose"
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5703 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 17:55
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Respecto al tema de la dureza de la carrera de este año (o la distancia), solo un dato. El año pasado, quedé de 116 con un tiempo de 44:20, este año con ese tiempo hubiese quedado de 68!, casi la mitad. Hoy hice 44:55 (neto) y quedé de 92. Está claro q este año las condiciones fueron más duras, de ahí las marcas.
DautiRun

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/10
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:05
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Ola a todos,eu son novo aqui e ademais tamen neste mundo das carreiras posto que a de hoxe foi a miña primeira carreira pero a verdade e que me enganchou.tanto que para a semana xa vou a Negreira a polos 10 Km.quen o ia dicir,hai uns meses que empezei a entrenar so por baixar uns Kg e 3 meses mais tarde estaba na liña de saida con 11 kilos menos e unha semana despois do ultimo cigarro desexando rematar a carreira no posto que fora,e neses 12 km descubrin unha paixon por correr que olvidara dende que era un rapaz e unha xente formidable coa que disfrutar pese a choiva que nos queria amargar o dia.O ambiente foi xenial e oxala poida repetir moitos anos en mellores condicions pero o que levei hoxe foi moi bo.ah,e nn so acabei a carreira senn que ainda que para moitos esta sexa unha marca mala,para estar onde estaba hai 3 meses nn me disgustou nada acabar en 1 hora 30 segundos.se para o ano nn baixo dos 50 minutos...ase de ver.saudos.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5703 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:09
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Enhorabuena, ánimo y bienvenido, DautiRun Aplauso
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:22
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Hola,

Comparto los comentarios sobre la dureza del recorrido, entre la camiseta empapada y que me pesa el culo no había manera de subir esas cuestas Sorriso

La organización desde mi punto de vista bien, no vi colas ni problemas en la llegada. Esos sí, me pisásteis las plantas del parque-laberinto detrás de Raxoi, con lo bonitas que estaban Demo sorrindo Demo sorrindo Guiño

Menudo sprint nos pegamos bekele y yo para a llegar a tiempo a la salida Sorriso Sorriso

Saludos a tod@s!


Última edición por ivanno o Dom, 31 Out 2010, 18:25; editado 1 vez
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:24
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Silbar
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:31
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Por certo, os da Escola Naval este ano foron caladiños, Non si? Menuda tranquilidade... Ao mellor o ano pasado tiránrolles das orellas...

www.subeaobarbanza.blogspot.com
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:39
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

pikamoku escribió:
o recorrido así é máis variado e entretido, para o meu gusto. Lástima non ter máis forzas. E o tempo perfecto para correr, tivemos moita sorte. O malo era ó final o vento norte que se che metía dentro estando enchoupado ate os osos.

a distancia: eu creo que se achega máis ben ós 12km peladiños.
Pues si,pasamos mucho frío,pero tambien disfrutamos,en cuanto a la distancia te aseguro que estaba más cerca de los 12.500 que de los 12.000,concretamente 12.440 que pasados al SportTracks daba 12.560.Saludos
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:53
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

una duda, si a todos los que han podido ver la distancia, supongo que más o menos según lo que cada uno atajó jeje, porqué el la clasoficación general del correo gallego pone 12km clavados? alguien tiene la distancia total real?
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:54
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

boirinho escribió:
Por certo, os da Escola Naval este ano foron caladiños, Non si? Menuda tranquilidade... Ao mellor o ano pasado tiránrolles das orellas...

Lo que pasa es que este año corriamos mas rapido amigo Moi feliz Moi feliz pero cantar cantamban Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos