Foros ›
Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1590 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Nov 2010, 18:21
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Vamos, que ya va quedando menos para esta gran carrera!!
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Dom, 28 Nov 2010, 20:14
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Hola! Pois si, xa queda menos. Hoxe fixen a volta á ría sen forzar para ver como recupero e como asimilo a distancia despois de 2anos sen correr tal cousa coma unha media maraton, e ben, atopeime ben e púxenme coma un pito. Pero veremos como me vai co incremento de ritmo do día 12.

Habiache ben tempo que non me paraba no foro a ler e que interesante resulta o tema da comida.

Pola miña parte tiña pensado levar glucosa, pa tomar un par de tubos, pero visto o visto semella que non fará falta. Levarei un por si acaso e se o tomo será hacia o km 15 e beberei ben auga canda el.

O desaiuno que comentaban pareceme ben. Ten boa pinta. Con algo de café claro, que senon non teño ganas de correr nin de picarme co meu reloxo. Pero moito vou ter que madrugar... uff...

¿¿E para comer os días antes da proba que me aconsellades??

Por outro lado para correr a media por uns 1h 30min ¿¿como credes que se debería marcar o ritmo?? ¿¿constante de principio a fin ou mellor comezar mais suave e logo aumentarlle??

Gracias!!! un saudo e moita sorte e saude para a carreira! Moi feliz

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Nov 2010, 22:52
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Hola,

Casi al hilo del mensaje anterior tengo una duda. Nunca he corrido una media y me parecía que era una distancia que no podría correr, hasta ahora lo máximo que he corrido han sido 12km, pero esta tarde me he aventurado a hacer unos 20km y he tardado 1h 40 min. ¿Os parece un tiempo aceptable para poder inscribirme? Es decir, si no quedaría último o casi jeje.

Además que lo de que el cotrol de llegada se cierre una hora después de que llegue el primero... Sería un marrón no poder clasificarte por unos minutos. No me parecería my bien para cualquier corredor que después de correr 21km no puedas clasificarte por unos minutos.

Saludos.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 28 Nov 2010, 23:01
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Con ese tempo vas andar polo medio da clasificación. Non vas ter ningún problema co control e podes ir tranquilo a pasalo ben.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 0:05
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Mincha escribió:
Con ese tempo vas andar polo medio da clasificación. Non vas ter ningún problema co control e podes ir tranquilo a pasalo ben.

¿Por el medio de la clasificación? Abraiado Me sorprende estar por ahí si nunca he corrido esa distancia. Ojalá! Me vendrían muy bien unos cuantos puntitos jeje.

¿Entonces qué tiempo ha echo el año pasado el que ha ganado la carrera?

Por cierto, en championchip si te quieres inscribir hay una opción en la que te dice que la marques si eres residente. Pues bien, yo resido en ferrol por trabajo pero no tengo domicilio ahí. ¿Entonces soy residente o no?

Saludos.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 16:28
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Pájaro-Azul escribió:
KMPLO escribió:
Bueno,o próximo dia 9/12/2010 fai 11 meses que estou de baixa,ese día vou ao médico e espero/creo/deseo/mais que seguro que me dé o alta,e o primeiro que vou a facer é inscribirme en esta carreira,que por outro lado é o último día para anotarse,pero esperarei ata ese día polo que poida pasar,espero estar na saída,xa me fai falla batarme a correr......

No te preocupes, que yo ando lesionado y parado desde mayo (la Media de Betanzos) y aunque no esté para hacer una media, ya me he perdido tres (Petin, Vigo y Pontevedra) y esta aunque tenga que hacer tramos andando, la hago, atras queda mi marca de 1h34´, o sea que participa, que si eso nos presentamos y vamos juntos, yo con acabarla en menos de 2h me doy por contento.

Saludos
Gracias pola proposta,no caso de que poida ir espero baixar a miña marca de 1:28:30,posto que a baixa é por un tema de Hombro e ainda que non poiden participar en carreiras,sí seguín entrenando.
De tódalas formas non se sabe como se presentará o dia e pode ser que teñamos con conformarnos con terminar dignamente,posto que últimamente fixo moi mal tempo,sexa como sexa,boa carreira e vémonos en Ferrol.
Saúdos
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 16:49
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

KMPLO en que puesto quedaste el año pasado? Mi propósito si al final voy a la MM de Ferrol sería estar lo más cerca posible de 1h 30min.

Alguien podría decirme si debo inscribirme o no como residente en Ferrol?

Saludos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 16:51
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

angelus escribió:
KMPLO en que puesto quedaste el año pasado? Mi propósito si al final voy a la MM de Ferrol sería estar lo más cerca posible de 1h 30min.

Alguien podría decirme si debo inscribirme o no como residente en Ferrol?

Saludos

Ya que nadie te contesta, te doy mi opinión: entiendo que "residente" significa que estás empadronado allí. Y en esta prueba parace ser que tienen en cuenta cualquier empadronado en cualquier localidad que organiza, en el ciclo de 4 años, la salida y llegada de la carrera.

Si no es así, que alguien corrija, por favor.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 19:53
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

angelus escribió:
KMPLO en que puesto quedaste el año pasado? Mi propósito si al final voy a la MM de Ferrol sería estar lo más cerca posible de 1h 30min.

Alguien podría decirme si debo inscribirme o no como residente en Ferrol?

Saludos
Hola.
O ano pasado non participei,de feito só fun unha vez fai 3 anos,foi a miña 2ª MM e saírame sobre 1:36:: + ou -.
Sobre o tema de ser de Ferrol,opino como Pipe,supoño que será por empadronamento.
Saúdos
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Lun, 29 Nov 2010, 21:46
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Mincha escribió:
Con ese tempo vas andar polo medio da clasificación. Non vas ter ningún problema co control e podes ir tranquilo a pasalo ben.

Hombre Mincha, me alegro de verte por estos parajes, de esta vez ya no te digo nada, ya que probablemente y para no cargar mucho la espalda lo combine con andar, pero para abril-mayo, cuando sea la epoca de las medias, espero tomarte la "revancha de la de Betanzos de este año" y por lo menos ir juntos en alguna de principio a fin,

Nos vemos en Ferrol maratoniano NY

KMPLO, espero verte y conocerte y aunque ni de coña con mi estado de forma pueda seguirte, espero "batirme en duelo" contigo en alguna otra.
POETA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/09/08
0 Carreiras
619 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 7:28
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Kedada – Previa Volta A Ría (Ferrol 2010) – Apúntate AQUI. Te esperamos.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 9:43
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

POETA escribió:
Kedada – Previa Volta A Ría (Ferrol 2010) – Apúntate AQUI. Te esperamos.

Ola Poeta,
Este ano tiña pensado ir a carreira pero coincide coa Subida ó Castro que so son 2qms Mr. Green . Vemonos na proxima.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 16:09
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Una duda que tengo al leer las categorías, que siendo de números quizás no me entero jeje, pero con 29 años (nacido en 1981),¿en qué categoría estoy incluido?

Por lo que leo la cat C es para nacidos en 1988, y la siguiente cat, la D, es para gente entre 35 y 40 años. Entonces, ¿los nacidos antes de 1988 y que aún no tenemos 35 años no tenemos categoría? O somos un C2, esto parece una oposición jaja.

Saludos.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 23:05
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Bueno, me acabo de apuntar, haber como me encuentro en la primera media del año, habrá que tomarla con calma.
Un saludo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 01 Dec 2010, 10:09
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Varios Esprintes Ourense estaremos ese día dando la vuelta a la Ría... ¡nos vemos!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos