Dom, 21 Nov 2010, 14:51
Asunto: Re: III Carrera Popular Oscar Pereiro - Divina Pastora Seguros
eu participei por primeira vez nesta carreira. Quedei contento co meu resultado, e gustoume bastante o recorrido, ainda que en algun tramo se facia durilla.
A organizacion: BEN, casi perfecta. Pero eu vin algo onte en Mos que non me gustou. Despois de rematar a miña participacion e pasar polo pabellon a recoller a bolsa coa bebida e a fruta, salgo hacia o meu coche, e teño que pasar por xunto o arco de meta, que nese momento marcaba 1 hora e 1 minuto. E ali xa non habia nadie, nin publico, nin speker, nin nada de nada. Eu pensei para min, "joba, como corre a xente, que en menos de unha hora xa terminaron todos", pero cal foi a miña sorpresa que sigo direccion o meu coche, e empezo a ver corredores que todavia estan correndo rumbo a meta. Apareceme unha falta de respeto bastante grande hacia esa xente que lle levou un pouco mais de tempo rematar a proba, que cando eles chegaran a meta xa non houbese ali ninguen. Para min merecese tanto respeto o que chega de primeiro como o que chega de ultimo. Penso que para o ano deberian correxir esto. Por todo o demais , NORABOA.