Foros ›
Autor
Mensaxe
kimiko

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/06
0 Carreiras
7 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 05 Dec 2010, 14:49
Asunto: San Silvestre Ares-Mugardos 2010

alguen ten mais informacion sobre esta proba ademais do que aparece no calendario? nalgunhas paxinas web din que sera o 31, pero debe ser un erro polo de "san silvestre" no nome..

moitas gracias a todos!!
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Dec 2010, 21:12
Asunto: Re: San Silvestre Ares-Mugardos 2010

Yo también la he visto en dos páginas para el día 31 a las 5 de la tarde.....
no sé si será aquí el error.... en fin, ojalá sea el 26 para que no coincida con la de Coruña y poder ir a las 2.....
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Dec 2010, 7:40

Eu tamén a queria correr, pero se e o 31 pola tarde ¿? non sei. No concello de Ares pon que é o domingo, 26. Aqui vos deixo o enlace

NOTA DO CONCELLO DE ARES
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Dec 2010, 11:01

Ola amig@s! Moi feliz . Pois efectivamente a carreira será o vindeiro día 26 de decembro, domingo, ás 11 da mañá dende Ares para percorrer o trxaceto que une os pobos de Ares e de Mugardos e voltar a Ares. A saída será dende a estrada do Pavillón deportivo Municipal de Ares. No medio da carreira, haberá no peirao de Mugardos un punto de avituallamento líquido, coincidindo co ecuador da proba. Logo na chegada á pista exterior cuberta anexa ao pavillón aresá, teremos un avituallamento líquido e sólido ( froita, barritas,...), e celebraremos o xa tradicional sorteo de potentes cestas de Nadal entre os que cheguen á meta e entreguen o seu dorsal. A organización entregará un agasallo conmemorativo ( cáseque con seguridade será unha camiseta técnica), aos primeiros catrocentos inscritos, así como un gorro de Papanoel para levar posto na carreira ( a parte do color que lle da á proba tamén da calor...) Exclamación . Por suposto teremos duchas, taquillas, vestiarios, etc. Podedes confirmar máis datos da proba na páxina web da Federación Galega de Atletismo, que ademáis é onde vos podedes inscribir, facéndoo dende a Delegación Ferrolá no seu enlace. Agardámosvos a tod@s como dende hai seis anos, tempo no que temos chegadao a congregar a máis de 500 corredor@s de toda Galiza que veñen a pechar o ano deportivo con nós. saúdos. Ríndose
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 08 Dec 2010, 14:27

¿ vai puntuar no circuito ?

Estou necesitado de puntos para non baixar a 2ª

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
kimiko

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/06
0 Carreiras
7 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 08 Dec 2010, 19:22

podedes orientarme sobre o nivel desta carreira? porque no reglamento especifica un tempo maximo de 55 min que, home, para seres 10 km pareceme moi pouco tempo. sabedes se se trata dunha proba popular?

non me entendades mal, xa sei que a media vai baixar bastante dos 55 min, mesmo para a maioria dos corredores populares. pero en carreiras populares de 10 km sempre hai xente que chega despois dos 60 min..

moitas gracias!
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 11:21

Non terás problema polo tempo da proba. Trátase dunha carreira popular no máis estricto sentido da palabra, ou sexa correr e pasalo ben!. Saúdos.
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 11:29

Por certo para inscribirse, por si hai dúbidas, en : fgaferrol @ gmail.com . Lembrade que so os primeiros 400 terán o agasallo conmemorativo!
kimiko

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/06
0 Carreiras
7 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 18:29

xa me inscribín fai uns días, mandando os meus datos á dirección de correo. sabedes se hai que esperar unha resposta ou xa asumo que estou inscrito?

gracias de novo
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 19:48

Pois comunicáronme os xuíces da Delegación Ferrolana que a vindeira semana ían publicar un primeiro listado cos incrit@s e deste xeito podedes confirmar a vosa inscripción.Saúdos. Sorriso
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 11:20

Yo me inscribí hace riempo y pedí que me respondieran para confirmar mi inscripción, me respondieron: INSCRITO.
Pero en la lista de preinscritos no aparezco......
kimiko

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/06
0 Carreiras
7 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 20:06

parece que existe un formulario online para inscribirse, eu non sabia do mesmo asi que ademais do correo electronico tamen me inscribin neste enlace:

www.fgatletismo.es/fer...age_id=168
Jimny

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/10
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 21:21

Yo también me apunté a traves del susodicho enlace, y también mandé el correo. Ahora no sé por cual de las vías he entrado, pero lo cierto es que aparezco en el listado Sorriso

Allá nos veremos.
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 22:02

Moi boas a tod@s!. Pois dicirvos que as inscricións van a moi bo ritmo e que agardamos superar os 400 inscritos antes da vindeira semana. Apurade que aos 400 rematamos os agasallos....!. Saúdos e animádevos. Bailar
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 14 Dec 2010, 8:31

Boas a todos onde se pode mirar a lista de inscriptos,non atopo por ningures ,Grazas

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos