Foros ›
XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
kruz

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
23 Mensaxes
San Lorenzo de Piñor
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 19:14
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

como xa dixen, que as cosas saian ben depende mioto da nosa cooperacion, de pouco sirve poñer caixos de ritmos, ballas dibisorias etc... sinon se respentan.

Dende logo entendo que a entrega de chips mais a recollida de camiseta con tantos corredores faise algo complicada, ainda que habilitaron creo a priori 8 pasillos e faise algo lento, sobretodo cando o que espera esta a choiva e os segundos fanse minutos.

A ediccion anterior estibo mellor xa, que puxeron na entrada das ballas os tallajes nos que deberias recoller e entregar chip,desde logo era mais rapido,sera algo amellorar pola organizacion.

E moi noble pola tua parte dende a humildade recoñecer as molestias que se poidan ocasionar e disculparse por elo chapo meu
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 19:41

Puede que este comentario no sea "políticamente correcto", pero yo no entiendo por que tiene que haber un carril para las chicas. Me parece bien lo de cajones por tiempos acreditados, pero lo de un carril de chicas me parece tremendamente injusto y discriminatorio.

Pero yo me coloqué en mi carril, las normas son para respetarlas, aunque no esté de acuerdo con ellas.

A todo esto, que la carrera me parecio muy bonita, de lo mejorcito, muy buen ambiente, y la organización perfecta.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Amodinho

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/10
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 19:42

Parabéns também pola minha parte à organizaçom desta carreira. Era a minha primeira vez na Sam Martinho, e foi moito.. É certo que o de apanhar as camisolas e o atoamento no corredor da piscina era melhorável, mas cuido que foi algo ao quadrar o trebom no momento da chegada que a gente nom queria sair à rua (do pavilhom)e bloqueava tudo.

O percurso pareceu-me mui bom, atravessando nom sei quantas pontes, e de costenta moi bem ...um pouco de todo para que tenha o seu aquel. E a parte final polo casco histórico e chegada pola ponte romana pareceu-me espetacular também.

Outro dato: a animaçom antes da saída mui boa, e dando informaçoms das porcentagens de dinheiro que punha o concelho e patrocinadores (=transparência), para umha carreira que é de balde para quem corre, e cunha boa jeira de agasalhos. Já pode tomar boa nota o concelho de Compostela, que deixa organizar umha carreira por, e em beneficio de, a empresa privada El Correo Gallego que agora cobram os 5€, nom dam nem a quarta parte do que em Ourense, e por riba está subsidiada por moitas mais empresas privadas e também pola Xunta (que Sam Martinho nom). Definitivamente: bem polo Conselho Municipal de Deportes de Ourense, e ECG que aprenda a fazer um pouco melhor os jornais e se deixe de trangalhadas, que vai arruinar a carreira. (Alem de reparar em que existe umha cousa que se chama "transparência" ...ainda que se som de avondo trapalheiros no jornal, como para lhes pedir transparência na gestom da carreira!)

E finalmente, o insuperável de tomar os banhos em Outariz depois de correr!!! Gostei de Ourense e do Sam Martinho!

Última edición por Amodinho o Dom, 14 Nov 2010, 19:53; editado 1 vez
trobo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/09
0 Carreiras
41 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 19:47

Primera participacion en la San Martiño y un 10.Recorrido,ambiente,voluntarios,avituallamiento...y gratis con lo que restaria importancia a esperar un poco por recoger la camiseta o por salir del pabellón.Es entendible que en una carrera con 4200 corredores haya algún atasco en la recogida de agua o camisetas y si llueve y no te quieres enfriar pues no coges nada y se acabó.Por mejorar algo para el año que viene propongo, como otros dijeron, el uso de cajones de salida porque hay mucha gente con ritmos lentos saliendo delante.Lo más negativo, como tambien se comentó, es la gente que saquea los avituallamientos como si no viera un Powerade en su vida.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 19:48

Eu este ano non fun a Ourense, dende setembro levo moitas carreiras e decidín descansar un pouco. Coincido ca maioría de que é das mellores carreiras de Galicia (cada quen ten as suas preferencias).
Eu creo que os comentarios que fixo Linkin sobre a organización son moi correctos e moi válidos (eu sen ir estou dacordo con el, xa que o comprobei doutras veces, solucionados estos, sería inmellorable a carreira.)
Por que sexa gratis, non se vai poder comentar negativamente algún aspecto?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:05

Ola; hoxe foi unha experiencia gratificante asistir a esta festa do deporte popular.

A organización fai un grande esforzo e ten cousas a mellorar pero tamén é certo que hai cousas que non se poden controlar.

A mellorar:

*A sinalización dos postos de avituallamento. Nunha proba con moitos participantes os que van polo centro da rúa non ven que na acera hai un posto de avituallemento. Si se pon unha pancarta alta se pode sinalizar o posto de avituallamento.

*A saida: xa o tedes mais que falado... con ese volume de xente hai que estratificar.

*A chegada: fan un esforzo importante pero mellorable; supoño que o de repartir auga, powerade, froita e iogurt separados é por mor da publicidade... pero era mais efectivo/eficiente dalo todo xunto nunha bolsa nos mesmos carris de devolve-lo chip e coller o agasallo (tamén na mesma bolsa) por tallas.

A "ducha" que nos prepararon estaría ben si tivesemos alí o champú; para o ano xa estaremos avisados Guiño ;) ... en serio a instalación está ben pero somos moit@s.

O que si teño que dicir que o dispositivo de protección civil/cruz bermella non semellaba ter ben estudados os circuitos de evacuación e que o peche da parte posterior con valados atadaso con bridas bloqueou unha via natural de evacuación.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:10

gallego escribió:
linkinpark escribió:
un compañero mio de equipo se vio frenado por dos mujeres mayores ( con la clara intencion de hacer el 10.000 caminando ),al pedir paso aun se llevo una bronca..y mi colega termino en 37 minutos excasos.....
.
Linkin, con cariño, creo que deberías retirar este comentario, porque si tu amigo salió por la calle de las chicas, menuda la que le espera, porque me parece a mi que le tocaron la fibra a las chicas. No veas como estaban, y la verdad creo que tenían razón, pues si es calle de chicas, lo mínimo es respetarlas y no molestarlas, y ojo, lo digo (ya se lo dije a ellas, hoy y casi me comen Moi feliz Moi feliz ), que yo hace tres años tambien salí por esa calle, eso si, sin empujarlas. Ya os adelanto, mañana va a arder trolla con las chicas.

Hola Arturo,pues desconozco ese detalle..porque no se si fue asi...si alguien lo vio hacerlo,creo que deberia pedir disculpas por ello..pero el problema sigue siendo el mismo,y la organizacion debe poner medios para evitarlo,que para eso esta.

www.desnivelpositivo.com/
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:13

alber escribió:
Puede que este comentario no sea "políticamente correcto", pero yo no entiendo por que tiene que haber un carril para las chicas. Me parece bien lo de cajones por tiempos acreditados, pero lo de un carril de chicas me parece tremendamente injusto y discriminatorio.

Pero yo me coloqué en mi carril, las normas son para respetarlas, aunque no esté de acuerdo con ellas.

A todo esto, que la carrera me parecio muy bonita, de lo mejorcito, muy buen ambiente, y la organización perfecta.

Hai que comprender que corren unhas 300 mulleres e por eso se lles dedica un carril Silbar

Espero que non se enfaden comigo...

En canto a miña carreira sufrin de carallo xa que coa falta de entrenamento fun a ritmo moi irregular.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
gurugú

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:18

Yo creo que el próximo año tenían que eliminar el pasillo de salida de chicas (que me parece discriminación positiva mayúscula) y habilitar un pasillo para GAÑANES. Lo digo por los muertos de hambre que se pertrecharon de golosinas para todo el mes al llegar. Tendrían que habilitarles un pasillo y una ruta, solo para ellos.
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:20

Hola, simplemente comentar que para mi hay que darle un sobresaliente a la organización, gran carrera y gran trabajo. Como en todo siempre hay aspectos mejorables como el hecho de dar la opción a quien quiera de terminar e irse sin agobios ni esperas en colas interminables pasando frío. Esto creo que es facil de conseguir habilitando una zona lo suficientemente amplia para que no se produzcan embotellamientos que en el caso de hoy se convirtieron en un martirio con la tromba impresionante de agua que nos cayó a los que allí estábamos.
Un diez para los ourensanos, con el día que hacía (nos respetó el agua durante la carrera pero las nubes amenazantes cargadas de lluvia estaban ahí), fueron muchos los que nos animaron, se nota mucho en una carrera que exista este ambiente en la calle, muchas gracias!!!

Un saludo para tod@s.
LUBO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/11/05
0 Carreiras
237 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:23

Pues la carrera, en líneas generales, como en años anteriores, con algunos aspectos a mejorar pero yo le daria un notable.
A nivel particular muy contento: conseguí limarle unos segundos a mi marca, calentamiento con foto de foreros (un placer poder saludarte kandpalleiro, después de tanto tiempo en esto je je) y para finalizar tercer tiempo de fábula, como siempre que visitamos Ourense, en A Carballeira de Santa Cruz acompañado de la encantadora gente de Betanzos y de algún forero con claras tendencias poéticas Guiño .

No es más feliz el que hace lo que quiere, sino el que quiere lo que hace
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:31

Pra mín reservar 200 dorsais preferentes pra quen acredite marca có gallo de que poidan quentar diante da saída e ter millor posición na mesma resulta inconcruinte se despois moitos dises dorsais se conceden a rapazas do OAAP con marcas por riba de 45/50minutos a quen xa de por sí se lles facilita a saída có carril de mulleres.

Ollo, que naide tente "liala" e me tache de machista, coido que é unha reflexión lóxica sen ánimo de ofedenlas rapazas

Apertas
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:34

miguelanxo escribió:
Bueno, pues con datos publicados ya puedo felicitar a la organización por ser la carrera con mayor participación en Galicia este año (si no me equivoco).

En la Vig-Bay contando los fuera de control hubo 3033 clasificados, en la San Martiño 2970.
nmap

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:40

Eu só digo que o pasei xenial, ata parece que entendo de atletismo :), xenial Ourense, xenial a carreira .. xenial os rapaces e rapaciños que con bo humor repartian os agasallos e nada moi ben os gañadores que ten moito mérito, e xente que estivo ahi animando e fotografiando tamen moitas grazas.
luki

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/06/08
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 20:47

Hola a tod@s. Eu estiven no momento en que quitaron en camilla os da cruz bermella a alguen que non sei o seu estado pero o pasillo que teñen habilitado para casos de emerxencia teñen que melloralo nun futuro pois estaban corredores ocupando dito espazo e foille dificil facer camiño os da cruz bermella con empùxons incluídos. E iste ano faltou a señalización na entrega de camisetas das tallas en lugar visible. Polo demáis unha carreira perfecta en todos os sentidos e un ambiente de luxo para os que sentimos estas carreiras populares. Saúd@s

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos