Foros ›
XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
forrest

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 21:58
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Queridos/as atletas e atletos (Bibiana Aído dixit), pois eu vou a defender a separación das mulleres, nun corraliño aparte. Así podemos admiralas na distancia sin distraernos do noso obxectivo que é triturar o crono e gañarlle a esos traballadores do asfalto sub-saharianos. Así evitamos os ditos repetitivos faltos de ocurrencia, as miradiñas de refilón e que se sintan molestas entre tanta testosterona brava.

O que é criticable é a total falta de modestia do atleta/o aficionada/o. Aínda que todos nos, de ter un bó día podemos fundir aos flacos do sur, temos e saber colocarnos máis ou menos por como pensamos rematar. Si imos rematar entre os 100 primeiros furaremos para adiante e se vamos a rematar entre os 1000 últimos (como me paou a min en Nejreira) pois nos quedamos hacia atrás.

Os comellóns que pensan que teñen que levar o alimento semanal a familia... pobriños. Peor é ter que roubar. Eu incluso ofrecinlle o meu powera... (coño, que non se poden dicir marcas) a un que debía de ter familia numerosa, pais e avós baixo o mismo teito, xa que sacou unha bolsa de plástico de non sei ónde (nin me imaxino o olor) e encheuna incluso de actim... (coño, case se me pasa) para as criaturas.

Así que o que temos que esixir é que o Gad... digo o patrocinador que levábamos nos dorsais (o meu prestado en primeira instancia por Xavi e despóis por un familiar que se quedou sin unha ducia de powera....) é que abra o dominjo da carreira e que entregue un carriño de forma gratuíta e ben cheo a cada corredor que o pida.

Un saudo/a.
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 22:18
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Pues qué queréis que os diga. Efectivamente, lo de organizar una salida a parte para las chicas y no cajones de tiempos es muy discutible, aunque supongo que tiene algo que ver con el tema de la diferencia de peso, etc. De todos modos, comprobar cómo en dicho espacio el 75% de los corredores eran hombres, que ni siquiera se cortaban a la hora de ocupar las filas delanteras (algunos incluso en manada), y que una vez comenzada la prueba muchos no tenían el menor reparo en empujar y poner codos HA SIDO LA EXPERIENCIA MÁS BOCHORNOSA QUE HE VIVIDO nunca en una carrera popular. Que si llegásteis tarde. Que si era la primera vez y os metisteis sin daros cuenta. Que si, claro, veníais a hacer marca. Pero cuánto listo, madre mía, CUÁNTO listo. ¿De verdad vale la pena el bochorno por esos putos segundos? No sé, supongo que habrá países por el mundo adelante donde estas cosas no pasen, claro que tampoco pasarán muchas otras que en este país de cutres vivimos con absoluta normalidad. Yo, personalmente voy a dejar de entrar a comentar estas cosas, porque luego todavía tendré que escuchar que soy una inflexible...y de ahí para arriba. Sinceramente, que os eduquen en vuestras casas.
forrest

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 22:21
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Recoñéceo cabuxiña, tí querías salir entre homes sudorosos. Moi feliz
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 22:29
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

No veo que tiene que ver el peso con el carril de salida. Si por peso es, que reserven un carril para los que pesan menos de 60kg... aunque claro, eso sería discriminatorio... Pensando

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Larouco-electrico

Novo foreiro
Novo foreiro
14/11/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 22:35
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Sí, la verdad es que un@s con mucha prisa y otr@s con ninguna en la salida. Mi caso, (aunque a nadie le importe) es pensar, tranquilo, llevo 3 semanas con tendinitis en el ilotibial, no me deja hacer lo que quiero aprender, así que hay km´s por delante y pondrán a cada un@ en su sitio, después de 14 años sin correr no me voy a matar ahora por unos segundos. He sufrido mucho, tanto de pulmón como de piernas ya que comence el 1 de octubre trotando 3 minutos y descansando 6; en fin, recuerdo llegar empapado a meta y ver un tiempo que no aparece en la clasificación (dorsal 2451, sobre 1:04) pero ME DA IGUAL, he terminado procurando no molestar mucho, ahora quiero recuperarme la rodilla, no se como en la mayor brevedad posible para volver a poner un número en el pecho.

Saludos a tod@s y disfruten corriendo que estamos de paso en esta vida
P.D. la tortuga va más despacio por los caminos que la liebre, pero sabe mucho más de ellos
blum

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 22:51
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Son tantas cousas as que levo lido que tamén vou dar o meu parecer:
- O pasillo da saída sempre é o mesmo, ademáis esta vez habilitaron outra saída polo anexo cara os vestiarios e gardarroupa así que non tiña por qué haber colapso... pero claro, a xente en lugar de saír quería quedar ou no pasillo ou debaixo da carpa na saída para non mollarse e sen pensar nos de atrás para variar.
- As camisetas o ano pasado estaban sinalizadas por tallas, por tanto non é unha novidade esa distribución porque xa se fixo, pero só se ocupaban maioritariamente o carril das M e das L, eso cando a xente conseguía ler a talla, porque se non a lía e se metía noutro carril había que pasarlle a camiseta do carril do lado. Desta vez había todas as tallas en todos os pasillos coa fin de facilitar a recollida... esa era a intencióon da Organización, outra cousa é que lle saira ben.
- Eu tamén saín por un lateral directamente ós vestiarios.
- Respecto a recoller a camiseta co dorsal escoitei unha conversa da coordinadora cun corredor que lle propoñía o mesmo (por certo sen escatimar en palabras nin en tempo), o caso era: nunha carreira gratuita qué me impide inscribir ós pais, avós... e recoller o sábado 15 ou 20 camisetas para non ir correr ó outro día? non é o mesmo ter camisetas para 7800 inscritos que para os 5400 escasos que pasaron todos os controis (entre as 2 carreiras pero camiseta tamén se lle da ós nenos). Por tanto, para que nos entreguen a camiseta co dorsal e ochip o día anterior, xa que ó mellor o mesmo día é moi difícil se aparecemos todos coma hoxe ás 10h... canto estades dispostos a pagar por correr en Ourense???
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 22:56
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Este ano, despois de ter participado en 19 edicións da San Martiño, tiven a oportunidade de vela desde fora, por mor dunha lesión no nocello. E a miña valoración é a seguinte:
1º.- Efectivamente no Clube de Celanova, do que formo parte, temos algún compañeiros con xeitos de cleptónamo, que levamos tempo tentando corrixir, pero non hai maneira... o homiño arrampla camisetas e todo tipo de alimentos e bebidas de xeito compulsivo. E non é un morto de fame, nin moito menos. E unha excelente persoa... desculpas no seu nome, porque el non accede ao foro.

2º.- Mágoa da choiva final para os que remataron en máis de 45 minutos. Eu estaba na Ponte Vella a tirar fotografías, e apañoume un golpe intenso.

3º.- Non podo valorar aspectos da organización tales como o que aconteceu dentro do Pabellón e no campo dos Remedios durante a entrega de avituallamento final.

4º.- E fermoso, motivo de orgullo como ourensán (desta provincia) que unha cidade interior, máis pobre cas do resto do País, peor comunicada, menos populosa, despois dunha eclosión do atletismo popular como a que vivimos nos últimos cinco ou seis anos, se manteña como unha prova de referencia.

E imposibel apelar a cuestións obxectivas para decir cal é ou non a mellor prova do calendario galego.
As miñas preferidas son o San Martiño e a Lugo Monumental.

Parabéns a todos aqueles que tiveron a boa idea e a oportunidade de distrutar da ampla oferta termal (e gratuita) despois da carreira.. que sempre se agradece.
Esperando poder completar a miña 20ª participación na vindeira edición.
blum

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 23:18
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Desculpade pero volvín ler e teño máis cousas:
- Creo que noutras carreiras a xente está mais educada no sentido de ocupar o caixón que lle corresponde pero aquí habería que empezar de 0 e colocarse con humildade no seu sitio e xa vexo a algún querendo estar cos keniatas... e a organización non só está para eso como comenta algún, eu penso que defenden e atallan moi ben o seu traballo e repito: canto estades dispostos a pagar por correr a San Martiño para que eles poidan asumir mais persoal que sitúe á xente por marcas que ninguén acredita? ou se se acredita: en relación a qué proba?.
- Por certo, o lugar reservado para dorsais do un ó 200 e para as mulleres está especificado na normativa da RFEA para carreiras populares que pertencen ó Calendario Nacional, só é aplicala (podédeloconsultar na páx da RFEA).
- "Vig Bay 3033 contando los fuera de control" San Martiño 2970 na carreira de 10.000m pasando 4 controis: saída, Av. de Zamora, As Lagoas e Meta e sen contar os fóra de control... valorade vós mesmos pero éstes sí son datos obxetivos porque non se contan os que deixan de pasar por un só deses controis.
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 23:20
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Ha sido mi primera participación y en general me ha parecido todo bastante correcto.

Me voy con una sensación buena, pero me ha pasado un poco como con las películas, cuando te dicen que alguna es un obra maestra, vas a verla y está muy bien pero no es el peliculón que esperabas. Supongo que es lo que tiene crearse expectativas imposibles, jeje. Moi feliz

También he de de decir que estoy de acuerdo con linkinpark en los puntos que comenta.
En particular, me pareció observar que había el mismo espacio para el cajón de salida de chicas que de chicos, cosa que me parece totalmente injusta, puesto que hay una diferencia abismal entre la cantidad de unas y de otros (y eso que soy chica) pero una cosa no quita la otra y hay veces que la paridad nos ciega. En este caso los cajones por tiempos me parecen mejor solución, que para eso están con independencia de los listos de turno que los habrá siempre. Yo no consigo encontrarle la lógica a lo de separar. Lo importante es el tiempo en el corra cada uno, no si se es hombre o mujer.

Por otro lado el desvío postcarrera me pareció bastante atascante y agobiante (llega a pasar esto en Santiago y arde Troya!!!).

De cualquier forma, que le quiten lo bailado con 34 ediciones!! Guiño
blum

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 23:27
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Indiferente O tema de meter todo en bolsas que apunta alguén por ahí atras... creo que facer bolsas para todos os inscritos por se acaso imos todos é moi forte e supón un gasto enorme dado que ó ser a mellor carreira gratuita do mundo a xente apúntase por se acaso vai e sin embargo se sepaga algo a clientela é moito máis fiel. Aínda así habería que facer as bolsa en días previos e polo menos o danone/actimel non ía poder estar fóra dunha cámara... pero se o absentismo fose pouco eu creo que estarían encantados de dar a camiseta, a bolsa, os cereais e todo na recollida de chip e dorsal, sempre que se fixera, polo menos, ata o día previo á carreira e nada o domingo... todo conleva peaxes.
Esto é o que penso...
blum

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 23:32
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

xa digo, as carreiras que están no Calendario Nacional da RFEA teñen que aceptar a normativa: o lugar reservado para dorsais do un ó 200 e para as mulleres está especificado na normativa da RFEA non é algo que poida cambiar así como así.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 23:47
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

blum escribió:

- "Vig Bay 3033 contando los fuera de control" San Martiño 2970 na carreira de 10.000m pasando 4 controis: saída, Av. de Zamora, As Lagoas e Meta e sen contar os fóra de control... valorade vós mesmos pero éstes sí son datos obxetivos porque non se contan os que deixan de pasar por un só deses controis.

Na Vig Bay pasanse dous controis, nos kms 10 e 15. Consultándo a clasificación xeral soamente 3 participantes non pasaron por algún deses controis:
www.vig-bay.com/docume...l_2010.pdf

Non quero polemizar sobre o tema. Se para ti ten máis participación a San Martiño, pois mellor.

Eu participei por segundo ano desta carreira, fíxeno en 2007 e repetín en 2010. É unha das carreiras máis sobranceiras do calendario galego. Como todas as carreiras ten cousas moi boas e outras menos boas. Esta carreira probablemente ten máis das moi boas, e por iso ten a participación que ten.
blum

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Nov 2010, 23:53
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Qué opinades de que nas clasificacións se marque o tempo real, é dicir, o tempo de cada un desde que se pasa pola liña de saída ata que se pasa pola meta e non que o tempo de todos empece cando se escoita o disparo?
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Nov 2010, 0:09
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Hola!

Fantástica carrera hoy en Ourense. Buen tiempo, trazado bonto y, como siempre, volver a ver a todos los amigos del deporte.
A mí me salieron 45'12'', con lo que no conseguí mi objetivo. El comienzo fue muy lento y... ahí me quedé. Pero lo pasé bien, que es lo importante.
Gracias a la organización por esta treinta y pico edición ya.

Saludos,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Nov 2010, 0:12
Asunto: Re: XXXIV Carreira do San Martiño, Ourense [14/11/2010]

Tres anotacións a todo o dito:
1.- Carreira estupenda.
2.- O atranco na carpa das camisetas, ¿non viría dado porque ó chover, o chip se sacaba debaixo da carpa en vez de facelo nas pistas, parking das bicis, como se facía outros anos, ralentizando deste xeito a entrega das camisetas??
3.- Como nos gustan as polémicas entre carreiras -cidades-, eh!!! Mr. Green Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos