Foros ›
Os olímpicos do copazo
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 02 Xan 2011, 0:43
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Íbamos con el típico material hortera de nochevieja: pelucas fucsias rosas y rojas, camiseta cantosa amarillo fosforito, el dorsal dado la vuelta, trompetillas para meter ruido, confetti, unos cuernos de reno con cascabeles, tubos de espuma para chiringar a la gente... Ya colgaremos por aquí alguna foto que se vea bien.

Pero lo que no entiendo es lo de que nos insultaban Pregunta Pregunta Pregunta Qué va!! Si toda la gente nos sonreía y nos saludaba cuando pasábamos y les deseábamos feliz año a gritos y chocábamos las manos con todos los críos del recorrido...
Lo que sí es que a alguna que corría le petamos el cerebro con las trompetillas Mr. Green

El que también lo petó fue Carro salíendose del recorrido y yéndose al carril donde la poli tenía todos los coches parados y petándoles en las ventanillas a todos y gritando por allí y hasta que no empezó toda la hilera de coches con los cláxones a pitar a gas no paró... qué risas!!!
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 02 Xan 2011, 10:58
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hay que ir pensando en las ss. carreras: Hay que ir a todas las posibles para sumar puntos para este equipaso lamentable.

El 15 CCNos en Lugo, el 16 un 10.000 en Ferrol (hay que doblar) y el 23 aunque en el calendario no pone nada creo que sí hay la de Rábade porque pone en Championchip que entra en la superliga (aunque todavía no aparece para inscribirse).
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Dom, 02 Xan 2011, 20:18
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo me niego a ir al CCNos tengo que pagar un dineral para poder correr una jodida carrera y me parece el colmo. El resto no tengo inconveniente por ahora.
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xan 2011, 23:58
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Posible que vaya a Ferrol, aunque no confirmo nada.
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 11:45
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

FEliz año gente!!!

Que grandes petandolo en la sansilvestre, no esperaba menos de vosotros.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 17:11
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Feliz ano olímpicos !!!

Estos días estiven algo ausente pq aínda me estaba recuperando do día de fin de ano ... que forma máis brutal de cerrar 2010 Mr. Green Primeiro correndo a San Silvestre polo paseo disfrazados e animando o ambiente co lider espiritual do equipo e amigo dos nenos e co proximo fichaxe do equipo para o ano q demostrou estar o suficientemente colgado para entrar neste equipo petándolle o cerebro a todolos q estaban nos coches esperando a q 500 colgados acabaramos de correr para poder pasar ... que visión máis grandiosa Mr. Green Mr. Green Mr. Green E co capi q aínda q non correu (non sei se perdoarllo) e a moza do menda animando e tirándolles espuma ao resto de participantes. A ver se GasMan ou o capi colgan algunha foto, eu vou colgar unha en Entrenar en Coruña q tamén podedes ver se vos pasades por alí.

E logo pola noite q vos vou contar, a min encantame q me obliguen a beber como se non houbese un mañá e chegar a casa de día Mr. Green Mr. Green Mr. Green así que en fin de ano sempre mo paso moi ben e este ano no garito dos dinosaurios estivo sublime ... e como sempre máis cousas.

Tema carreiras; pois habera q pillar a forma pouco a pouco, eu xa estou anotado a CCNOS e a de Ferrol, non sei se doblarei pero polo menos a idea andame rondando a cabeza aínda q o esforzo do sábado e moi brutal e seguro q me deixa mu cascadas as pernas. O de non correr a CCNOS por non comprar o chip amarillo é cousa vosa pero eu pilleino o ano pasado a finais de ano e asegurovos q xa amorticei o seu prezo ... se tedes a idea de seguir indo a carreiras como fomos este ano seguro q vos compensa pillalo e así xa podedes ir as do CCNOS.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 18:39
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hola.

Ya me he apuntado también a Ferrol. Lo que pasa es que como he caído enfermo le he tenido que pasar la guardia a mi compañero. Si mañana puedo ir a currar y la recupero, entonces en principio no creo que tenga problema para ir a ambas.

Por lo demás parado y hecho caquita, con dolores por todo el cuerpo y fiebre muy alta. Vamos, un gripazo en toda regla. Yo esta semana ya no me calzo las zapas, prefiero recuperar bien. Y a ver si para la semana ya puedo volver a entrenar.

P.D: La inscripción de Rábade empieza el 10/01, aunque también tenemos pendiente hacer la ruta de senderismo por Guitiriz...
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 21:20
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Que raro q pillaras a gripe nunha semana na q non hai carreira Mr. Green se é q tanta festa ao final pasa factura.

Eu tampouco estou entrenando demasiado pq en canto pasa da media hora sempre acabo notando molestias no xeonllo así q hoxe pasei de todo e ó fixen pesas de pernas sobre todo para a xunga ... menudo coñazo.

A min Rábade non me motiva demasiado, aínda q ten a coña de q é un 5000 (vayase usted a saber como está medido), case me afila máis o cross de Bobarás Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 21:33
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Me he apuntado a la de Ferrol. Anarky, mañana me imagino que habrá llamada de madrugada? Espero que claves el tiempo de la llamada porque las últimas duraron 9:38 la primera y 9:39 la segunda. Acojonante...

A mi un cross me apetece también más que un 5000 por un pueblaso.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 21:39
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hemos pasado los 4 000 puntos!!!!! Ahí equipo!! Redios para lo lamentable que es este equipo ya es todo un logro. Vamos que subimos de división lo veo lo veo !!!!
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 14:57
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Lo del cross también lo pensé yo ayer. A mí también me afila más. Es una disciplina nueva. ME MOLA!!!!!!

Decidido: Olímpicos en el barro!!!!!!

Respecto a lo de los 4000 puntos, estuvimos hablando Anarky y yo y hay que embilardarse por hacer top-20, porque seguro que los que quedan por debajo del 20 descienden el año que viene. Así que venga a sumar puntos como gañanes.

Yo en individuales estoy muy embilardado por entrar en zona de ascenso. Estoy a poco más de 50 puntos. A tope!!!!!
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 15:56
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Chayanne_Galaico escribió:
Me he apuntado a la de Ferrol. Anarky, mañana me imagino que habrá llamada de madrugada? Espero que claves el tiempo de la llamada porque las últimas duraron 9:38 la primera y 9:39 la segunda. Acojonante...

Si é q son como un reloxo, non hai máis q ver os ritmos nas 3 últimas carreiras (Mos, Lugo, San Sil) : 5:38 min/km, 4:43 min/km e 5:26 min/km Mr. Green Mr. Green Mr. Green Agora en serio, e q a partir das 24 teño unha tarifa especial q se me paso dos 10 min de conversación cobránme moito Mr. Green

Fotazo subida no foro de entrenar en coruña da san silvestre onde estamos os GasMan, Carro e eu moi uapos.

www.correrengalicia.or...553#208553

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 18:41
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

He estado leyendo un poco del cross de Boborás y parece que es un mini-bolito: Pista de tierra en gran parte de su recorrido, algún repechillo, duchas de agua congelada en pleno mes de enero en Orense... Si llueve puede llegar a ser mucho más divertido.

Me motiva Demo sorrindo
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 20:12
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Vaya fotazo!!!!!!

Entonces vamos a Ferrol seguro??? yo al CCNOS me niego, ya sé que es un sábado y se presta para un bolo temático, pero eso de poner 10 euros de depósito y luego tener que recuperarlos y no sé que más cuentos chinos me peta el cerebro.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 06 Xan 2011, 12:00
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo con la cena y posterior fiestón (FIESHTÓNNNN!!!) de ayer (qué manera más guapa de empezar 2011, promete) doy por cerrado el período festivo-navideño y me centro a partir de ahora en las carreras y los entrenos, que en poco más de un mes hay carrera de montaña en Moaña y ya hay que empezar a ganar fondo y fuerza.

Así que por mí sí, vamos a Ferrol, y a donde haga falta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos