Foros ›
Autor
Mensaxe
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Nov 2010, 18:57
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Pues a mi que no me quiten mi mp3, ni mi forerunner, mis zapas "voladoras", ni el circuito de Correr en Galicia, ni el cronometraje con chip, ni la ropa técnica, ni el dorsal personalizado, ni el GPS, ni wikiloc, ni el google, ni el teléfono móvil, ni los vuelos de bajo coste, ni el Internet, ni las autovías, ni el email... Mr. Green

Los Perros del Anuncio - 2014/15
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 19 Nov 2010, 19:23
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

alber escribió:
Pues a mi que no me quiten mi mp3, ni mi forerunner, mis zapas "voladoras", ni el circuito de Correr en Galicia, ni el cronometraje con chip, ni la ropa técnica, ni el dorsal personalizado, ni el GPS, ni wikiloc, ni el google, ni el teléfono móvil, ni los vuelos de bajo coste, ni el Internet, ni las autovías, ni el email... Mr. Green
Pues la gente, los corredores,eran iguales de felices cuando no había todos esos artilugios, luego nos creamos esas "necesidades" y ahora nos volvemos infelices sin esos aparatajos. Guiño

Friends forever
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Nov 2010, 20:43
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

corroseguro escribió:
alber escribió:
Pues a mi que no me quiten mi mp3, ni mi forerunner, mis zapas "voladoras", ni el circuito de Correr en Galicia, ni el cronometraje con chip, ni la ropa técnica, ni el dorsal personalizado, ni el GPS, ni wikiloc, ni el google, ni el teléfono móvil, ni los vuelos de bajo coste, ni el Internet, ni las autovías, ni el email... Mr. Green
Pues la gente, los corredores,eran iguales de felices cuando no había todos esos artilugios, luego nos creamos esas "necesidades" y ahora nos volvemos infelices sin esos aparatajos. Guiño

Hay que adaptarse a los tiempos, esos aparatos y comodidades no son imprescindibles, pero no hay que renegar de ellos, son una ayuda nada más, es verdad que por mucha ropa técnica, y gps, y zapas ultimo modelo no vas a ser más feliz, pero no por ello vamos a quemarlas en la hoguera... Nono

Mis abuelos utilizaban la lareira para el invierno, mis padres una estufa de butano, y ahora tenemos la calefacción programada para que a la hora de lleguar esté la casa a 20º. ¿Necesario?, no!, pero es el progreso... para lo bueno y para lo malo... Silbar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Nov 2010, 21:31
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Yo soy muy joven, empecé a correr a finales de los noventa con 12/13 años, participaba en mi equipo de atletismo y corría con unas botas de fútbola sala, un bañador y una camiseta de las de propaganda de toda la vida.
Recuerdo que un día entrenando se me rompieron unos tenis baratillos que usaba para entrenar y el calcetín se me fue resbalando por el agujero, situado en la punta del dedo gordo, cuando acabé de correr tenía todo el calcetín de fuera......lo peor es que todos se dieron cuenta..... Avergoñado Avergoñado
el tercer año decidí comprarme unas zapas de atletismo, de las de clavos de semi-fondo, ya que mi equipo llegó a un acuerdo con cimans y nos las daban más baratas, aún así me costaran 3000 o 4000 pesetas.
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Nov 2010, 11:26
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Empece en ¨la temporada 90-91¨ y para redundar en el tema y en lo dicho por Cecebre y maloquesoy, y decir que oliveira no se refiere a que esa gente a la que cita no solo iba a Santiago y a orense, sino a muchas mas, ya que yo, casi empece con los hermanos De La Torre, y hasta que Carlos en el 92 se metió para participar en la olimpiada, (después siguió corriendo alguna, pero ya no como antes) íbamos casi todos los domingos a las populares, a la que ahora alguno no sabría como calificar.
Bueno a lo que iba, sabéis como nos enterábamos nosotros.... cuando había fiesta en los pueblos ponían en el cartel que había una carrera popular, y allá íbamos ... a la buena de dios y a correr a tope.

PD. se me olvidaba que por esas fechas la diputación de la Coruña hacia también un circuito de carreras populares, (en pueblos como Oroso, culleredo, ordes etc...) no tengo nada contra esos pueblos.
ah y de trofeos, mejor no hablar, y de categorías...........
bueno yo si que doy la chapa
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Sáb, 20 Nov 2010, 12:02
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Eu empecie a correr no ano 83 aprox e na decada que falamos non o practicaba. Pero si vos podo contar que debutei nun cross que se facia preto de Esteiro ( Muros ) e debiamos correr uns 40. Esa foi a miña proba para empezar a entrenar e correr nas populares que habia naquela epoca pola miña zona ( pois ir por exemplo á San Martiño era sair ó extranxeiro ) como a Brion, Santiago, Noia.....Cada dia de carreira era un dia de festa,ía cos meus tenis paredes e camiseta de algodón ...... e tan feliz.... bueno, queria uns adidas de 3.500 pts jajaja.
A camiseta de tiras que tiña era un tesouro, o chandal idem. Como comentastedes, nas carreiras con dorsais de papel, coidadiño nos cruces, porque habia catro vallas e unha cinta para organizar as carreiras.Buf, haberia tanto que contar.....
Persoalmente, e creo que moito de vos tamen vos pasa, cada vez que vou a unha carreira sigue sendo un dia especial e sigo disfrutando coma o principio, por eso valoro infinitamente todo o que un organizador fai por nos, e nin se me pasa pola cabeza coller 2 botellins de auga ou similar e marcho para casa cun sorriso coma cando era neno.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 20 Nov 2010, 14:38
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Esto... Circuito había. Un circuito da deputación de A Coruña... lembro ben ir ata Santa Comba só por non quedarmos fora... de feito foi a primeria vez que programei unha serie de carreiras porque as datas de todas viñan no cartel do circuito.

Dorsais había, "reutilizables"... ou non. E si dabas a murga na saída igual conseguias que os responsables do concello chamaran ó encargado do pabillón para o tema da ducha.

Pero, aquelas circunstancias non xustifican fallos actuais como tampouco certas actitudes que se dan agora están xustificadas igual que daquela había cousas moi reprobables como os empuxos na meta ou xente que se colaba na ringleira de chegada para aparecer na clasificacion uns postos mais adiante... Persoas tristes había daquela igual que agora.

Dende logo o que ten mellorado é a información e sobre todo a característica de que a información agora non é dunha unica fonte senon de que todos contribuimos o que nos enriquece a todos e ás probas.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
pine

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/09
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 0:33
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

bueno desde logo eu non creo que antes fose mellor ni peor simplemente era o que había. Eu naquela época non corría populares pero a finales dos oitenta xogaba ó futbol en terceira rexional e sei ó que é ducharse coa auga do rio. que tempos aqueles... e que frio
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Nov 2010, 20:55
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

telait escribió:
.Cada dia de carreira era un dia de festa,ía cos meus tenis paredes e camiseta de algodón ...... e tan feliz.... bueno, queria uns adidas de 3.500 pts jajaja.

Otro icono de los 80-90 Moi feliz Moi feliz




al igual que estas


Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Mar, 23 Nov 2010, 13:12
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Muitos J'Haiber tenho gastado eu nos cross da escola e correndo pola aldeia. E isso que som novinha. Quase me emociono quando as vim.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 23 Nov 2010, 13:21
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

eu empezei correndo con "tenis" tipo de baloncesto de entonces, nos anos 60, e cando me federei e empezei correr en "serio" con zapatillas "joma"; tiña un par para entrenar e correr fora e outro par, de clavos fixos, para correr en pista, pasando con éles da ceniza ao tartán Rezar Ríndose

Friends forever
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Nov 2010, 3:18
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Antes pra enterarte das carreiras,falando sempre do que me pasaba a min.Mirabas no programa das festas a ver si poñian carreira pedestre ou mirabas na prensa nas actividades derportivas de calquera concello.Chamabas por telefono os concellos ou collias o coche e preguntabas ou si tiñas a algún atleta conocido te poñias en contacto con el, e che informaba si na sua provincia se celebraba algunha proba.
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Nov 2010, 7:19
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

Pues las J'Hayber las seguimos utilizando los que jugamos a tenis en Galicia, porque con lo que llueve no resbalan!!!!!
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Xov, 25 Nov 2010, 15:33
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

O que lembro é que naquela epoca habia bastantes carreiras de cross e agora non hai ningunha. cal pode ser o motivo???
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Xov, 25 Nov 2010, 16:16
Asunto: Re: Aquellas carreras de los años 90

linkinpark escribió:


........

- Lote de productos deportivos y de alimentacion basicos,como :

6 barras de pan
5 litros de leche
1 pack de Aquarius de 24 latas
3 garrafas de 8 litros de agua Solan de Cabras
14 botellas de Powerade's ( diferentes sabores )
1 bandeja de ternera gallega ( certificada )
1 kg de cigalas frescas
27 barritas energeticas Isostar
.......

Eu a algún na San Martiño 2010 vinlle coller todo esto e algo máis. Creo que tivo que sacar todo montado nun palé nunha carretilla elevadora.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos