Foros ›
Carrera Pedestre de Santiago de Compostela
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 11:21
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

angelus escribió:
y cuando llegué yo no había acuarius y sobraban aguas. me da que algunos cogieron 2 o 3 acuarius. Enfadado
Si adelantaste a los de Douro Azul (que, por cierto, consiguieron su objetivo de que todos nos hayamos fijado en ellos Aplauso ) cuando llegaste a meta tenía que haber Aquarius. Quizá sea que no hayas subido a la Praza do Obradoiro, que es donde los daban Disimulando


Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 12:24
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Me apunto a los que les gustó el recorrido, quizás porque lo esperaba más duro se me hizo muy llevadero así que lo disfruté bastante. Para mi lo peor de ayer fue la lluvia y el frío que me pilló después, al estar parada viendo a los escolares.

Muy bien la llegada y los avituallamientos, me alegro de que solucionaran esos problemas, el chip desechable ayudó bastante, así que bien pagados están los euros.

Esperemos que el año próximo las camisetas nos sirvan a todos y las mujeres podamos lucirlas con tallas adecuadas.


Última edición por Marola o Lun, 01 Nov 2010, 18:19; editado 1 vez
Amodinho

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/10
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 13:40
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Como sempre o moito que presta, a emoçom, e diria que mesmo a honra de correr pola cidade histórica e a extraodinária qualidade humana da gente de participa e o público. Parabéns a todo o mundo que nom se arredou polos trevons e a bravura outonal desta ediçom!

Também o agradecimento obrigado às empresas patrocinadoras, das que infelizmente tenho que excluir a empresa promotora ECG, que nom dou a mais mínima explicaçom de por que trasladou o financiamento à gente que corremos quando conta com mais patrocinadores ainda que outros anos. Censurou todos os comentários e preguntas na sua página e além do chip de desbotar (mais lixo, um passo atrás em sustentabilidade junto com a aberrante prática das dúzias de milhares de botelhinhas de plástico) nom engadiu melhora algumha na organizaçom. Alguém viu o helicóptero nom tripulado que anunciava ECG (com tecnologia da guerra do Golfo [sic])? Eu nom, nem falta que me fixo, penso que a sociedade hoje já nom fica abraiada com essas pailarocadas. Imos correr, gozar do deporte, do ambiente, e participarmos com orgulho num evento coletivo, sã e alegre Ríndose

A importante baixada de inscriçons este ano penso que se compensou (só em parte) com o importante número de persoas que participavam sem dorsal (havia moitísima gente sem el), ou com dorsais reivindicativos com moita rexouba: DE BALDE, Nº000€, ... Guiño

Nom me pareceu mal a variante por medicina, metia unha costa forte ainda que curta, mas o tramo clássico polas Salvadas antes rebentava moito também, por que semelhava ser chão e ao final eram 1,2km de subida "camuflada" desde o campo de Santa Isabel até chegar à famosa costa de Vite.

Falava alguém numhas mensagens anteriores de se o concelho ia repartir os quartos da inscriçom em algo bom. Lembre-se que o concelho o que fai é pôr quartos e meios, e a recadaçom é por parte de ECG. Se quadra o que debe pensar o concelho é que se ECG nom é quem de oferecer este evento senlheiro na cidade como nas últimas três décadas, quiçá cumpra encargar-lha a algumha das boísimas empresas galegas que se adicam profissionalmente a isto, sabem gestionar bem os dinheiros e materiais dos patrocinadores e das cotas de inscriçom, rendem contas públicas e transparentes à administraçom e ao concelho que os contrata (e por tanto à cidadania), e que ECG pague o seu patrocínio para pôr o seu logo como as demais empresas.

Umha aperta moi forte ainda co peito cheio, e a segirmos a ghastar sapatilha para a seguinte!


Última edición por Amodinho o Lun, 01 Nov 2010, 13:55; editado 1 vez
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 13:47
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 15:15; editado 1 vez
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 14:11
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Ésta ha sido la mejor edición de la Pedestre de las que he corrido (aunque sólo llevo 5 ediciones). Me gustó mucho el nuevo recorrido (ojalá lo mantengan cuando acaben las obras), solucionaron el problema del tapón en la meta y, como me gusta correr bajo la lluvia, tampoco tengo queja por esa parte. Un montón de caras conocidas, un montón de amigos corriendo y buenas sensaciones. El año que viene pagaré gustosamente los 3 euros de la inscripción. En la khenesfera he dejado la crónica de mi carrera. Así no dejo aquí colgado el ladrillo Guiño


mymicrichy

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 15:11
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

En primer lugar quisiera agradecer a la gente que nos esperaba por las calles de SAntiago, dado que el tiempo este año no nos ha acompañado. Bravo por ellos!!!!
Personalmente el recorrido no me ha gustado nada, me ha parecido muy duro, prefiero el antiguo. Pero ya se sabe para gusto colores!!!
La organización genial a la hora del taponamiento sufrido otros años, pero por la contra fatal en el tema de las duchas. Personalmente después de estar buscando el polideprotivo de SAnta Isabel, cuando llegamos nos encontramos con agua fría, y por supuesto cualquiera se duchaba ayer en agua fría después de pasar frío con la parada terminada la carrera. Espero que para la próxima eso se mejore.
nmap

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 17:20
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

robertoouro escribió:
Unha carreira máis dura do normal polas condicións climáticas pero que mereceu apena acudir porque e das mellores que temos.
Podedes mirar se tendes a vosa foto na páxina

www.robertoouro.com

Saudos a todos os participantes que o deron todo neste día pasado por auga




Muy buenas las fotos .. impresionante la de Robertas Geralavicius !


Moi ben todos os participantes xenial a carreira!!
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 17:31
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

khene escribió:
angelus escribió:
y cuando llegué yo no había acuarius y sobraban aguas. me da que algunos cogieron 2 o 3 acuarius. Enfadado
Si adelantaste a los de Douro Azul (que, por cierto, consiguieron su objetivo de que todos nos hayamos fijado en ellos Aplauso ) cuando llegaste a meta tenía que haber Aquarius. Quizá sea que no hayas subido a la Praza do Obradoiro, que es donde los daban Disimulando

Pues no sabía que estaba arriba. Al acabar la carrera le pregunté a una chica de la organización donde estaba la bebida y me dijo que estaba bajando y allí pregunté por el acuarius y me dijeron que ya no había. Entonces es que las chicas que estaban abajo me lo indicaron mal. Bueno, para otro año ya lo sé.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 17:54
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

por cierto, en la página de championchipnorte.com al mirar los resultados pone en la cabecera inscritos: 3442 y llegados 2908.

durante la carrera he visto a varios corredores parar. entonces esos "inscritos" son los que han corrido? y si no es así hay alguna forma de saber cuantos han tomado la salida?

saludos
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 19:24
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Outro ano maís que corro a carreira de Santiago e con esta son tres anos seguidos e creo que mellorou en organización, polo menos cando eu cheguei non se formou atasco na chegada para coller algo para beber, o chip xa que este ano era desechable para aquelas persoas que non teñen o chip amarelo, pero creo que ten que mellorar maís nos avituallamentos porque o primeiro estaba xusto a saida dunha curva e o seguinte na costa de Vite e si se modificaran e se puxeran nas rectas seria mais visible para todos(o primeiro unhos metros maís adiante e o segundo tras terminar a costa de Vite, na primeira recta de baixada).
Respecto a carreira particularmente a min gústame moito polo circuito sinuoso e a chegada o Obradoiro paréceme espectacular con ese último km polo casco bello cheo de xente.

Nunca correrei só...
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 19:41
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

pirindolo escribió:
khene escribió:
moran escribió:
boirinho escribió:
Por certo, os da Escola Naval este ano foron caladiños, Non si? Menuda tranquilidade... Ao mellor o ano pasado tiránrolles das orellas...
Lo que pasa es que este año corriamos mas rapido amigo Moi feliz Moi feliz pero cantar cantamban Guiño Guiño
Los que cantaban este año eran los de «Douro Azul» Disimulando
Que por cierto, me parece cojonudo que vayan todos juntos, pero que dejen un pasillo a los demás para adelantarlos... No solo me pasó a mi, se lo escuche a varias personas.
Neste senso, adianteinos a falta de pouco máis dun quilometro, tirando xa para o Obradoiro, zona onde ía apretando (queda xa pouca distancia e vas agotando as últimas reservas de enerxía) e ocupaban todo o ancho da rúa, xa de por sí estreita abondo. O caso é que metín entre eles, ás veces aproveitando zonas onde a rúa ancheba algo, e algún aínda protestaba que qué presa tiña Enfadado .
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 20:45
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Mi primera Pedestre. Y encantado, de todo.

Del ambiente, del circuito, de los lugares por donde corrí y sobre todo de la llegada, al OBRADOIRO.

Fueron tantas las sensaciones que es difícil comentarlas aquí todas, pero disfruté muchísimo y me "empapé" más del ambiente que de la lluvia.

Ojalá pueda volver al año que viene.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
corriendovoy.com

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/09
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 22:27
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Ya podéis ver y descargar todos los vídeos de la salida y la llegada a meta de todos los corredores. Los tenéis en www.corriendovoy.com
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 22:29
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 1:52; editado 1 vez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
484 Carreiras
3734 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 22:55
Asunto: Re: Carrera Pedestre de Santiago de Compostela

Outra edición máis desta gran carreira. Sendo nesta ocasión máis dura, xa que ademáis da metereoloxía adversa, o cambio de percorrido endureceuna ainda moito máis (esperemos que para o ano volvan o de sempre) máis costas e algo máis de lonxitude. Ainda asi foi o meu mellor resultado por postos entros 300 primeiros.
Respecto a miña carreira, non tiven boas sensacións en ningún momento da mesma. Cheguei moi frio a liña de saida, e non fun quen de coller o meu ritmo de carreira.
O que parece que está de moda nesta carreira, é buscarlle a máis minima oportunidade para critícala, como parece ser que se solucionou o do tapón da chegada e houbo tamén Aquarius ademáis da auga hai que protestar, que se algo sólido, que se as clasificacións, se os patrocinadores, se o Correo Galego ; que as camisetas tal e cual (acepto as críticas das féminas), pero eu paso do 1,80 e teñenme dado en infinidade de carreiras "camisóns" ou "tops" dependendo e sempre pido a mesma talla. E chego da metade bastante para adiante, cando ainda hai tallas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos