Pache escribió: |
Pues yo definitivamente me caigo de la lista. Una inoportuna torcedura de tobillo y posterior sobrecarga en la otra pierna me han obligado a estar inactivo estas dos semanas en las que tenía que haber alcanzado el pico de kilometraje ![]() Mucha suerte a todos y suerte a todos que ya no queda nada!!! |
beauvais escribió: | ||
Yo aun no estoy apuntado pero creo que me voy a animar, he podido entrenar bien este último mes y medio y el domingo correré la media de Pontevedra, me valdrá para saber de donde parto. Lo dicho ánimo y a marcarse otro objetivo ya. |
SAISAI escribió: |
Este año se te echará de menos en Oporto ¿Como va lo de N.Y.? |
XAKIMCANGAS escribió: |
:O:) estube estudiando un poco el perfil de carrera, y voy a intentar ir hasta el km 15 a 5´ . . . . y despues a mantenerme a 5.30 hasta el km 32 . . .y a partir de ahí procurar no bajar 5´50´´ . . . . es mi primer maraton y con bajar de 4 horas ya estoy mas que contento . . . . y vosotros ????? ![]() ![]() ![]() |
Rama escribió: |
Moita sorte a todos/as os que ides á maratón de Porto. Saú2 desde Ponteareas |
xoseavion escribió: |
Obxectivo cumprido!!! ![]() ![]() ![]() Foi unha emoción especial rematar a miña primeira maratón. Na chegada a meta o público facía un pasillo duns 500 m e entre aplausos chegaba a meta, na que confeso que case choro. Ademáis corrin unha maratón case perfecta, mantendo o ritmo durante toda a carreira, incluso facendo a segunda media algo máis rápida que a primeira. Foi moi emocionante ver como entraba en territorio descoñecido a partir do Km 34 e me seguía atopando ben cando os demais corredores se ían quedando. E así seguiron pasando os Kms sen pasar por ningún "muro". Ao final parei o cronómetro nun tempo persoal de 3h18min14s. Grazas oa meu equipo de apoio, Elena e Íria, ![]() ![]() Grazas a tod@s ![]() ![]() ![]() |