Foros ›
Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 15:43
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

lozano escribió:
angelus escribió:
hola,

por si os sirve de algo yo he trazado en recorrido en mapmyrun y así podréis ver también los puntos kilométricos como el perfil. si veis algún fallo no dudeis en decírmelo y lo modifico.

www.mapmyrun.com/run/s...2352737967

saludos.
Pues a mi no con este enlace no me lleva al recorrido, solo a la página de mapmyrun

EDITADO: copiad todo el link pero después de ".com" hay un espacio que he tenido que meter porque sino se cortaba parte del link. copiar todo el link y después quitad el espacio y espero que ahora sí funcione

www.mapmyrun.com /run/spain/ferrol/429129182352737967
lozano

Maratoniano
Maratoniano
9/10/09
30 Carreiras
155 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 16:20

angelus escribió:
lozano escribió:
angelus escribió:
hola,

por si os sirve de algo yo he trazado en recorrido en mapmyrun y así podréis ver también los puntos kilométricos como el perfil. si veis algún fallo no dudeis en decírmelo y lo modifico.

www.mapmyrun.com/run/s...2352737967

saludos.
Pues a mi no con este enlace no me lleva al recorrido, solo a la página de mapmyrun

EDITADO: copiad todo el link pero después de ".com" hay un espacio que he tenido que meter porque sino se cortaba parte del link. copiar todo el link y después quitad el espacio y espero que ahora sí funcione

www.mapmyrun.com /run/spain/ferrol/429129182352737967

Ok, ahora si, interesante la información.
Muchas gracias
xabirs

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/10
0 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 17:47

barimagine escribió:
como qe entrenas 1 dia a la semana,si me dijeron algo del hockey,qe entrenabais muxo fisico 3 dias a la semana

Pero sin stick no soy nadie..
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
492 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Ven, 10 Dec 2010, 9:06

Hola!!!
D momento no sei seguro si vou poder acudir a carreira, posto q teño un partido d futbol d veterans o dia antes e depende de en q condicións acaben as miñas pernas.
Apunteime eu só do meu grupo e non sei d ninguén da miña zona marin-pontevedra q vaia a asistir a esta carreira e serían moitos kilometros pa facelos sen compañía ningunha. Gustariame saber d alguen q vaia da zona, xq si vamos varios e stou en condicións finalmente pode ser q me anime... colaborando loxicamente cos gastos do viaxe.
Seguimos falando. Un saúdo Mr. Green
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Ven, 10 Dec 2010, 21:19

Angelus, moitas gracias polo recorrido e polo perfil.

Comentarche que anque poñas toda a dirección web, por moi longa que sexa, o software que xestiona o foro corta o que ti ves pero non o enlace que ten, polo que non tes que andar a dividir os enlaces www.mapmyrun.com/run/s...2352737967 Ves que este enlace está cortado, pero se fas clic nel vaite a levar á dirección web correcta.

Por se a alguén lle sirve de axuda, para poder ver o perfil hai que seleccionar unha casilla na parte superior dereita, dentro do cadro "Info & tools", xusto debaixo de onde indica a distancia, que pon "Show elevation".

Moita sorte a todos os compañeiros o domingo. Vémonos en Ferrol.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Dec 2010, 21:45

AveFenix escribió:
Comentarche que anque poñas toda a dirección web, por moi longa que sexa, o software que xestiona o foro corta o que ti ves pero non o enlace que ten, polo que non tes que andar a dividir os enlaces www.mapmyrun.com/run/s...2352737967 Ves que este enlace está cortado, pero se fas clic nel vaite a levar á dirección web correcta.

AveFenix yo en principio puse el link tal y como estaba en la web pero lozano me indicó que no aparecía el recorrido sólo la web, y no sabía si a mi me aparecía por hacerlo yo. Por eso le puse el espacio.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Dec 2010, 21:45

AveFenix escribió:

AveFenix yo en principio puse el link tal y como estaba en la web pero lozano me indicó que no aparecía el recorrido sólo la web, y no sabía si a mi me aparecía por hacerlo yo. Por eso le puse el espacio.
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 20:22

grande...ya tengo ganas de verme corriendo por el puente del principio que está chulo!!!

saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 22:24

jorbaiona escribió:
grande...ya tengo ganas de verme corriendo por el puente del principio que está chulo!!!

saludos
Imagino que te refieres al del principio del año pasado(2 km sobre el mar). Este año cuadra entre el km 14 y 16
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3356 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 23:02

Mucha suerte a todos mañana , espero que tengais buen tiempo y disfruteis de la carrera , animo.
Saludos.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 23:18

hasta mañana a todos, espero que se nos de bien la carrera.
Un saludo.
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 7:08

Ay Dios mío!! Quién me manda a mi meterme en estos berenjenales.....Acabo de desayunar y ya estoy acongojadito con la carrera de hoy. Avergonzado
leston020

Novo foreiro
Novo foreiro
8/12/10
8 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 8:57

Ya somos dos, suerte a todos
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 15:08

fun enganado!!! quen dixo que esta carreira era plana? Foi un continuo subir e baixar. Era a miña segunda media maratón e fixoseme moi dura. Tamén creo que fun a un ritmo superior ao que debía. Ao final quedei moi ledo coa miña marca 1:22:28.
Felicidades á organización e moi bo ambiente en Ferrol
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 16:31

yo opino lo mismo, pensaba que sería más llana y me costó bantante acabarla. sobre todo porque nunca había corrido tanta distancia, lo máximo 12 en la pedestre que tampoco pude acabar bien por una contractura en la parte final. pero igualmente contento que para ser la primera hice 1:42:37 Sorriso
felicidades a todos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos