Foros ›
Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3710 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Dec 2010, 16:51
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Outra edición máis para a saca, ainda que nunca este ben medida (ou exceso ou defecto), a min é unha carreira que me gosta moito, xa a fixen unhas cantas veces, e espero seguir facendoa.
Como xa comentaran antes o percorrido e tirando a durecho, e coido que cando remata en Ferrol faise máis duro polas costas nos derradeiros Kms.
Eu de todas formas moi contento ca miña 10ª media do ano, xa que me saiu pouco máis de 1h24'.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Dec 2010, 17:38
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Me lo parece a mi, o en Ferrol se corre mucho. A pesar de que no fueron exactamente 21,097m (por mi fore: 20,947m), llama la atención el altísimo nivel medio de las marcas en esta carrera. Y en otras, como la de San Xiao (enero) también se hacen unas marcas muy por encima de otras carreras de 10km (en edición del año pasado, a pesar del lío de los jueces, fueron 10.000m exactos).

Esto lo he estado comentando con algún amigo estos días, y coincidía que en las carreras en Ferrol siempre se va muy rápido. Hay mucho "filispín" por esas tierras.

Saludos
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5700 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Dec 2010, 19:23
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Bueno, la verdad es que el aspecto de la medición, como bien comenta otro forero, unas veces por defecto, otras por exceso, es uno de los aspectos a mejorar, deberían cuidar este aspecto más y no andar cambiando la distancia cada año. Se pierden las referencias respecto a las marcas de otros años, al variar la distancia. El resto, como ya dije desde mi parecer, genial.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 14 Dec 2010, 19:34
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

O problema é que se comparten a saída 4 concellos e cada ano sae dun distinto o único que se pode facer é repetir cada 4 anos, porque entre unha edición e a seguinte sempre haberá mínimas diferencias.
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Mér, 15 Dec 2010, 13:07
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Hola!! moi contento coa carreira, coma case todo o mundo jejeje... creo que corrin como nunca, sain dos últimos para non ter que frear nunca, despois regulando pero suficientemente rápido, e aguantei o baixon que me chegou en Caranza a falta duns poucos kilometros (hai que sufrir, non'??).

Foi un dia xenial, sen vento, solete e temperaturas agradables, bo ambiente... en fin moi contento. Tamen polos meus compañeiros que debutaban alguns e acabaron todos.

Ademais debolle as gracias a 7ombligos (canto tempo!!!) que me axudou co ritmo, pq como solo levaba un reloxo e non estaban marcados os km pois tiña medo polo ritmo, e me sinalou os quilometros sempre... logo tamen outros descoñecidos me imformaron dos km.

ademais vin a mais conocidos e colegas e pola organizacion de 10 (excepto o km 15)!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Mér, 15 Dec 2010, 15:32
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Boas!grandisima carreira a de Ferrol,e gratuita!percorrido caralludo,bo dia mellor xente ,que mais podemos pedir,sera unha proba a facer sempre que se poida,un saudo para todos e todas.
runningGalicia

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/10
1 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Dec 2010, 9:29
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Sunsury escribió:
Hola!! moi contento coa carreira, coma case todo o mundo jejeje... creo que corrin como nunca, sain dos últimos para non ter que frear nunca, despois regulando pero suficientemente rápido, e aguantei o baixon que me chegou en Caranza a falta duns poucos kilometros (hai que sufrir, non'??).

Foi un dia xenial, sen vento, solete e temperaturas agradables, bo ambiente... en fin moi contento. Tamen polos meus compañeiros que debutaban alguns e acabaron todos.

Ademais debolle as gracias a 7ombligos (canto tempo!!!) que me axudou co ritmo, pq como solo levaba un reloxo e non estaban marcados os km pois tiña medo polo ritmo, e me sinalou os quilometros sempre... logo tamen outros descoñecidos me imformaron dos km.

ademais vin a mais conocidos e colegas e pola organizacion de 10 (excepto o km 15)!!

Eso es Susiño! Sabes que os debo a ti y a Nacho el haber acabado la carrera! Aunque ahora esté cojo, mereció la pena! Un día inolvidable!

Un abrazo
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Dec 2010, 23:41
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

Felicitacións a toda a organización polo traballo realizado Aplauso Aplauso Aplauso

Foi a miña primeira participación nesta media cun recorrido o meu entender bastante durillo con continuas subidas e baixadas pero que a min gustuome, día perfecto e gran ambiente de atletismo Sorriso

Dar as gracias a Ramón por compartir toda a media xuntos onde estivo nos últimos kms animándome porque sendo esta a terceira carreira da semana atopábame bastante canso, a pesar de todo fixen a miña terceira mellor marca en media maratón así que estou moi contento.

Saudos a todos os foreiros coñecidos e os novos que coñecín

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
albert

Novo foreiro
Novo foreiro
8/07/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Dec 2010, 19:04
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

hola Andre espero que estes recuperado de la vuelta a la ria y que nos veamos en la san julian el dia 16 de enero
Andre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/10
20 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Dec 2010, 22:16
Asunto: Re: Carreira Popular Volta a Ría de Ferrol

albert escribió:
hola Andre espero que estes recuperado de la vuelta a la ria y que nos veamos en la san julian el dia 16 de enero

Hombre...Como estas? Me he recuperado y hasta he podido entrenar el miércoles y jueves. He mirado el resultado y vi que dentro de la categoria llegaste en primero, enhorabuena... Tenerte como referencial me ha ayudado a bajar unos 4 minutos de mi mejor marca, fué una gran carrera. ¿Mañana estarás en Lugo? Pués yo ,si no me congelo, pienso correr sobre la muralla por primera vez. Nos vemos en la de san julian porque parece que en la de ares no podré estar. Saludos...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos