Foros ›
Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Ven, 26 Nov 2010, 22:54
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Que pasa Yosi, tes o equipo un pouco abandonado, tes que facer algo pra motivarnos, senon quedamos dormindo no limbo.
Tiñamos que buscar unha carreira pra quedar o máximo nº de compoñentes i conocernos i tomar unhas birras Silbar Silbar .
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 27 Nov 2010, 19:33
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Germanmd escribió:
Que pasa Yosi, tes o equipo un pouco abandonado, tes que facer algo pra motivarnos, senon quedamos dormindo no limbo.
Tiñamos que buscar unha carreira pra quedar o máximo nº de compoñentes i conocernos i tomar unhas birras Silbar Silbar .

pois si que é certo iso de que teño o equipo un chisco abandoado, teño que recoñecelo... Silbar
pero bueno, tamén é certo que entro con bastante asiduidade no foro para ver ónde e cómo competiron os membros do equipo.

a ti particularmente teño que felicitarte por esos case 2500 puntos que levas acumulados, verdadeiramente impresionante a túa contribución... Abraiado
a totti dicirlle tamén, o mesmo que kande, que non se agobie, que isto é todo por pracer, que agora ten que estar ao que toca, e que a tempada é o suficientemente longa para que todos poidamos contribuir en diferentes meses...

eu non me podo queixar, despois da Behobia,o sábado pasado estiven na primeira do CCNós e bastante ben... son carreiras curtas pero nas que unha boa clasificación permite sumar moitos puntos debido á alta participación coas que contan... e unha cada mes de aquí a xuño!! algo é algo...

mañá tiña pensado acudir á Dragoman, pero levo todo o día sudando na cama con un resfriado fortísimo e dopándome a base de Frenadol... non creo que force a máquina, que ademais xa sabemos que non puntúa.

logo espero estar na Subida ao Castro de Vigo (espero que puntúe) e Monumental, por suposto.
podería ser nesta última onde poderíamos facer unha mini-kedada do equipo... o que ti dis, cando menos para coñecernos e tomar unhas birras (ou un cafeciño quente, que igual presta mais). Xa me diredes...

e a Doctor, moita sorte para mañá, que se mal non recordo vaise enfrentar ó reto da maratón con climatoloxía adversa, en Donosti... Aplauso

ánimo e saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 28 Nov 2010, 0:08
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

yosi escribió:
(espero que puntúe) e Monumental, por suposto.
podería ser nesta última onde poderíamos facer unha mini-kedada do equipo... o que ti dis, cando menos para coñecernos e tomar unhas birras (ou un cafeciño quente, que igual presta mais). Xa me diredes...

Venga, apuntadlo en la agenda y allí nos vemos.

yosi escribió:
e a Doctor, moita sorte para mañá, que se mal non recordo vaise enfrentar ó reto da maratón con climatoloxía adversa, en Donosti... Aplauso

Nada, tendré que cambiar el icono, que es la segunda vez que hay esa confusión: es Jimny quien va. De momento intentaré la media de Ferrol. Sorriso
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Dom, 28 Nov 2010, 20:54
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Boas!! entrei aqui despois de moito e facíame ilusion saudar!!!

Yosi, isto suponse que vén dos descendentes de filipides ou que foi de vos?killoke, chacal, xolinha??

Bueno representome, son Suso, Sunsury, corrin contigo en ODDF... creo que medio nos vimos nunha media de Ferrol... espero que vos vaia moi ben nesto do circuito agora que semella todo moi profesional!!!

Se ides á Volta á Ria igual nos vemos!! hai non... penso que non nos coñeceremos!! Disimulando Disimulando

Un saudo!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 17:45
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Cada un vai aportando o que boamente pode i lle apetece, que esto non é unha obriga.
Eo irei a Megaxove i se o tempo non se torce a Ferrol, o día anterior a Monumental teño unha cea i vai ser que tamen temos outros praceres, aburiño a todos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 6:46
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Como ben sabedes a circunstancias da familia e a distancia mandan. Eu teño pensado ir á Lugo Monumental e Media da volta a ría (sabor Ferrol) e logo tentarei, coido, prepara-la maraton de Sevilla "a rematar" así que porei no plano cantas probas poda.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 22:25
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Kandpalleiro escribió:
Eu teño pensado ir á Lugo Monumental e Media da volta a ría (sabor Ferrol)

Ése es mi plan también, pero estaré a espensas de la evolución de los varios achaques (isquios y tibiales, principalmente). Voy a esperar hasta el último momento para apuntarme a la media.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 13:14
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Sunsury escribió:
Boas!! entrei aqui despois de moito e facíame ilusion saudar!!!

Yosi, isto suponse que vén dos descendentes de filipides ou que foi de vos?killoke, chacal, xolinha??

Bueno representome, son Suso, Sunsury, corrin contigo en ODDF... creo que medio nos vimos nunha media de Ferrol... espero que vos vaia moi ben nesto do circuito agora que semella todo moi profesional!!!

Se ides á Volta á Ria igual nos vemos!! hai non... penso que non nos coñeceremos!! Disimulando Disimulando

Un saudo!!

un pracer saudarte de novo, Sunsury... canto tempo...
de ODDF queda mais ben pouco, coma podes comprobar, o persoal de aquel equipo está xa moi disperso... pero bueno, aquí seguimos, intentando dar algo de guerra.

eu non estarei en Ferrol esta finde (aproveito para desexarlle o mellor aos membros do equipo que si o fagan), pero si en Vigo, na Subida ó Castro... ainda que non puntúa... Muro
en fin, na que non faltaremos será na Monumental, na que haberá que empregarse a fondo pois corro "en casa" e iso sempre motiva.

saúdos e ánimo!

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 14:02
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Eu teño alguns atrancos para correr en Lugo o 19 (teño guardia) pero estou en vías de solucionalo...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 23:07
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Me he rajado para la media (dado el estado cochambroso de mi carrocería, lo dejo para otra ocasión). En cambio, nos hemos apuntado a la subida al Castro, por hacer algo este domingo, por correr con mi pareja, y por puntuar de paso.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 17:12
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump,la foto que te saque en la salida de la carrera,la tienes en mi Picassa:
picasaweb.google.com/ruhuot/Castro#
Saudos os demais!!

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 23:26
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

safardatxo escribió:
DoctorSlump,la foto que te saque en la salida de la carrera,la tienes en mi Picassa:
picasaweb.google.com/ruhuot/Castro#
Saudos os demais!!

Gracias, safardatxo. (Ya he hecho la investigación pertinente, pasando vídeos de aquella entrada en meta...)

Hoy he conocido a Yosi. Sorriso Carrerón, por cierto. Enhorabuena, y también a Kande por la media de Ferrol.

Apuntados para Lugo, espero que nos veamos todos allí y tomemos algo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 7:02
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Eu xa teño arranxado o tema de Lugo; hoxe pola tarde, tras adestrar e comprobar que non hai danos colaterais, me apuntarei.

Si imos todos temos que facer unha foto de equipo e tomarnos algo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 17:22
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Eo sentindocho ben non poderei ir posto que ando renqueante dende o Cross Belarmino de Vigo, e apenas estou adestrando.
Desexo que teñades vos máis sorte ca min, aburiño correlegas.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 17:25
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Germanmd escribió:
Eo sentindocho ben non poderei ir posto que ando renqueante dende o Cross Belarmino de Vigo, e apenas estou adestrando.
Desexo que teñades vos máis sorte ca min, aburiño correlegas.

Arredemo, si no es una cosa es otra. Vente hasta Lugo aunque no corras, y comemos allí, hombre. Ánimo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos