Foros ›
En que nos queren convertir Castrelos?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Dec 2010, 16:28
Asunto: Re: En que nos queren convertir Castrelos?

l0l0 escribió:
powerbeade. escribió:
meu castrelos querido....
a verdade e que e unha sorte ter un parque como o que temos nunha zona tan centrica da cidade.
¿e este ano non montaron a tipic feira que en teoría e de nadal e pasa montada ata o enterro da sardiña?
si señorito, con sus luces especiales para epilépticos y todas sus atracciones... aunque la única interesante que es la de coches de choque no nos la han puesto... una verdadera magoa... jaja

para mi el que pongan todas esas atracciones es un aliciente más para ir a entrenar, a día de hoy, si no es gracias a estos señores de las atracciones, no podría rememorar grandes temazos como "Viva la fiesta" (Paco Pil), "Bla Bla Bla" (Gigi D'Agostino) y otros grandes de finales de los 90...que es difícil encontrar en una disco de hoy en día, y que puedes escuchar a todo trapo mientras entrenas.
Molón

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Togomi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/10
0 Carreiras
158 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Dec 2010, 16:32

Estuve hoy por la mañana y me agradó más que el piso irregular que había antes, pero no tengo ni idea si es el terreno ideal, eso que lo digan los entendidos en el tema.
Solo tenían echada una pequeña parte del recorrido, desde la fuente hasta los 400 metros más o menos.
Mi duda es si lo van a echar tanto en el trazado de 1000 m como en el de 1200 m. Alguien sabe algo al respecto?
ZURRIGORRI

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Dec 2010, 18:28

PARA CUANDO EL TARTAN ???
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Dec 2010, 21:43

Noraboa. Tíñalle moito medo a que nos matasen o lugar de adestramentos pero teño que recoñecer que foi unha millora. A mágoa que as vallas de alcaldía estén nos laterais e non no medio da senda, xa que poderíamos facer os 1200 metros valados (se alguén ten curiosidade, 61 vallas contei eu.)
Agora a poñer máis casetas para deixar a roupa, a ver si o conseguimos entre todos.
A ver como queda o terreo despoís da san silvestre, os outros anos coa choiva quedaba o piso moi irregular durante días con tanta pisada.
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 9:01

¿Habeís visto el faro de vigo de hoy? Abraiado Confuso Chorando Parece que se confirma lo del parque temático. Ya han adjudicado la obra. ¿Que será ahora de nuestros circuitos de 1.000-1200?
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 12:39

Pois básicamente queren convertir Castrelos nisto:

www.farodevigo.es/gran...03755.html

Outra obra faraónica/pre-electoral para maior gloria do señor Caballero.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 13:20

Ola,
Non perdades os comentarios que se dispensan no chat da noticia, son para enmarcar Enfadado .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1498 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 16:22

Togomi escribió:
Estuve hoy por la mañana y me agradó más que el piso irregular que había antes, pero no tengo ni idea si es el terreno ideal, eso que lo digan los entendidos en el tema.
Solo tenían echada una pequeña parte del recorrido, desde la fuente hasta los 400 metros más o menos.
Mi duda es si lo van a echar tanto en el trazado de 1000 m como en el de 1200 m. Alguien sabe algo al respecto?

yo he entrenado un par de veces en el nuevo piso, y la verdad es que para días húmedos o con lluvia continua como ocurre hoy, el resultado creo que es más que satisfactorio, no hay grandes charcos ni terreno embarrado. Por poner una pega, me gustaría saber como estará el terreno cuando venga el tiempo seco y caluroso, me da la impresión de que va a estar demasiado duro, más incluso que antes.

Bueno, hoy estuve a la mañana por allá y las obras se centraban en la zona de las taquillas y fuente, quizás la zona que peor se pone cuando llueve.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 16:59

a mi esto me parece una barbaridad ya no solo para los corredores, sino para el parque... es una parque natural... si, NATURAL! lo de la tierra me parece estupendo porque hay un problema natural tmb que se llama erosión que teniendo el rio al lado te puede dejar sin parque, pero que me venga a poner cemento barcos y no se que más... no me parece normal y menos por esa millonada... me parece una barbaridad. Esperemos que se cumplan estos proyectos como otros tantos que estaban ya echos y yo ni los he visto todavia...
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 17:04

lo que me he fijado y perdón por el doble post, es que hay mucha madera en ese barco, igual es una supercaseta que nos van a hacer para no mojarnos en invierno... y sino algun manitas le reventamos un par de tablas del casco y nos montamos nosotros una caseta ... jajaja
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 10:34

Galería de "fotos" del Faro:

mas.farodevigo.es/gale...foto=12923
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 10:37

Parece ser que no nos quedará sitio para poder correr, tendremos que ir alrededor de los barcos esquivando los carritos de bebe. Esto es de coña, está claro que la obra estrá rematada antes del 22 de Mayo (elecciones), y que seguro que si hay cambio de gobierno desmontarán todo (para llevar la contraria, claro)
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 11:04

Bareixa escribió:

Non é por levar a contraria a ninguén porque sí, pero nas imaxes da galería fotográfica seica teñen en conta que os corredores podamos seguir bordeando o parque actual (que mantén a súa extensión actual inalterada e só cambiará o contido do interior -os xogos, en definitiva- e non collerá máis terreo)... de feito ata sae un corredor en primeiro plano

A única diferencia real deste parque co actual é o contido do interior e a creación dunha nova área de xogos ó outro lado do Lagares, como eu sospeitaba onte segundo entendín da lectura do artigo do Faro... o que non obstaculiza para nada ós corredores xa que queda fora do noso circuíto.

Penso que algunhas afirmacións sostidas neste fío están sendo ganas de politiquear e facerlle o xogo aos políticos de un e do outro lado. Quen teña dúbidas que lle bote unha ollada á galería do Faro de Vigo.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 11:19

Ola,
Ben dito Banderas, o parecer do leído do Faro e visto as fotos, non parece que o circuito sexa modificado no seu traxecto, habería que ver un plano de como quedara o parque despois de todalas obras, así poderíamos quitar conclusions máis claras.
Con respeto o firme que estan a votar no circuito ou moito me equivoco ou os charcos e barrizais seguiran formando parte del Chorando , de todalas maneiras deixemos que terminen para ver o resultado final Pensando .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 15:59

banderas escribió:
Bareixa escribió:

Non é por levar a contraria a ninguén porque sí, pero nas imaxes da galería fotográfica seica teñen en conta que os corredores podamos seguir bordeando o parque actual (que mantén a súa extensión actual inalterada e só cambiará o contido do interior -os xogos, en definitiva- e non collerá máis terreo)... de feito ata sae un corredor en primeiro plano

A única diferencia real deste parque co actual é o contido do interior e a creación dunha nova área de xogos ó outro lado do Lagares, como eu sospeitaba onte segundo entendín da lectura do artigo do Faro... o que non obstaculiza para nada ós corredores xa que queda fora do noso circuíto.

Penso que algunhas afirmacións sostidas neste fío están sendo ganas de politiquear e facerlle o xogo aos políticos de un e do outro lado. Quen teña dúbidas que lle bote unha ollada á galería do Faro de Vigo.

¡Qué bien escribes, Banderas! Moi feliz Estoy de acuerdo contigo Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos