Mar, 02 Nov 2010, 23:10 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Felicidades Tartatarugo, muy contenta de volver a verte corriendo, aunque sea en fotos. Y además menudo día elegiste pa empezar, con la que os calló encima...
A Tara no le decimos nada que luego se acostumbra.
Mér, 03 Nov 2010, 20:02 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
[quote="ardillaroja"]Felicidades Tartatarugo, muy contenta de volver a verte corriendo, aunque sea en fotos. Y además menudo día elegiste pa empezar, con la que os calló encima...
A Tara no le decimos nada que luego se acostumbra. ten amigas pa esto ,ves o san martiño ??
javiyl Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Dom, 07 Nov 2010, 20:40 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Tartarugo, fuches hoxe a Negreira? Non te vin
Non, a verdade e que o sabado pola noite me deu un baixon de moral e preferin pasar o domingo na casa, ainda que sain a adestrar por aqui...... Sintoo, outro dia sera, esta fin de semana non tiña cabeza para sufrir o que me esperaba en Negreira .
PD: Vades vir ti e/ou Xuncall a S.Martiño?? Se e que si poderiamos intentar facer algunha foto do equipo ou alomenos de parte del ..... Se eu puiden, ti tamén...
Lun, 08 Nov 2010, 0:38 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
PD: Vades vir ti e/ou Xuncall a S.Martiño?? Se e que si poderiamos intentar facer algunha foto do equipo ou alomenos de parte del .....[/quote]
Iso e mais dificil!!!!
javiyl Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Lun, 08 Nov 2010, 7:15 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
En principio iremos os dous ó San Martiño, xa que non hai nungunha carreira máis cerquiña. javiyl.blogspot.com/
Lun, 08 Nov 2010, 18:05 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
jeje que cara de parvo ye quedou a pentaman cando me mirou que despois de facer 14 km fun a estirar as pernas 6 km mais e a tirar de safardtxo ,que fiso un tempazo jeje ,e despois do cumpleanos amañado jeje ( que tal co chupete ) ,pasamolo pipa por terras portugesas vemonos o domingo
Lun, 08 Nov 2010, 19:12 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
O chupete esta caralludo,pero me aforro certos comentarios
Vasma pagar!!! Acordate!!Vas ter que durmir cos ollos abertos
Lun, 08 Nov 2010, 19:14 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)Tara, acabo de ver o teu tempo e ritmo na proba dos 14kms en Porto, miña nai !!!! estas que te sales !!!! Noraboa !!!! Agora si que non hai quen te pille na S.Martiño......., vereite o lonxe coma en Santiago, je je je. .... E ainda por riba vai de sobrada ...... que maquina!!!!
PD: Pois visto o visto se D.Cheetos se pasa pola S.Martiño igual ata podemos ter unha bonita foto de equipo e todo...... (e se non metemolo despois con photoshop ......)
Abur e a seguir dandolle asi de ben ..... Se eu puiden, ti tamén...
que esajerados que sodes unha que esta en racha ,e vos que estaredes a entrenar non? temos que facer moooooooooooooitos puntiños este finde ,e para a semana vamos facer que o noso compi safardatxo sume os seus primeiros puntos vemonos o domingo
javiyl Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Xov, 11 Nov 2010, 21:59 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
non sei se poderei ir a Ourense o outro día torcin o tobillo xogando ó futbol. se maña xa podo andar sen problemas, igual o penso. javiyl.blogspot.com/
Ven, 12 Nov 2010, 1:29 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Que epoca aquella en la que destrozaba las piernas al futbol
Futbol+atletismo,mala combinacion Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito
non sei se poderei ir a Ourense o outro día torcin o tobillo xogando ó futbol. se maña xa podo andar sen problemas, igual o penso.
seredes p....os 11 homes detras dun balon ,que deporte mais inutil ,no atletismo corremos uns detras dos outros e o primeiro detras da moto do policia ,vemonos o domingo as 10:30 compi non cheges tarde coma sempre
Ven, 12 Nov 2010, 19:46 Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Tara,lleva un pen a Ourense,que asi le doy musica a tu bicho pequeño Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos