Foros ›
7 de nov 2010 maraton de Oporto
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Out 2010, 20:46
Asunto: Re: 7 de nov 2010 maraton de Oporto

Pache escribió:
Pues yo definitivamente me caigo de la lista. Una inoportuna torcedura de tobillo y posterior sobrecarga en la otra pierna me han obligado a estar inactivo estas dos semanas en las que tenía que haber alcanzado el pico de kilometraje Muro . Ya habrá otras oportunidades.
Mucha suerte a todos y suerte a todos que ya no queda nada!!!

¡Vaya pu..da! Que te mejores lo antes posible.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
SAISAI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/09
0 Carreiras
60 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Mar, 19 Out 2010, 17:41

beauvais escribió:
SAISAI escribió:

Jeje, pues con esa bolsa de corredor igual resulta que me acerco a hacer unas fotos y a animar Mr. Green .

Yo aun no estoy apuntado pero creo que me voy a animar, he podido entrenar bien este último mes y medio y el domingo correré la media de Pontevedra, me valdrá para saber de donde parto.
Lo dicho ánimo y a marcarse otro objetivo ya.

¡Cuánto tiempo! Anímate que es un maratón que vale la pena. Espero poder saludarte en persona el domingo.
Saludos

PD.- ánimos a todos que ya queda poco.[/quote]

Este año se te echará de menos en Oporto ¿Como va lo de N.Y.? ya me contarás el domingo. Me quedan un par de meses en Galicia y no encontré mejor forma de despedirme de esta tierra, que tan bien me trató estos tres últimos años, que correr la media de Pontevedra y rematar en Oporto.
Un saludo.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 13:23

SAISAI escribió:

Este año se te echará de menos en Oporto ¿Como va lo de N.Y.?

La preparación está yendo muy bien, así que los deberes están hechos. Me encuentro en buena forma y sólo queda no sufrir ningún contratiempo de última hora. Después el día D esperemos que las fuerzas respondan.

Un saludo

XAKIMCANGAS

Maratoniano
Maratoniano
23/08/10
0 Carreiras
192 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 23:45

Angel estube estudiando un poco el perfil de carrera, y voy a intentar ir hasta el km 15 a 5´ . . . . y despues a mantenerme a 5.30 hasta el km 32 . . .y a partir de ahí procurar no bajar 5´50´´ . . . .
es mi primer maraton y con bajar de 4 horas ya estoy mas que contento
. . . . y vosotros ????? Aplauso Aplauso Aplauso
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mar, 02 Nov 2010, 18:38

XAKIMCANGAS escribió:
:O:) estube estudiando un poco el perfil de carrera, y voy a intentar ir hasta el km 15 a 5´ . . . . y despues a mantenerme a 5.30 hasta el km 32 . . .y a partir de ahí procurar no bajar 5´50´´ . . . .
es mi primer maraton y con bajar de 4 horas ya estoy mas que contento
. . . . y vosotros ????? Aplauso Aplauso Aplauso

O que dizes é perfeitamente plausivel... porém era preferivel que fosses de menos a mais... percebes.?.. realmente até ao 15 km o percurso é facil... nomeadamente a descida da Av da Boavista, porém era preferivel ires mais tranquilo até à Afurada... onde esta a Meia maratona... dar um pouco de velocidade apartir daí e até à ponte Freixo (onde começou a Meia Sport Zone) e depois tentar aguentar junto ao rio até à subida final junto ao castelo do queijo... km 40... era bom que o vento soprasse nessa altura da zona da serra de Valongo..pelas costas... era mais frio mas é melhor para ajudar apartir do Km 30...

Boa sorte!
SAISAI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/09
0 Carreiras
60 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 17:53

Finalmente yo también me caigo de la lista, la lumbalgia no mejora así que a descansar. Suerte Xakimcangas, ya verás como te gusta el maratón, si quieres te escaneo mi D.N.I y te lo mando así tienes dos bolsas de corredor
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 18:01

Una pena SAISAI pero te quedan muchos maratones. Cuidate.

Aprovecho para desearos buena suerte en Porto. Moita Força!!!!!

Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 19:48

Moita sorte a todos/as os que ides á maratón de Porto.

Saú2 desde Ponteareas
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 8:34

Rama escribió:
Moita sorte a todos/as os que ides á maratón de Porto.

Saú2 desde Ponteareas

Graciñas, po-la parte que me corresponde, un saudo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 9:50

¡Ánimo chavales! Un maratón más p'al coleto Guiño

Que os vaya bien por Oporto Moi feliz

DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 15:26

Salimos para allá, a ver si llegamos a la Pasta Party (y su orquesta). Suerte a los maratonianos... y un poco también a los que hacemos 14 km. Sorriso
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2010, 12:38

Obxectivo cumprido!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Foi unha emoción especial rematar a miña primeira maratón. Na chegada a meta o público facía un pasillo duns 500 m e entre aplausos chegaba a meta, na que confeso que case choro. Ademáis corrin unha maratón case perfecta, mantendo o ritmo durante toda a carreira, incluso facendo a segunda media algo máis rápida que a primeira. Foi moi emocionante ver como entraba en territorio descoñecido a partir do Km 34 e me seguía atopando ben cando os demais corredores se ían quedando. E así seguiron pasando os Kms sen pasar por ningún "muro". Ao final parei o cronómetro nun tempo persoal de 3h18min14s.

Grazas oa meu equipo de apoio, Elena e Íria, Aplauso e felicidades ao compañeiro David polo seu bo tempo na Fámily Race Aplauso . Grazas tamén a tod@s os descoñecidos que me animaron, aos voluntarios que me proporcionaron comida e bebida, e aos músicos das orquestas, que animaban as perna e o espírito ao pasar ao seu carón.
Grazas a tod@s Aplauso Aplauso Aplauso
SAISAI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/09
0 Carreiras
60 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2010, 15:29

xoseavion escribió:
Obxectivo cumprido!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Foi unha emoción especial rematar a miña primeira maratón. Na chegada a meta o público facía un pasillo duns 500 m e entre aplausos chegaba a meta, na que confeso que case choro. Ademáis corrin unha maratón case perfecta, mantendo o ritmo durante toda a carreira, incluso facendo a segunda media algo máis rápida que a primeira. Foi moi emocionante ver como entraba en territorio descoñecido a partir do Km 34 e me seguía atopando ben cando os demais corredores se ían quedando. E así seguiron pasando os Kms sen pasar por ningún "muro". Ao final parei o cronómetro nun tempo persoal de 3h18min14s.

Grazas oa meu equipo de apoio, Elena e Íria, Aplauso e felicidades ao compañeiro David polo seu bo tempo na Fámily Race Aplauso . Grazas tamén a tod@s os descoñecidos que me animaron, aos voluntarios que me proporcionaron comida e bebida, e aos músicos das orquestas, que animaban as perna e o espírito ao pasar ao seu carón.
Grazas a tod@s Aplauso Aplauso Aplauso

Enhorabuena, nunca olvidarás tu primer maratón y elegir Oporto ha sido un acierto.
Lo dicho a recuperarte y a disfrutar toda la semana recordando los kmts.

Que envidia me das.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos