Foros ›
Autor
Mensaxe
xabirs

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/10
0 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 8:38
Asunto: Re: San Silvestre Ares-Mugardos 2010

[quote="Sánchez"]

Hola Sanchez , ya que estas metido en la organizacion, te puedo dar el nombre de una persona que esta apuntada y no va a poder estar, y a lo mejor te puedo confirmar otras dos.
Ya me diras.
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 19:15

Boas tardes!. Confirmarvos que unha vez pechada a lista dos 400 inscrit@s con dereito a agasallo, unha vez pechada a entrega de dorsais, si faltase alguén dos 400, procederiamos no remate da proba, a avisar para que os que están continuación ou sexa o 401,..... poidan recoller cadanseu agasallo Guiño . Outra cousa, eu non podo nin apuntar nin borrar a ninguén, todo debe ser feito dende o correo oficial, entendede que se trata de facer ben as cousas e de forma áxil. Xa por último comentarvos que o prazo de inscripción pecharase ás 23:59 h do día 22 de decembro, ou sexa de mañá mércores. Por dito motivo, todos e todas os que veñan o día da proba sen inscripción en regla non poderán ter dorsal, nin dereito a avituallamentos, sorteos das 10 cestas, duchas, e demáis servizos cos que conta a carreira Parar . Recibide unha aperta e vémonos o domingo. Moi feliz
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 20:17

Se non me toca a lotería mañá a ver se polo menos me toca unha cestiña o domingo en Ares, que xa levo 4 anos fiel a esa cita e ainda non pillei nada. Silbar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Dec 2010, 21:05

Sánchez escribió:
Boas tardes!. Confirmarvos que unha vez pechada a lista dos 400 inscrit@s con dereito a agasallo, unha vez pechada a entrega de dorsais, si faltase alguén dos 400, procederiamos no remate da proba, a avisar para que os que están continuación ou sexa o 401,..... poidan recoller cadanseu agasallo Guiño . Outra cousa, eu non podo nin apuntar nin borrar a ninguén, todo debe ser feito dende o correo oficial, entendede que se trata de facer ben as cousas e de forma áxil. Xa por último comentarvos que o prazo de inscripción pecharase ás 23:59 h do día 22 de decembro, ou sexa de mañá mércores. Por dito motivo, todos e todas os que veñan o día da proba sen inscripción en regla non poderán ter dorsal, nin dereito a avituallamentos, sorteos das 10 cestas, duchas, e demáis servizos cos que conta a carreira Parar . Recibide unha aperta e vémonos o domingo. Moi feliz
Moitas gracias pola informacion..... e polo esforzo.....
Un saudo, vemonos en ares queimando a panzada da noiteboa/navidad
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 22 Dec 2010, 18:06

Outro máis inscrito.

Unha pregunta, ¿o gorro é sólo para os 400 primeiros inscritos, ou para todos? Disimulando
Sánchez

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Dec 2010, 20:49

Os gorros, ofrecerémolos ata que se rematen a todos e todas os inscritos/as, estén dentro dos 400 ou non. O dos primeiros 400 e só para o agasallo ( camiseta técnica) ou sexa que canto antes cheguedes a recoller o voso dorsal, máis posibilidades teredes de gorro. Non o deixedes para o final...!:-D
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 24 Dec 2010, 19:56

Pues vamos a tener un buen día para esta carrera:

www.meteored.com/mapas...spana.html

tiempo.meteored.com/pr...ropa-.html

Felices Fiestas

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
BlackMount

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/01/10
43 Carreiras
898 Mensaxes
Ferrol/Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 25 Dec 2010, 11:15

Feliz Navidad a tod@s!!!

Yo me temo q al final me quedo sin correr mañana...
Ayer rodaje por la malata y una antigua lesion de talon ha aparecido con Papa Noel... no puedo apoyar el talon Triste
Asi q o hay un milagro navideño en menos de 24 horas o me quedo en casita.

Pasarlo bien y disfrutar de la carrera!!!
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Dec 2010, 15:50

Tiene muy buena pinta todo.......nos lo vamos a pasar genial, gracias a la organización de antemano por tanto esfuerzo y empeño en que las cosas salgan bien, nos vemos mañana, saludos a todos y todas.

Por cierto soy unos d los 400 primeros.... Moi feliz Moi feliz

Felices fiestas a todo@s.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 25 Dec 2010, 17:18

Cita:
Ás 11 horas concentración previa a saída da proba enfronte á Pista exterior do Colexio público de Ares, na Avda. Celso E. Ferreiro, dirixíndose camiñando rúa abaixo ata a intersección ca Avda de Mugardos onde procederase a dar a saída.

Xiro a dereita en dirección ó paseo marítimo da vila de Ares, a través da Avda. de Mugardos, a partires de eiquí a proba discurrirá polo Paseo Marítimo da vila ata o Ponte da Ciscada, dende alí cruzará á Rúa do Mazote pola que seguirá ata entrar na AC130 en dirección a Mugardos pasando polo Alto de Simou, Avda. Francisco Yáñez Badía, e baixada pola Rúa dos Corzás ata chegar a Avda de Galicia, xirando á dereita e entrando pola Rúa María para ir baixando ata a rotonda do Peirao Mugardés, dende ali xiro á rotonda e subida pola Avenida de Mugardos, pasando polo fronte do consistorio ( punto de avituallamento líquido en carreira), e voltando a subir a dereita pola rúa dos Corzás para facer o mesmo pecorrido que na ida ata entrar en Ares pola Avenida de Mugardos e seguir por dita vía ata o cruce do Pavillón na Avda. Celso E. Ferreiro subindo ata a liña de meta situada na Avda. Celso E. Ferreiro ( enfronte acceso á colexio público da vila).

Chegada e fin da proba, sendo as 11,55 horas. Avituallamento sólido-líquido.

Sánchez escribió:
Pois eu mesmo. Moi feliz
A carreira sairá ás 11 da mañá, dende unha recta, que é a Avenida de Mugardos, xusto na baixada do pavillón deportivo e do centro escolar de Ares. Esta recta conduciranos atravesando Ares por un perfil sempre chan ata o paseo marítimo de Ares, tras percorrer uns trescentos metros de paseo, iremos ata a saída de Ares, ata a altura onde está situada a ponte romana de A Ciscada, para dende esa altura coller pola rúa do Mazote ata a intersección ca Avenida de Mugardos, que é a estrada que une as localidades de Ares Mugardos. Ata eiquí ,repito, perfil totalmente chan e uns 1500m de percorrido Silbar .
A partires de eiquí comezamos a subir primeiros trescentos metros suaves e logo xa uns 1200m. de subida forte ata o Alto de Simou Enfadado . Dende eiqui comezamos a baixar por espazo de 1000 m ata acadar unha zona prácticamente chan de aproximadamente 1500 m, pasando polo Pavillón deportivo municipal de Mugardos, na rúa do Cristo ( onde saimos na edición anterior) lugar onde estará situado o avituallamento líquido Parar , e logo ata chegar á zona das Mareas, cun xiro pronunciado que levaranos baixando por espazo de 800 m ata o casco de Mugardos, cruzando Mugardos pola Avenida de Galicia, pasando pola casa do concello e inicinado unha subida de 400m ata Os catro camiños xa na estrada que nos devolve a Ares. Dende eiquí a recta que anteriormente pasamos de 300m e de novo forte subida ( a que antes descendimos) que nos leva ata o Alto de Simou Enfadado . Dende o alto de Simou quedannos 2400 m de baixada ata a meta situada na recta de entrada a Ares antes da rúa de subida ao Pavillón ( temos as duchas e demáis a 80 m.) Aplauso Bailar Fin da proba avituallamento sólido-líquido e sorteo de cestas de Nadal entre todos/as os/as que entreguen o dorsal na meta tras cruzala.
A secretaría da proba estará aberta dende as 8,30 da mañá, co fin de recollida de dorsais. Aos primeiros/as 400 inscritos/as por rigurosa orde de inscripción entergarémoslles unha camiseta técnica e un gorro de Papanoel no momento da recollida do dorsal.

Non concordan as dúas rutas Confuso

Bueno, mañá supoño que sairei de dudas Moi feliz
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Dec 2010, 19:24

Hola, ¿sabéis si es posible inscribirse todavía? ¿o hacerlo mañana antes de la carrera? No pensaba ir, pero como entreno me parece más divertido que ir a correr solo mañana por la mañana.

A ver si alguien de la organización me puede responder. Si no es posible, pues no pasa nada. Otro año será. Gracias.

Un saludo

P.D. Bueno, ya he leído en un comentario más arriba, de Sánchez, que esto no es posible. La inscripción era hasta el día 22/dicembre: Siento no haberme decidido antes.
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Dec 2010, 14:08

Felicidades a la organización..... Carrera muy chula, y eso que no me tocó cesta....
Gracias por todo.......
xabirs

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/10
0 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Dec 2010, 14:13

Muy buena carrera, muy buena organizacion y como pega, q no me tocara cesta a mi tampoco...xDD, ahhh y muy durilla por cierto..
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Dec 2010, 14:41

Hola !!!

Un nuevo lujo para mañana de domingo esto de unir Ares y Mugardos, un año más, con una serpiente multicolor de corredores y corredoras... Fantástico.
Buen ambiente, buena oportunidad para reencuentros con los amigos habituales de meda Galicia y estupenda organización.
Sí que es dura la cuesta de ida y de vuelta, ¿no? Yo, gracias a tener en esta ocasión a Cándido de liebre, la hice esta vez con más fuerza. Aún así, no me libré de pasar de 46 minutos... Y es que las cuestas...
Gracias a la organización y un placer veros. Ah, y luego pulpito en Mugardos con los amgios. Impresionante.

Saludos,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 26 Dec 2010, 15:14

Pois eu tamen moi contento de participar por segunda vez nesta bonita carreira. E como non, un gustazo poder saludar a un monton de foreiros e compañeiros por ali.

A organizacion , pois non me queda outra mais que felicitala, pois penso que puxeron todo o seu empeñe en que todo saise ben, e o final o resultado ahi esta.

Ahora si, a policia local de Ares, teño que darlle un tiron de orellas, pois no ultimo cruce , xusto antes da chegada a meta, habia dous municipales controlando o trafico, e xusto cando eu iba a pasar, van e danlle paso a un opel astra. O do coche arrancou, e o momento volveu a frenar, e eu tuben que apartarme un pouco do meu recorrido para non ser atropellado. Pois ben, penso que deberian ter un pouco mais cuidado con estas cousas, pois se estan controlando o trafico, pois que se note, e se non, pois que non o controlen, e xa un vai moito mais pendiente . Bueno, o final, non pasou nada que e o importante.

Se podo, para o ano volverei a esa carreira.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos