Cita: |
Eu son ex-fumador, de paquete de Ducados diario durante moitos anos. Deixeino o ano pasado na primavera, e a raíz diso foi que empecei a correr. Desde a miña experiencia: - Principal, e por riba de todo, o fumador ten que querer deixar realmente de fumar. Eu non son dos que me volvín de golpe da liga anti-tabaco, nin lle dou o 'turre' a ninguén para que deixe de fumar. Ten que sair dun mesmo. Como eu tamén pasei por iso, sei que é conditio sine qua nom querer deixalo. Podes facer mil terapias: como a vontade non sexa firme, fracaso garantizado. E non recomendo pasar ao segundo punto sin ter este primeiro punto totalmente decidido. - Segundo; unha vez que hai vontade firme de deixalo, hai moitas terapias médicas (parches, chicles...), mesmo de tipo psico-somático, suxestión, acupuntura, etc. que poden supoñer a diferencia entre o éxito e o fracaso no intento. Despois de valorar varias posibilidades, e grazas ao consello dun amigo que é médico e tamén é farmacéutico, eu empreguei unhas pastillas relativamente novas (e dicir, cun principio activo de nova xeneración, Bupropión) e que foron fundamentais no meu caso, conseguindo deixar de fumar no primeiro intento. No protocolo de uso hai que tomalas 7 semanas (para min 5 semanas foron suficientes) e a 1ª semana hai que tomalas á vez que se fuma, na 2ª semana e cando deixas de fumar. Chámanse Zyntabac, e non son do grupo dos tranquilizantes. Eso sí, aínda que as venden sen receita, dille a Toledano que se pase polo médico antes de empregalas (non son eu amigo da auto-medicación). |
Piky escribió: |
1ª y casi única regla para tener éxito.- TENER UNAS GANAS TREMENDAS, ENORMES, GIGANTESCAS DE DEJAR DE FUMAR. 2ª.- SABER QUE QUEREMOS DEJAR DE FUMAR CUESTE LO QUE CUESTE. NO TENEMOS DUDAS. QUEREMOS DEJARLO Y PUNTO. QUEREMOS SER LIBRES Sé que suena en plan rollo secta satánica, pero por ahí va la cosa. Déjalo. |
toledano escribió: |
Lo de los parches de nicotina nunca lo he probado. SALUDOS |