Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Nov 2010, 23:22
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Pues yo ahora sí que no te entiendo.
Sólo fue en Pereiro-09... únicamente en esa... luego se estudió el tema y se decidió dar la intermedia, según recuerdo.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 15 Nov 2010, 23:30

Vale, pois tomei mala carreia para por de exemplo, ainda asi, e se foi asi, teras que perdoar por ser toca...wegs, pero fraco favor para esta carreira que seguro que moitos correlegas a teñen posta con GRANDE cariño na sua axenda...

Resumindo, que na miña opinion, hai que tratar de manter o criterio, e mais ainda na mesma tempada...

De todolos xeitos, grazas pola explicacion!!
fonsoster

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 1:55

Buenas.
Simplemente comentar que la persona que me atendió al telefóno para lo de la inscripción en la carrera de Amaia me entendió mal mi tercer apellido y me puso "Rodriguez" en vez de "Dominguez" , ya se lo comenté en su día cuando me dieron el dorsal pero debieron olvidarse de correjirlo después por lo que aparezco como Alfonso Fernandez "Rodriguez".
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 6:33

Pido disculpas por non ter explicitado o detalle da puntuación das non competitivas no correspondente apartado (como puntuan as carreiras) pero como ben explicaron Xabi e Pipe foi algo que xa se consensuou o ano pasado tras diversas variacions.

Maci borrado resultado erroneo

Fonsoster tomo nota da incidencia

Nacho_s1600 Non ten importancia na puntuación e sempre que alguén non sae no posto indicado fago unha percura por apelido ou nome...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 9:29

Lois escribió:
Vale, pois tomei mala carreia para por de exemplo, ainda asi, e se foi asi, teras que perdoar por ser toca...wegs, pero fraco favor para esta carreira que seguro que moitos correlegas a teñen posta con GRANDE cariño na sua axenda...

Resumindo, que na miña opinion, hai que tratar de manter o criterio, e mais ainda na mesma tempada...

De todolos xeitos, grazas pola explicacion!!

Lois, amigo, que seguimos sen entendernos... que para este ano xa leva a puntuación ben, so pasou o ano pasado e como a decisión tomouse "a posteriori" da celebración da proba, xa non se mudou o criterio para ela, pero so para esa carreira en esa edición.

O sábado 20 teremos a puntuación que lle corresponde a unha carreira declarada como "benéfica" e coa distancia que ten.

Apertas, que non eres toca nada... Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 11:12

Boas, non aparezop na clasificación da pedestre de Santiago, o motivo ben sinxelo, corrín sen chip, porque se perdeu polo camiño dende onde o colleron ata a miña zapatilla. A carreira a fixen co meu dorsal o 1052. Salgo nalgunha foto como esta, vese soamente o 52, corredor de blanco coa camisola da carreira de xinzo.

picasaweb.google.com/m...3084524738

E tamén nos videos de chegada:_

www.corriendovoy.com/v...ideo=19172

Entro co cronómetro en 1h 00 min 15 seg, correspondería co posto aproximado entre o 1572 a 1576.

Tamén poden reafirmar as miñas declaracións dous dos compañeiros do equipo dos novatos que estivemos de chácahra ao finalizar a carreira.

Bueno aí quedan as probas, espero non perder os puntos. Un saúdo!
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 11:20

Xa comentara esto no fio da carreira de Brion...e vexo que sijo sin salir...

bos dias! Pois eu acabo de vela...e non salo...cheguei despois de ADAN GARCIA JANEIRO e antes de ESTHER NAVARRETE...
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 13:01

Pipe escribió:

O sábado 20 teremos a puntuación que lle corresponde a unha carreira declarada como "benéfica" e coa distancia que ten.
Abría que aclarar si esta carrera puntúa como benéfica o competitiva ya que en el calendario no pone nada y sin embargo la de A Coruña si lo especifica. y si es posible saberlo antes de el sábado.................Puntuación especial: TODOS OS PARTICIPANTES recibirán 125 puntos para o Circuíto por chegar a meta..................
Esto pone en el calendario referente a la carrera de A Coruña y sin embargo en la de Mos no lo pone
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3134 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 13:20

La carrera de Mos puntúa como no-competitiva, todos conseguirán 150 puntos. Ya lo actualicé en el Calendario, que se me había pasado... esta cabeza Moi feliz !!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 13:21

Pensando Pensando Pensando
Será que alguien se ha quedado dormido y no lo ha puesto???
Pensando Pensando Pensando

Edito: ya está puesto.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 13:25

Admin escribió:
La carrera de Mos puntúa como no-competitiva, todos conseguirán 150 puntos. Ya lo actualicé en el Calendario, que se me había pasado... esta cabeza Moi feliz !!
Muchas gracias, ahora si lo tengo claro..... Aplauso Aplauso
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1682 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 13:48

monchodepelejrino escribió:
Xa comentara esto no fio da carreira de Brion...e vexo que sijo sin salir...

bos dias! Pois eu acabo de vela...e non salo...cheguei despois de ADAN GARCIA JANEIRO e antes de ESTHER NAVARRETE...

Eu confirmo que monchodepelejrino participou na carreira de Amaia en Brion. Eu estiben sacando as fotos da carreira a menos de un kilomentro da chegada a meta, e por ese punto si que pasou monchodepelegrino, de feito teño foto dese paso. Non o vin entrar a meta, pero tendo en conta que faltaba menos de un kilometro para a meta, dou por suposto que si que chegou , ainda que fose andando (ainda que supoño que entraria correndo, pois iba moi enteiro Muerto Muerto Muerto ).

Enlace coa foto da sua participacion na carreira de Brion:
picasaweb.google.com/j...1405216594

Saudos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 16 Nov 2010, 16:46

Enviouse un resultado na carreira de Ames a nome de Fatiga e non aparece na clasificación, poño derradeiro por si ten algo que alegar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2738 Carreiras
6621 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 17 Nov 2010, 21:11

Kandpalleiro escribió:
Non se trata dunha cuestión de regulamento; eso xa está
Regulamento escribió:
En caso de que algún deles non se inscribise este ano, o posto pasaría ao seguinte da segunda división da tempada anterior

Senon de operativa; no caso da 1ª foron só 7 persoas e xa o resolvemos, pero na segunda hai que botarlle algo mais de tempo; de tódolos xeitos pronto estará todo pechado.

En 1ª ya está resuelto (150)
En 2ª hay 118 (faltan 32 puestos por cubrir)
En 3ª hay 350 inscritos

Sería conveniente ascender a 2ª a los 32 que tengan la mejor puntuación actual en 3ª , porque así los que tienen ahora menor puntuación pasan a ocupar los 30 puestos de ascenso.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3134 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 17 Nov 2010, 21:31

Se pasará a la 2ª de este año a los puestos 151 y sucesivos de la 2ª del año pasado que se hayan inscrito!! Paciencia, que ya casi tenemos todo al día Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos