Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 18:59
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 15:18; editado 1 vez
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 19:05
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Hola a todos, polo meu forerunner dame 12,140m. O que esta claro e que esta edicion era algo mais dura que as anteriores, xa que o novo circuito tiña mais subidas que nas outras edicions.
Gustariame poñer unha enorme falta a esta organizacion desta carreira, e e a seguinte:
¿Pa que ostias, e con perdon da palabra, temos dorsais acreditados, si despois non nos deixan ubicarnos na zoa dianteira da saida? Digo esto, porque supuestamente faremos a carreira en tempo inferior a moitos dos que estaban pola parte de adiante.
A min cando estaba quentando pola parte de diante, non me deixaron poñerme na parte de diante, e mandaronme para atras.
Aqui o parecer as marcas que teñas non valen de nada, a non ser que sexas moi conocido(Penas,Nimo, etc)
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 19:19
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Brasillas escribió:

A min cando estaba quentando pola parte de diante, non me deixaron poñerme na parte de diante, e mandaronme para atras.
Aqui o parecer as marcas que teñas non valen de nada, a non ser que sexas moi conocido(Penas,Nimo, etc)

¿E quen son éles para dicirche donte te tes que poñer? Ti poste diante que de alí non te vai a sacar nin Dios... cada un ponse donde lle peta, si non que ó organicen ben para todos...

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 19:45
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Para min esta carreira sempre se me fai moi rápida a pesar das costas. O recorrido de este ano foi bastante duro, con mais costas que en edicions anteriores e mais choiva.

Como anécdota personal, a zapatilla do pe esquerdo enchéuseme de espuma Ríndose e foi porque o jueves que fun facer series o gel de baño apareceume aberto no bolso de deportes e nunca pensei que as zapas tamen se impregnaran.

A falta de 1,5km soprendeume ver a Maria Jesús Gestido, Abraiado que a rebasei e saqueille 17 segundos en meta. Aljo lle pasou Pensando

Eso si, cando pasei por debaixo do ultimo km, lo dí todo, fun coma un loco coma se me persejiran pa lincharme Ríndose fun adiantando a todo o que se poñía por diante (6 ou 7 atletas en solo un km) e xa sabedes que o ultimo km en Santiago e o máis rapido de todos...

Tamen vin unhas pancartas vermellas coljadas nas fiestras, e eu tampouco quero que veña o Papa Rezar Parar Silbar Silbar Silbar bueno, que veña... pero JRATIS que estamos en crise

Saudos o meu primo Pin [b]que fixemos viaxe xuntos, [b]Kurty, Poeta [/b](dedícame un poema de pitillos Ríndose que fai tempo que non ejerces...), Derek, Gallego, Yayo, Pildorilla, Ara,Pitu,Moncho Zao e a tod@s os foreir@s que ali estivemos.

O final 12km non éran, ¿non? Pregunta

Unha aperta moi grande e vémonos na próxima. Saúdos.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 19:48
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

moran escribió:
boirinho escribió:
Por certo, os da Escola Naval este ano foron caladiños, Non si? Menuda tranquilidade... Ao mellor o ano pasado tiránrolles das orellas...

Lo que pasa es que este año corriamos mas rapido amigo Moi feliz Moi feliz pero cantar cantamban Guiño Guiño
Los que cantaban este año eran los de «Douro Azul» Disimulando


ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 19:57
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Pues comentaros:
A mi el Sports Tracker (una aplicacion para smartphones---> yo lo uso en mi nokia 5800 y me encanta, me parece una pasada, si no lo conoceis deberias probarlo), me da unos 12.5 km..... me gusto mucho la carrera (es mi 3ª) y lo que vi es que la cuesta de detras de la facultad de medicina "engaño a mucha gente", y es que aunque es corta tiene una pendiente de la leche.....
ah y felicitarnos pq yo no vi, ni oi que nadie cayese en la zona vieja, que viendo las velocidades y la cantidad de agua que habia me parece increible.....
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 20:30
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

khene escribió:
moran escribió:
boirinho escribió:
Por certo, os da Escola Naval este ano foron caladiños, Non si? Menuda tranquilidade... Ao mellor o ano pasado tiránrolles das orellas...

Lo que pasa es que este año corriamos mas rapido amigo Moi feliz Moi feliz pero cantar cantamban Guiño Guiño
Los que cantaban este año eran los de «Douro Azul» Disimulando

Que por cierto, me parece cojonudo que vayan todos juntos, pero que dejen un pasillo a los demás para adelantarlos... No solo me pasó a mi, se lo escuche a varias personas.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 20:37
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Yo más que la cuesta de San Francisco, destacaría el tramo que venía después, justo por detrás del auditorio y el burgo, que aunque en un principio no lo parecía, picaba hacia arriba y te dejaba seco justo antes de comenzar Vite.
adelantón

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 20:39
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Este recorrido es más largo y más duro: mi fore me dio 12,360 y a mi compi 12,480.
Lo mejor respecto al año pasado, que no hubo que esperar al pasar la meta.
Por lo demás, cosas mejorables: no entendí porqué no se puso la alfombra en el campus como otras veces, lo que permitiría comparar respecto a otros años el tiempo de la primera mitad. El 1º avituallamiento no lo vio ni Dios, con dos personas dando agua. En el segundo, a pesar de que había más gente, no daban a basto. Otro corredor y yo tuvimos ¡que dar la vuelta! para coger agua. En toda mi vida me había pasado esto. Faltó algo de fruta a la llegada. No se notó, en general, mejora en las condiciones a pesar de pagar algo, salvo el aquarius del final.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 20:54
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

a ese grupo, creo que era el douro azul, tuve que rodearlo porque era demasiado cerrado.

lo que a mi no me gustó fue que varias personas me apartaban con la mano antes de ponerse a mi altura. si fuera a la salida o que me meto en su trayectoria vale pero al menos yo cuando voy a adelantar a alguien no lo aparto.

respecto al agua, sí conseguí ver el primer avituallamiento, pero cuando pasé por este estaban subiendo una caja de botellines a la mesa y no había nadie repartiendo (creo que había sólo dos chicas). supongo que pasé justo cuando se habían acabado las primeras cajas pero eso habría que mirarlo creo yo.

y cuando llegué yo no había acuarius y sobraban aguas. me da que algunos cogieron 2 o 3 acuarius. Enfadado
Palentina

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/06/10
0 Carreiras
121 Mensaxes
Ourense - Palencia
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 21:06
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

una gozada correr por el casco viejo de Santiago, el año que viene espero repetir, malo será que llueva más que hoy no????
Saludos a tod@s
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 21:14
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Palentina escribió:
una gozada correr por el casco viejo de Santiago, el año que viene espero repetir, malo será que llueva más que hoy no????
Saludos a tod@s

yo también repetiré si puedo, por lesión no pude hacer un buen papel y me queda esa espina clavada

pero yo que tú no hablaría muy alto, es Santiago, han caido peores chaparrones...
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 21:20
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 15:17; editado 1 vez
robertoouro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 21:21
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Unha carreira máis dura do normal polas condicións climáticas pero que mereceu apena acudir porque e das mellores que temos.
Podedes mirar se tendes a vosa foto na páxina

www.robertoouro.com

Saudos a todos os participantes que o deron todo neste día pasado por auga
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 21:22
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Hola !!!!

Pues ya en casita, después de este día de carrera en Santiago.
Buenas sensaciones en las piernas, peores en la "máquina" en las cuestas arriba, y yéndome a unos 57 netos que tendría que haber mejorado... Hay que entrenar... Sorriso
Enhorabuena a la organización, y encantado de volver a ver a todos los compañeros de sufrimiento y diversión en el asfalto.

Cordialmente,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos