Mar, 14 Dec 2010, 13:03 Asunto: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITOOLA MEUS IRMANS IRMANDIÑOS E TODOS OS CORRELEGAS
Despois de moitas pesquisas , estudos de mercado , e estadisticas varias ...a parte de valorar os informes da T.I.A (CNI)....
TEÑO O PRACER DE INFORMA A TODO AQUEL QUE QUEIRA SABER E SE QUERA ANOTAR QUE....
O PROXIMO DIA 19 (deusmediante) HABERA UNHA XUNTANZA PARA PRODECER A DEJUSTASION DUN COSIDO DE LALIN (a mi plin que non son de lalin) NO RESTAURANTE LA MOLINERA DE LALIN.
Mar, 14 Dec 2010, 15:09 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
homedenejro esa data coincide ca celebracion do cumpreanos da miña dona.... ti sabes ben que preferiria eu ... fora bromas, pasalo ben os que acudades.
De feito ainda non sei como farei para poder correr en S Cibrao e baixar rapidamente a celebracion .
saudos Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España ! oscarunin.blogspot.com esprintes.blogspot.com
xan
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Mar, 14 Dec 2010, 15:29 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Ola,
Lastima non poder ir, pero para os que vaian deixovos unha mostra da degustación que vai acontecer .
Mar, 14 Dec 2010, 17:49 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Que buena pinta!!! Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito
Mar, 14 Dec 2010, 18:01 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
xabi escribió:
a que hora meu?
Viremos despois da carreira de lugo, ponlle sobre as 14:30 aproximadamente www.casadebrea.com
Kandpalleiro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Mar, 14 Dec 2010, 19:13 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Hostias...A INSTITUCIÓN do pobo dos meus vellos¡¡¡.
Polo de agora non me podo comprometer... pero gañas non me han de faltar; só unha puntualización: Agora debe se-lo mellor cocido de Lalín... pero antes era o de BAR SILVO... (en algo hai que barrer para casa, nonsi?) Fas exercicio ou deporte? acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes
Mar, 14 Dec 2010, 20:19 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
LISTAXE DE INSCRITOS
HOME DE NEJRO
MONTXO
SONIA
krrkrrktpillo
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Mar, 14 Dec 2010, 22:50 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Moi boa idea. Eu xa teño comprometido o finde (cunha cea árabe con visita o harén e todo) si non apúntabame de seguro sobre todo con tan boa compañía. Ides a tiro fixo na Molinera ainda q en Lalín hai uns cantos onde se come o cocido tan ben ou millor , un é o Abeledo mais familiar é acolledor pra o meu gusto, y outro na carretera de Cruces q , na miña opinión, e o templo gastronómico do cocido, mais enxebre e caseiro q calquer outro, comes arredor da enorme cociña de ferro pero produtos de primeira calidade, no medio da nada atopas xente de Madrid comendo pola semana. Que o pasedes moi ben! y organizade mais! RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Pipe
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Mér, 15 Dec 2010, 17:45 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Non nos anotedes todavía, pero algúns Esprintes estamos mirando a posibilidade de estar nesa comida. Eu en concreto irei en familia á carreira do domingo e claro, despois hai que comer en algures... xa vos diremos algo ó respecto.
Gran idea a de organizar unha comida e facer extensiva a invitación a asistir ós demáis membros do foro! "El que no corre, vuela"
Xov, 16 Dec 2010, 10:00 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
A qué hora es que me gustaría ir? Quien invita? Mi buen amigo montxo? Trabajar y entrenar
1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Mincha
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Xov, 16 Dec 2010, 14:25 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Vos sejide organisando cousas como estas e maloserá que non poida ir a algunha. Está vouna perder e apetecer apetece moito.
Boas festas meus.
sito
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes
Xov, 16 Dec 2010, 18:28 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
montxo escribió:
LISTAXE DE INSCRITOS
HOME DE NEJRO
MONTXO
SONIA
Como se nota que o voso capitan tibo bo maestro(barros). que ben organiza as PAPATORIAS
Habra que apuntarse, quen se resiste a semejante comilona
HOME DE NEJRO
MONTXO
SONIA[/quote]
SUSANA
SITO
.
anillaco
Foreiro infantil
30/08/10
4 Carreiras
133 Mensaxes
Poio
Xov, 16 Dec 2010, 22:02 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
home de nejro apuntame a mi que de correr ni puta idea pero de papar un experto. un saludo
DoctorSlump
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Xov, 16 Dec 2010, 23:11 Asunto: Re: JRAN EVENTO IRMANDIÑO PARA TODO O SIRCUITO
Hola.
Montse y yo nos apuntamos. En Lugo hablamos de los detalles.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos