Foros ›
XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 16:08
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Pois no pabillón xa estaban expostas as clasificacións. É raro que aínda non aparezan na web. Pero tampouco se hai que desesperar
En canto á carreira non era tan plana como me dixeron.Fun toda a carreira un pouco asfixiado, quizais porque non quencera ben, en cando cheguei á meta leveime unhagrata sorpresa: 37:40, a miña mellor marca nun 10.000. Polo tanto marcho contento de Ourense na miña primeira participación na San Martiño: bo ambiente, moitos participantes e boa marca!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 16:09

Eu atópome dacordo con linkinpark e sempre afirmei que baixo o meu humilde punto de vista o tema das colas de entrada o pabillón resulta millorable.

Coma o deseñaría eu? Pois ben:

Dúas filas, unha pra os que desexen facer cola pra pillar camiseta e/ou avituallamento (agape coma che chaman os do BNG) e outra pra os que directamente pensen en entrar nas duchas
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 16:14

mwolde escribió:
Linkinpark. En lo de la recogida obligatoria de la camiseta te doy toda, toda la razón.
Saludos

Bueno non e de todo certo eu pedin permiso e po la parte dereita da cola deixaronme sair o non querer a camisola... Moi feliz
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 16:21

mwolde escribió:
Linkinpark por ejemplo en la behobia-s.sebastián tienes cajones, dorsales de colores y probablemente hasta fuegos artificiales pero por 30 euros de inscripción, Claro que se puede hacer mejor pero no probablemente por el mismo coste, por lo menos tal y como está planteado ahora, premios, atletas profesionales... y esto es harina de otro costal.

Claro,todo es de forma objetiva...en la Behobia San Sebastian el trato hacia el atleta es de lujo...pero se paga,cosa muy normal ( aunque este ejemplo es caro )...pero agotan dorsales,lo cual lleva a una reflexion ( un poco ya redundante ): ponemos en una balanza lo que pagamos y como nos tratan.

...que conste que el trato de la San Martiño al atleta es notable...pero los 2 fallos antes mencionados por mi me parecen facilmente salvables,y no causan ni un aumento de costes excesivos ni complicaciones para la organizacion....mas al contrario,beneficios para todos....salir ordenados por ritmos de carrera implica: poco ( o ningun atasco ) en la salida ,con la consecuente mejora de marcas generalizada ( en un 10.000 se nota ) y minimizas el riesgo de un accidente al principio..y algunos cabreos...un ejemplo..un compañero mio de equipo se vio frenado por dos mujeres mayores ( con la clara intencion de hacer el 10.000 caminando ),al pedir paso aun se llevo una bronca..y mi colega termino en 37 minutos excasos.....

....soy consciente que es una prueba de 4000 atletas..justamente por eso...

...yo he visto y participado en montones de pruebas donde el control de salida es de un orden que da gusto....este defecto tambien lo padece la Vig Bay,por ejemplo...desde hace un par de años hay un intento,pero no llevado a ultimo termino...y te aseguro que es mucho mas facil de lo que en un principio parece..si se hace bien..

...en fin,me gustaria que esta carrera fuera mejor,nos merecemos carreras de calidad..y el hecho que sea gratuita,en mi caso no es una excusa..ya que yo me he declarado en multitud de ocasiones a favor de las carreras de pago ( con calidad ).

www.desnivelpositivo.com/
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 16:30

Linkinpark, de acuerdo .Yo por mi parte cuando se propone una carrera POPULAR no estoy en desacuerdo con pagar (algo razonable) siempre que se organice lo mejor posible y si no es así, pues a mejorar. Y para el complejo tema de los profesionales no sé, no sé, es complejo quizá organizar algo como los criteriums y verles volar a gusto
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:14

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Sáb, 20 Nov 2010, 23:31; editado 1 vez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:20

Xa están as clasificacións!!!

www.subeaobarbanza.blogspot.com
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:21

la carrera para mi parecer estuvo bien, lo que no me gusto fue que en la llegada nos encajonaran sin posibilidad de escape. Cuando cayo el chaparron estaba en el avituallamiento y sin posibilidad de salir de alli, por lo cual no me quedo mas remedio que aguantar alli debajo del mismo al igual que multitud de gente.y para remate nos meten en un callejon ( pasillo del pabellon) donde casi senti claustrofobia de lo apretujado que estaba. Alli la gente se despachaba agusto contra la organizacion, y despues criticamos la de santiago.
saludos y nos vemos el sabado en mos
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:27

Ya nos podemos imaginar porque tardaron en colgar las clasificaciones, tenian que personalizar la pagina con el escudo de la concellaría de deportes...

www.facebook.com/Picouto
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:48

como siempre en Ourense tratannos moi ben os corredores,por eso siempre que podo me desplazo ahi a correr. Felicitar a cidade por ter unha carreira tan bonita e con tanta xente. Ahora ben, non me parece normal que nos teñan , (coma no meu caso), 20 minutos a chuvia esperando para entregar o chip e recoller a camiseta. E como algun compañeiro xa comentou nos mensaxes anteriores, metente ali, e non tes por donde sair , tes que esperar si ou si. E ainda por riba, despois de entregar o chip e recoller a camiseta, fannos pasar por un pasilliño de un metro de ancho por donde non pasan nin duas persoas a vez. Seguramente sera dificil facelo de outra forma, pero penso que se queren que esta sea unha carreira de "10" teñen que mellorar a chegada.
Por outro lado, como tamen xa algun compañeiro comentou, e como suele suceder en moitas carreiras, É VERGONZOSO O DE ALGUNS CORREDORES. Eu vin xente que levaba: 4 powerade, 2 acuarios , 1 auga,2 botes de frutas, 3 actimeles..............por Diooossss, que pouco compañeirismo e que pouca vergonza. A verdade e que me daba mais vergonza a min mirar para eles que a eles mismos.

Por todo o demais, ENORME A SAN MARTIÑO!!!!!!!!!!!!!!
kruz

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
23 Mensaxes
San Lorenzo de Piñor
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:53

parece increible que alguns dos correlegas sean poco coerentes dende a sensated, simplemente co afan de espoñer o criticar a organicacion Parar .Dende logo un evento tan popular como acarreira do San Martiño atrae a moita xente de todas partes, e dende logo que as cousas saihan ben depende en gran medida da nosa cooperacion Angel .Nostante ter unhas instalacios desta imbergadura a pe de saida-meta, con servicio de guarda roupa,duchas e mais servicios sen ter que desprazarse e de agradecer Aplauso Aplauso Aplauso
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:56

Aplauso Aplauso
Gratis, mejor imposible. Cosillas pequeñas que mejorarán con los años pero esta carrera sigue siendo una fiesta.
Personalmente, arrastrar me arrastre pero cada año me doy cuenta de que esta carrera no nos la podemos perder.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 17:59

Por outro lado, como tamen xa algun compañeiro comentou, e como suele suceder en moitas carreiras, É VERGONZOSO O DE ALGUNS CORREDORES. Eu vin xente que levaba: 4 powerade, 2 acuarios , 1 auga,2 botes de frutas, 3 actimeles..............por Diooossss, que pouco compañeirismo e que pouca vergonza. A verdade e que me daba mais vergonza a min mirar para eles que a eles mismos.

Como casi siempre hay algunos que hacen la compra Avergonzado ,en la del Miño habia un fulano con dos bolsas llenas de productos y el tipo se reia Enfadado
Estupenda y fenomenal carreira San Martiño Aplauso Aplauso una de las mejores con sus problemas todo no va a ser perfecto no? Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 18:02

Paréceme increible que alguén quera comparar a do Correo con esta... non hai comparación posible... Nin no avituallamiento, nin no fin de carreira. A min pilloume a chaparrada alí, e as ringleiras de xente iban lixeiro ata que empezou a chover e a xente fíxose a remolona sen ganas de sair de debaixo das carpas e do corredor do pabellón.
Non hai cor entre unha e outra...

www.subeaobarbanza.blogspot.com
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 18:03

A mi tampoco me gustó la aglomeración en la entrega de camisetas, y menos con el chaparrón que caía en ese momento, pero también hay que decir que teniamos un pasillo a la derecha para los que no querían camisetas.

En el tema de la salida, decir que hay dos salidas, una por el pasillo que sale a la calle y a la izquierda una puerta de acceso al Anexo donde estaba el guardarropa y las duchas, quizás tendría que estar mejor señalizado para los que no son de aquí y no conocen las instalaciones del Pabellón.

Mención aparte el tema del reparto de camisetas, visto lo visto esta no es la solución, ¿porque no se reparten a la recogida de los dorsales? sería un reparto mas tranquilo y sin aglomeraciones...

www.facebook.com/Picouto

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos