Foros ›
III Carrera Popular Oscar Pereiro - Divina Pastora Seguros
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 9:23
Asunto: Re: III Carrera Popular Oscar Pereiro - Divina Pastora Seguros

maravillosa carrera, excelente organizacion y que decir del ambiente!!
Espero que celebre durante muchos años!!!
Felicidades a la organizacion y por supuesto a los voluntarios!!
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 9:27
Asunto: Re: III Carrera Popular Oscar Pereiro - Divina Pastora Segur

que decir de la carrera, yo creo que lo bordan, el trabajo es magnífico y el pabellón, un puntazo... el esmero y cariño de la organizacion se nota, se siente y se agradece... en mi opinión, una carrera que ha evolucionado a un ritmo vertiginoso... Un placer participar y un placer compartir kms de nuevo con "mi gente", osea, tooodos los populares gallegos... Un abrazo y enhorabuena a mi amigo Oscar y a todo su equipo, pues ayer curraron todos!!!, desde María,(su mujer), hasta su hermana, gente de la Fundacion... Maikel... y toodos esos voluntarios de Mos que se volcaron y facilitaron todo muchisimo...

3&Run C/ Restollal n35 bajo
xules

Montañés
Montañés
4/05/09
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 11:02

Me gusto mucho la carrera, un agradecimiento para la organización, y un 10 por el pabellón al lado de la finalización de la carrera.
Esta era mi primera participación, pero el año que viene vuelvo.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 11:18

Moi boa carreira ven organizada e a xente non defraudou fomos uns cuantos patos do norte e un do sur a temperatura estupenda e todo ven o meu tempo non sei pero ou foi casualidad ou non sei .un sejundo mais q o ano pasado..volvere.
alexis

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 12:23

alguien me puede recordar en que pagina se poda ver el vido de llegada?
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 12:29

Unha carreira pra apuntar no calendario pra proximos anos.
Estiven o ano pasado tamen i vadevos superando, todo de maravilla e a pedir de boca con ises callos que entraron de maravilla. Felicitar a todos os voluntarios i demais persoal da Organizacion por ise traballo tan ben feito i vemonos pro ano, aburiño a todos os correlegas Aplauso Aplauso Aplauso .
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 13:27

alexis escribió:
alguien me puede recordar en que pagina se poda ver el vido de llegada?

www.corriendovoy.com/

En este enlace puedes ver la llegada....
Que decir de esta gran carreira benefica un 10 Aplauso .Como dice Pedro Nimo ese pabellon ayuda muchisimo dado la gran capacidad de acojida que tiene ,gran organizacion de Oscar Pereiro y estar otro año mas colaborando por la causa Aplauso Aplauso
La carreira durilla esa cuesta a 300 metros de la llegada te rompe el ritmo pero bajadas tambien tiene ,enhorabuena a Ruben Castro Aplauso

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Bravo

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 13:52

Moi boa carreira ,o circuito levouse moi ben y de da organizacion nada qque decir un 10 ,da gusto participar nestas carreiras con tan vo anbiente deportivo ,pa o ano volvemos seguro.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1678 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 14:51

eu participei por primeira vez nesta carreira. Quedei contento co meu resultado, e gustoume bastante o recorrido, ainda que en algun tramo se facia durilla.

A organizacion: BEN, casi perfecta. Pero eu vin algo onte en Mos que non me gustou. Despois de rematar a miña participacion e pasar polo pabellon a recoller a bolsa coa bebida e a fruta, salgo hacia o meu coche, e teño que pasar por xunto o arco de meta, que nese momento marcaba 1 hora e 1 minuto. E ali xa non habia nadie, nin publico, nin speker, nin nada de nada. Eu pensei para min, "joba, como corre a xente, que en menos de unha hora xa terminaron todos", pero cal foi a miña sorpresa que sigo direccion o meu coche, e empezo a ver corredores que todavia estan correndo rumbo a meta. Apareceme unha falta de respeto bastante grande hacia esa xente que lle levou un pouco mais de tempo rematar a proba, que cando eles chegaran a meta xa non houbese ali ninguen. Para min merecese tanto respeto o que chega de primeiro como o que chega de ultimo. Penso que para o ano deberian correxir esto. Por todo o demais , NORABOA.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 16:33

Moi, moi, moi ben a carreira nos aspectos organizativo e de seguridade, ao igual que o pasado ano. No tocante a min, aínda non estou como debería e empreguei case 5 minutos máis que en 2009 (entón fixera 48'36") e, de paso, a proba fíxoseme moito máis dura. Non lembro se onte, cando crucei a liña de meta, aínda había locutor de carreira ou non; pero, ao fío do que di koala36, igual respecto merece o primeiro que o derradeiro. Porque, ademais, se ata o locutor marcha, que non farán aqueles espectadores que xa non agardan a ningún atleta en particular?
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 17:03

Enhorabuena a la organización de la prueba y a todos los voluntarios que ayer se volcaron en que todo estuviese DE 10!

Se mejoraron varios aspectos respecto al año pasado, escuchando las opiniones de todos nosotros. Es de agradecer.

Mi carrera la hice junto a mi compañero de equipo toledano, hasta que en el km8 se cansó de mí y me "obligó" a que me fuese... una pena, le hice caso y llegué poco antes que él a meta.

Hasta el año que viene.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
atejer00

Montañés
Montañés
20/11/09
9999 Carreiras
230 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 18:16

Confirmo la línea del post...cada año se va poniendo más y más bonita esta carrera, ni que decir tiene el apoyo por todas las instituciones y atletas del panorama mundial (muy majos todos, compartiendo impresiones de la carrera, cualquiera lo diría de otros...) y son esos pequeños detalles los que hacen que esta carrera popular se vaya convirtiendo en un gran evento...ni que decir tiene "La Organización"...si es que así da gusto, por aliados hasta los tenemos en el cielo...
Gracias Óscar y Fundación... Aplauso Aplauso Aplauso
Sonibuho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
27 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 19:00

Muy buena carrera. Gracias Oscar y hazlo extensivo a los colaboradores anónimos que la han hecho posible.
Debutaba en Mos y me parece una carrera para disfrutarla, muy bien señalizada y cerrada toda ella al tráfico con voluntarios por todos lados. Me hablaban de las cuestas y la esperaba más dura, pues también hay mucha bajada. Tanto es así que mejoré mi marca en 10.000 y por priemra vez bajé de 50 minutos, con lo que Mos siempre será especial para mí.
Sin duda volveré y animaré a la gente a que venga
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 19:04

Muy buena carrera, ... y ¡ qué ricos que estaban los callos ! Mr. Green

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Togomi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/10
0 Carreiras
158 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Nov 2010, 20:39

Ha sido la primera vez que voy y, aunque no he ido a muchas, me sorprendió la organización. Espero no faltar el año que viene.
Por poner algún pero y que no sean todo halagos, atronaba la música dentro del pabellón en algunos momentos, resultaba bastante molesta. Mejor que la pongan más baja, y otro tipo de música no vendría mal.
No me enteré de lo que se comenta, que no había nadie en meta después de la hora. Pero si es así, mejor que cuiden esos detalles.
Enhorabuena a la organización y a todos los participantes.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos