Foros ›
Os olímpicos do copazo
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 13:55
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Chayanne_Galaico escribió:
Salí el sábado pasado y he dado un bajón, no voy a salir en fin de año y me pienso recuperar de ese pequeño bajoncito.

Quen te viu na túa época de corro sen reloxo e quen te ve agora cuidándote ata tal punto de non saír en fin de ano por eso Nono (ou eso dis ti Pregunta ).

GasMan, esta tarde vou ir ao gym para empezar suave a semana, se te animas pono por akí e xa me pasas recoller pola casa.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 14:25
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

OK, te paso a buscar por tu casa.

¿Empezar suave la semana...? Estoy a ULTRA GAS. Ahí lo dejo.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 15:44
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

diosssssssssssssssssssssss


¿cando nos disfrazamos de espartanos e corremos unha popular? xDDD
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 28 Dec 2010, 22:49
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

zero escribió:
diosssssssssssssssssssssss


¿cando nos disfrazamos de espartanos e corremos unha popular? xDDD

Para disfrazarse de espartanos hay que tener tableta de chocolate de 6 "cuadraditos" en los abdominales, yo ya tengo un "cuadradito" (Más bien "redondito") así que sólo me faltan 5. Cuando consiga los que me faltan me disfrazo Moi feliz
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 29 Dec 2010, 0:29
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
zero escribió:
diosssssssssssssssssssssss


¿cando nos disfrazamos de espartanos e corremos unha popular? xDDD

Para disfrazarse de espartanos hay que tener tableta de chocolate de 6 "cuadraditos" en los abdominales, yo ya tengo un "cuadradito" (Más bien "redondito") así que sólo me faltan 5. Cuando consiga los que me faltan me disfrazo Moi feliz

A mi me está saliendo la planta para correr en faldas y en chanclas. Aunque yo me inclinaría por el tipo de disfraz friky, el disfraz de espartano es el típico disfraz de centollo para presumir delante de las nenas.

Lo de no salir en fin de año es ya una tradición mia que empecé a cumplir el año pasado, el motivo es algo complicado de explicar.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Dec 2010, 9:15
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
zero escribió:
diosssssssssssssssssssssss


¿cando nos disfrazamos de espartanos e corremos unha popular? xDDD

Para disfrazarse de espartanos hay que tener tableta de chocolate de 6 "cuadraditos" en los abdominales, yo ya tengo un "cuadradito" (Más bien "redondito") así que sólo me faltan 5. Cuando consiga los que me faltan me disfrazo Moi feliz


bueeeeno, vaaaale de vikingos.....y si me apuráis, admito incluso de escoceses, con su kilt, xD
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 29 Dec 2010, 18:48
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Me acabo de poner nervioso y me he inscrito en el Galicia Maxica Trail Adventure.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 29 Dec 2010, 20:13
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hoxe outro triatlon de máquinas no ximnasio (correr + bici + elíptica) e unhas poucas pesas para a perna ezquerda, a ver se conseguimos q se estabilice a rodilla.

Maña pola tarde tiña pensado recoller os dorsais para a sansil de Coruña, non sei como o ves GasMan ... se me atopo ben podemos ir facer unha sesión corta polo paseo empezando ou acabando no Rialto antes das 20:30, senón xa te aviso e se keres recollo eu o teu e o de Roberto, pero tedes q darme os DNIs (vaillo comentando a Roberto Mr. Green ).

Non te poñas nervioso pq digan q as inscripcións van a bo ritmo Mr. Green eu non me vou apuntar por agora ao circuito, para mediados de enero espero ir un día probar por monte a ver como responde a rodilla e se daquela se esgotaron as prazas .. pois mala sorte, tocará irme a León q tamén hai un montón delas.

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 30 Dec 2010, 19:43
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo hice el duatlon de máquinas en el gimnasio, cinta y bici, después me metí la sesión de pesas en modo mini centollo ridículo. Y ya fiché una "liebre" en el gimnasio para hacer marca, una chavala con una planta y unas piernas larguísimas que vamos lo peta, que ya he visto en alguna carrerita, aunque creo que me va a petar porque tiene una planta de correr a gas impresionante, pero ahí estaré!
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 31 Dec 2010, 13:08
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hemos comprado en un hiper-chino más grande que un Corte Inglés un material para la San Silvestre de esta tarde que lo vamos a petar.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Ven, 31 Dec 2010, 20:40
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
Hemos comprado en un hiper-chino más grande que un Corte Inglés un material para la San Silvestre de esta tarde que lo vamos a petar.

Ya veo que vais aprendiendo como y donde debeis comprar, así me gusta.

Yo hoy no corrí San Silvestre pero me metí las 3 vueltas a mi circuito de tierra y monte los 9.350 m. de rigor.

En la cinta pasé a modo garrulo me pongo a correr a 12,4 km/h con series de un minuto a 15,6 Km/h cada 4 minutos. GAS!
jaichachu

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Dec 2010, 21:24
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Feliz ano novo para os Olímpicos. A seguir así!
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xan 2011, 19:40
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Esta vez llamada a las 5:30 de la mañana, la conversación es imposible de explicar cual era, sólo eran gritos y ruidos varios. He de reconocer que esta vez el personajazo fui yo porque no me salió de los cojones salir en fin de año, es una noche que realmente me peta el cerebro, todo está más caro hay que beber como si no hubiera mañana por obligación y volver a casa de día, a mi el sistema capitalista borreguil no me ordena cuando y cuanto tengo que beber y como y cuando tengo que llegar a mi casa.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xan 2011, 23:41
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Vaya manera más absurda de liarla parda ayer en la San Silvestre de Coruña. Lo petamos.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Dom, 02 Xan 2011, 0:07
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
Vaya manera más absurda de liarla parda ayer en la San Silvestre de Coruña. Lo petamos.

De qué coño ibais disfrazados???? Qué pasa? llevabais un cartel que ponía Hala Celta? Ahora recuerdo que me contaba Oscar que os insultaban cuando pasabais corriendo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos