Foros ›
Os olímpicos do copazo
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 01 Dec 2010, 22:40
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

VAYA FORO!!!!!!
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 01 Dec 2010, 23:03
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Eu non gasto de amiguitas nin en punto nin en ningún lado ... non sei por quen me tomas Abraiado Simplemento digo que se necesitara coberturas tería q facer como CR7, mirar para os lados e ao ver o panorama xogarma eu só. Mr. Green

VAYA FORO!!!!!!

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 01 Dec 2010, 23:32
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Lo que pasa es que el panorama femenino detecta vuestro garrulismo a 2 km y con 15 min de antelación por eso no funcionan las jugadas. Ahí queda ese consejazo!!!
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 01 Dec 2010, 23:33
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Mucho te comparas tú con CR7, parece que te gusta mucho.
Pues nada, simplemente recuerda que ese tío es un bocazas y cada vez que habla sube el pan.

The race ends, the road never does.
jaichachu

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 0:15
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo quiero hacer una cobertura con el capi!
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 0:15
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
Mucho te comparas tú con CR7, parece que te gusta mucho.
Pues nada, simplemente recuerda que ese tío es un bocazas y cada vez que habla sube el pan.
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJA

Este comentario lo acaba de petar!!!!!!!!!!!
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 10:51
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

jaichachu escribió:
Yo quiero hacer una cobertura con el capi!

Tú y yo les hacemos una cobertura a estos 2 que no tienen ni idea de cómo se hace Mr. Green Hay que enseñarles a estos novatos el método adecuado Mr. Green
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 13:00
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Coidado con meterse con CR7 q posee dúas cualidades q eu personalmente valoro moito ... poligonero + bilardismo extremo.

Cando falas de novatos refíreste a GasMan, Chayanne e eu supoño? Pois nada, tendo en conta q eu me manteño ao marxe por suposto, estou deseando ver esa cobertura q van facer o manager e o capi ao resto de olímpicos (onde está zero?).

Falando de cousas serias, hoxe está un día bastante malo para correr por calle, tendo en conta q o xeonllo me doe hoxe menos q estos días e q mañá me vou de ponte e xa non vou poder correr, pois tocará ir ao gym ... se te animas GasMan comentamo por akí e kedamos como sempre na fic.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 14:35
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Da gusto ver cómo se caldea el ambiente previo al clásico. (El clásico por supuesto es el cumple del capi el martes, ya conocido mundialmente como el 7-D).

Sintiéndolo mucho hoy no voy a ir al gym que estoy malito, me tienen los médicos "entre algodones" para el clásico Moi feliz

Ya me tarda ver esa cobertura del capi y el manager. BRUTAAAALLLLL!!!!! (A ver si aprendemos los novatos que a Jaichachu ya lo he visto en acción, pero seguro que el capi nos tiene mucho que enseñar Mr. Green )
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 15:00
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
Da gusto ver cómo se caldea el ambiente previo al clásico. (El clásico por supuesto es el cumple del capi el martes, ya conocido mundialmente como el 7-D).

Sintiéndolo mucho hoy no voy a ir al gym que estoy malito, me tienen los médicos "entre algodones" para el clásico Moi feliz

Ya me tarda ver esa cobertura del capi y el manager. BRUTAAAALLLLL!!!!! (A ver si aprendemos los novatos que a Jaichachu ya lo he visto en acción, pero seguro que el capi nos tiene mucho que enseñar Mr. Green )
A mi dejadme de coberturas que yo paso de gañoteos con chupitos "my life" y garruleo varios con desconocidas que ese no es mi formato. Yo paso y mucho del curso intensivo CCC de coberturas y de dejarme el hígado y los euros con la primera camarera que da un poco de bola, además esas coberturas ya sé como acaban, empiezan como "coberturas" y acaban como intento de "cubretura" por parte de los que tenían que asistir el juego.

Propongo una sesión mojito en casa de Oscar ya que mis aparatejos están allí habrá que aprovecharlo, os dejo encargados de comprar la hierba buena, las limas y el habana club decente el que no es oscuro del todo.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 16:38
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Chayanne_Galaico escribió:
A mi dejadme de coberturas que yo paso de gañoteos con chupitos "my life" y garruleo varios con desconocidas que ese no es mi formato. Yo paso y mucho del curso intensivo CCC de coberturas y de dejarme el hígado y los euros con la primera camarera que da un poco de bola, además esas coberturas ya sé como acaban, empiezan como "coberturas" y acaban como intento de "cubretura" por parte de los que tenían que asistir el juego.

+1

Chayanne_Galaico escribió:
Propongo una sesión mojito en casa de Oscar ya que mis aparatejos están allí habrá que aprovecharlo, os dejo encargados de comprar la hierba buena, las limas y el habana club decente el que no es oscuro del todo.

+1

Como paso de gastar mensajes a lo loco (algo q se estila moito por este foro) ... acabo de ver a un envenenado do barsa q se baixou a retransmisión do partido do luns e foi traballar con ela o martes pola mañá para motivarse. Para a próxima media estou pensando en baixarma e correr con ela paraa automotivarme Mr. Green Mr. Green Mr. Green Outra opción que valoro é ir os 21 kilometrazos escoitando o recopilatorio de chasis Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 19:10
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

anarky escribió:

Como paso de gastar mensajes a lo loco (algo q se estila moito por este foro) ...

Pues eres el que más mensajes lleva.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 20:49
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Con esa retransmisión de fondo yo me subo el Everest!!
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 02 Dec 2010, 20:58
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
anarky escribió:

Como paso de gastar mensajes a lo loco (algo q se estila moito por este foro) ...

Pues eres el que más mensajes lleva.

Pero unha gran parte dos meus mensaxes ocupan máis de dúas líneas ... mira q sodes parcos en palabras Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Tema xeonllo ... q xa sei q a ninguén lle interesa pero por se aínda keredes q o equipo sume puntos e os seus membros poidan ir a carreiras. O outro día a fisio deixoume bastante intrigado pq xa sabía q tiña tocado os ligamentos laterales externos e o menisco q está entre rótula, tibia e peroné. Mandoume facer un exercicio e viu q coa perna tocada non chegaba tan lonxe como coa outra e díxome q o peroné me facía tope. Estiven mirando por internet e vin q moita xente en baixadas por monte se sacou un pouco de sitio o peroné e lle pinzaba ligamentos e menisco e os sintomas ao correr son mu parecidos aos meus. Estiven facendo o exercicio famoso para intentar mover mellor e q non me faga tanto tope e hoxe atopeime un pouco mellor no gym ... se ben cando ía un pouco máis rápido volvía a dor pero puiden completar un entreno algo decente. Para o próximo día comentareillo a fisio, a ver q me di e se me coloca o peroné ou algo así.

Toma parrafada, non me veñades con q a quen lle importa, q akí non se fala de atletismo ou q hai q embarrarse q senón este foro perde a súa esencia, q vos coñezo Demo Demo

www.24gramos.blogspot.com
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Dec 2010, 0:01
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Nos conoces?? Normal, eres igualito que nosotros Mr. Green

Decidido entonces. Jaichachu, tú y yo le hacemos una cobertura a GasMan con la caxonda que eliija. Nosotros desviamos a las amigas, luego lo de ligarse a la moza ya es cuestión suya.

Y quieres hablar de atletismo, pues entonces te comento que tengo una sobrecarga en el tendinoso del isquiotibial izquierdo. Bueno, realmente estoy jodido del tendinoso desde hace 10 años, pero estos días me duele más de lo normal debido a un mal gesto al apoyar el pie en un bordillo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos