Dom, 14 Nov 2010, 19:42
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]
Parabéns também pola minha parte à organizaçom desta carreira. Era a minha primeira vez na Sam Martinho, e foi moito.. É certo que o de apanhar as camisolas e o atoamento no corredor da piscina era melhorável, mas cuido que foi algo ao quadrar o trebom no momento da chegada que a gente nom queria sair à rua (do pavilhom)e bloqueava tudo.
O percurso pareceu-me mui bom, atravessando nom sei quantas pontes, e de costenta moi bem ...um pouco de todo para que tenha o seu aquel. E a parte final polo casco histórico e chegada pola ponte romana pareceu-me espetacular também.
Outro dato: a animaçom antes da saída mui boa, e dando informaçoms das porcentagens de dinheiro que punha o concelho e patrocinadores (=transparência), para umha carreira que é de balde para quem corre, e cunha boa jeira de agasalhos. Já pode tomar boa nota o concelho de Compostela, que deixa organizar umha carreira por, e em beneficio de, a empresa privada
El Correo Gallego que agora cobram os 5€, nom dam nem a quarta parte do que em Ourense, e por riba está subsidiada por moitas mais empresas privadas e também pola Xunta (que Sam Martinho nom). Definitivamente: bem polo Conselho Municipal de Deportes de Ourense, e
ECG que aprenda a fazer um pouco melhor os jornais e se deixe de trangalhadas, que vai arruinar a carreira. (Alem de reparar em que existe umha cousa que se chama "transparência" ...ainda que se som de avondo trapalheiros no jornal, como para lhes pedir transparência na gestom da carreira!)
E finalmente, o insuperável de tomar os banhos em Outariz depois de correr!!! Gostei de Ourense e do Sam Martinho!
Última edición por Amodinho o Dom, 14 Nov 2010, 19:53; editado 1 vez