Foros ›
Autor
Mensaxe
Bravo

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 16:20
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Moi boa carreira,o final adiantaron a carreira dos minis e puiden correr con eles tamen ,o circuito moi vo ,felicidades pola carreira e polos agasallos.
seoane

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/07
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 17:55
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Estupenda carreira un 10 a organización e uns regalos estupendos que veñen de perlas para sair a entrenar co tempo frio no que nos encontramos.

Enhoraboa a organización.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 18:21
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Pois a min, o tema da carreira mini eclipsou o resto. Enfadado Enfadado Enfadado
Os agasallos si é verdade que foron orixinais.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 20:01
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

mi primera edicion y la verdad que me gusto mucho esta carrera, circuito rapido y casi llano.
por mi parte felicitar a la organizacion Aplauso Aplauso Aplauso y decir que me gusto mucho el obsequio de los guantes y la braga para el cuello!!!

para el año repito y espero mejorar el tiempo que hice este año. Rezar Rezar Rezar
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5731 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 22:17
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

yo también agredezco mucho el detalle de guantes y braga, se agradece de vez en cuando no llevar la típica camiseta. Y Luego el chocolate, falta hacía. Noraboa por todo.
finomeno

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 23:03
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Muy buena la carrera si señor, la organización de chapeau, los km perfectamente señalados, regalos originales y muy poca espera para todo, casi ni espera.

Feclididades a los que la han organizado y colaborado en ella, muy bien.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 19 Dec 2010, 23:22
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Como siempre perfecta; este año incluso desmarcándose del resto con unos detalles muy originales a la vez que prácticos para estas fechas.
Un saludo y a seguir en esa linea.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 20 Dec 2010, 10:13
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Noraboa, outra vez, á organización da carreira de Boiro Aplauso Aplauso
O peor, quizáis, o de adiantar a carreira Mini avisando por megafonía, cando estaba prevista para ás 11, que fixo que moitos pais chegaran tarde cos seus cativos Chupete De todas maneiras, creo que o de adiantar a carreira Mini foi o mais acertado, evitando que coincidira ca dos adultos Disimulando Aplauso
Saudiños.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 20 Dec 2010, 12:28
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

pois dicir mais do mesmo: carreira moi bonita, km. señalizados, ben organizada, agasallos orixinais... e todo jratis... que mais se pode pedir??
por poñer un pero, pouco publico, ainda que o dia non estaba pra iso..
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 20 Dec 2010, 13:29
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Barbanzon escribió:
Noraboa, outra vez, á organización da carreira de Boiro Aplauso Aplauso
O peor, quizáis, o de adiantar a carreira Mini avisando por megafonía, cando estaba prevista para ás 11, que fixo que moitos pais chegaran tarde cos seus cativos Chupete De todas maneiras, creo que o de adiantar a carreira Mini foi o mais acertado, evitando que coincidira ca dos adultos Disimulando Aplauso
Saudiños.
Quizáis fora mellor retrasar 10' a carreira grande... Así ninguén chegaría tarde, e non quedarían rapaces a chorar por non poder correr.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Lun, 20 Dec 2010, 20:29
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Hola boas.

Sobre a carreira todos os meus comentarios son positivos, comparto a opinión dos compañeiros que escribiron arriba.

O único que quería recalcar, sen menospreciar os premios, é que para min o tema dos trofeos non debería de ser acumulativo.
Pola parte que me toca levei dous para a casa (estou moi orgullosa deles). Esta claro que si fun primeira absoluta feminina, tamen fun primeira na miña categoria, pero penso que dous trofeos á mesma persona é excesivo.
Estou a favor de repartir os trofeos entre o maior número de participantes posible.

Recalcar que esta reflexión non é solo para esta proba, senón para todas aquelas nos que os premios son acumulativos.

PD: Repito que estou superorgullosa dos trofeos que ganei o domingo en Boiro, e para o ano volverei pelear por poder conseguir algún

Saludos
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 8:47
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

marinela escribió:
Hola boas.

Sobre a carreira todos os meus comentarios son positivos, comparto a opinión dos compañeiros que escribiron arriba.

O único que quería recalcar, sen menospreciar os premios, é que para min o tema dos trofeos non debería de ser acumulativo.
Pola parte que me toca levei dous para a casa (estou moi orgullosa deles). Esta claro que si fun primeira absoluta feminina, tamen fun primeira na miña categoria, pero penso que dous trofeos á mesma persona é excesivo.
Estou a favor de repartir os trofeos entre o maior número de participantes posible.

Recalcar que esta reflexión non é solo para esta proba, senón para todas aquelas nos que os premios son acumulativos.

PD: Repito que estou superorgullosa dos trofeos que ganei o domingo en Boiro, e para o ano volverei pelear por poder conseguir algún

Saludos
Moi ben dito. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 11:40
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

marinela escribió:
Hola boas.

Sobre a carreira todos os meus comentarios son positivos, comparto a opinión dos compañeiros que escribiron arriba.

O único que quería recalcar, sen menospreciar os premios, é que para min o tema dos trofeos non debería de ser acumulativo.
Pola parte que me toca levei dous para a casa (estou moi orgullosa deles). Esta claro que si fun primeira absoluta feminina, tamen fun primeira na miña categoria, pero penso que dous trofeos á mesma persona é excesivo.
Estou a favor de repartir os trofeos entre o maior número de participantes posible.

Recalcar que esta reflexión non é solo para esta proba, senón para todas aquelas nos que os premios son acumulativos.

PD: Repito que estou superorgullosa dos trofeos que ganei o domingo en Boiro, e para o ano volverei pelear por poder conseguir algún

Saludos
Hola Marinela
Enhorabuena por tu triunfo y fue un placer saludarte
Un saludo
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 16:31
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Marinela ,vas ter que ir a Leroy Merlin a comprar uns estantes ,pois para o ano se sijes asi van chejar os trofeos a porta da casa,parabens juapa e a sejir asi..
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 16:39
Asunto: Re: Carreira Popular Mar de Boiro

Marinela felicidades polos teos logros, supoño que seran resultado dos entrenos e non por gracia do "espiritu santo", vemonos que che teño que contar unha anécdota, aburiño. Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos