Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 22:11
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Graciñas, Yosi. Hoxe fixen o meu derradeiro rodaxe para a maratona nocturna do sábado... 10 km. a 5' 06'' xa que non me marcaba ritmo ningún... así que saíu o que saíu... o traballo está feito. Agora a durmir e descansar. Xa contarei, xa.

Unha aperta Guiño
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 9:40

Ola,
Sorte Banderas Aplauso , seguro que farás un bo papel nesta maratón, xa aparte de ser maratón por riba ser de noite, espectacular.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
runnerarreventado

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
Viveiro
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 13:53

Pois ao final o meu colega e máis eu animámonos a ir e correr a nosa 1ª maratón.
De novo, tal e como se dixo no ano pasado, houbo retraso na saída (cerca de 1/4 de hora) pero o gran ambiente e os fogos artificiais fixeron que fose un momento inesquecible.
Aínda escoito os "Aúpa" continuos da xente en todo momento. Había lebres para facer 3h,3'15,3'30,3'45,4h... Nós optamos por seguir ao de 3h45' e aínda que ía algo máis rápido do "anunciado" parecía asumible... O meu compañeiro de feito terminou en 3h 41 xusto na metade da clasificación pero eu no 31 atopeime co famoso muro... Muro e non fun capaz de correr un metro máis! Chorando
Aínda así volverei a tentalo e esta carreira será candidata a repetir para o ano.
¿Q tal vos foi aos que asistístedes?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 21:55

Eu xa saín coas molestias que arrastraba a derradeira semana na rodilla esquerda e ainda que sufrín bastante ata o km. 6 en que deu quentado non desapareceron de todo. Mantiven o tipo ata o km 25, pero tiven que parar unha e outra vez polas dores na rodilla e finalmente valorei a posibilidade de abandonar (primeira vez na miña vida atlética que o fago) a carón dalgunha ponte que me levara á beira esquerda da ría... e diante da universidade de Deusto (km 30,5) dixen adeus a unha carreira fantástica por ambiente e da que comentarei máis con tempo... fallos, detalles bós... en fin, o típico deste foro.

Iso sí... o ano que ven volvo a Bilbao para rematar o que comecei este ano e, a poder ser, mellorar marca persoal, porque o percorrido promete Guiño
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 6:44

Ánimo Banderas, espero que recuperes bien de esas molestias, seguro que haber sabido parar a tiempo habrá aminorado las consecuencias de esa lesión.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 7:25

Ola,
Lastima Banderas por ise contratempo, desexo que non sexa nada importante e verte de novo no tajo, MARATON DE BILBAO, unha cada ano Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 22:06

banderas escribió:
Eu xa saín coas molestias que arrastraba a derradeira semana na rodilla esquerda e ainda que sufrín bastante ata o km. 6 en que deu quentado non desapareceron de todo. Mantiven o tipo ata o km 25, pero tiven que parar unha e outra vez polas dores na rodilla e finalmente valorei a posibilidade de abandonar (primeira vez na miña vida atlética que o fago) a carón dalgunha ponte que me levara á beira esquerda da ría... e diante da universidade de Deusto (km 30,5) dixen adeus a unha carreira fantástica por ambiente e da que comentarei máis con tempo... fallos, detalles bós... en fin, o típico deste foro.

Iso sí... o ano que ven volvo a Bilbao para rematar o que comecei este ano e, a poder ser, mellorar marca persoal, porque o percorrido promete Guiño

unha magoa, banderas... ainda con todo, mantivecheste en carreira ata o km 30... Abraiado Aplauso
espero que me entendas se che digo que por un lado tamen me alegro porque para o ano a teño en mente e sera toda unha honra compartir maraton contigo.

moito animo e a recuperarse!!

saudos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 22:24

Graciñas a todos polos ánimos. A retirada, se algo conseguíu, foi impedir que as dores que tiña na rodilla chegaran a una lesión seria. Agora teño que descansar moito (especialmente a perna esquerda, evidentemente) estirando toda esa musculatura que teño agarrotada, sesións de fisio e calma... moita calma, que levo 2 meses mortais e así rematou a cousa... e menos mal que parei.

Yosi... para o vindeiro ano conto contigo a carón do Guggenheim Guiño dispostos a facer MMP ti e mais eu ¿vale?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 27 Out 2010, 22:33

Para os interesados en ler a crónica desta carreira aquí vos deixo o enlace coa entrada no blog do C.A.R. Marisqueiro.

Saúdos e boa noite Guiño
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Out 2010, 14:39

Unha retirada a tempo pode ser unha grande victoria ,,apertas compañeiro
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 17:11

venga Banderas... animo y a seguir dandole caña.....

Salud y Kilometros
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 17:27

Graciñas, compañeiros. Este ano xa fun consciente de que algunha parte do corpo non estaba para tantos trotes (como así foi) así que a moral sigue alta... e o compromiso para o vindeiro ano é firme, así que -se nada o impide- o ano 2011 xa teño unha maratona "en mente" Guiño
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 19:11

el año que viene corrremos mi hija y yo juntos este maraton.
nos veremos entonces

Salud y Kilometros
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 10:30

MarioeIsa escribió:
el año que viene corrremos mi hija y yo juntos este maraton.
nos veremos entonces

Pois dificilmente vou poder facer o mesmo, xa que o meu fillo máis maior só terá 10 anos... pero eu sí que irei... por descontado. Vémonos o 2011 Muro Muro
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2010, 20:31

Ziortza tendra 20 meses...

los justos para comenzar.... Chupete Chupete Chupete en carrito claro esta.... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Salud y Kilometros

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos