Xov, 18 Nov 2010, 20:26 Asunto: Novedades Asics 2011 - Voladoras
He estado echando una ojeada sobre los modelos de Asics para 2011 y la verdad es que hay auténticas preciosidades.
Personalmente me tienen muy buena pinta como voladoras las Asics Gel DS Racer 8
Otra voladora: Asics Gel Tarther . De esta me da miedo lo rápido que pueden desgastarse en asfalto.
Habrá que ver lo que opinan los expertos.
saludos "Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
no se como serán....pero son chulísimos los modelos..
por cuanto andan???
saludos
según la web de Asics, la DS Racer 8 ponen 120 €, y la Gel Tarther 115 €, aunque por internet en alguna tienda de España están por los 85-90€, y en UK sobre las 72 libras.
Por cierto, ambas tienen un peso muy parecido, 215 y 209 gramos respectivamente.
un saludo "Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
xan Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Ven, 19 Nov 2010, 8:20 Asunto: Re: Novedades Asics 2011 - Voladoras
Ola,
As verdes teñen os tacos igualiños as Elixir de Mizuno , copia .
Ola,
As verdes teñen os tacos igualiños as Elixir de Mizuno , copia .
sds
mesmo as Adizero Pro levan un estilo similar de suela, con eses tacos, e lembro que nese modelo especifican que as zapatillas non aguantan máis de 100 kms. Pois ben, eu as teño desde fai 2 anos e levarei feitos uns 400 kms (só en competición) con elas e ahí siguen. "Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos