Mar, 04 Xan 2011, 16:11
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo
Feliz ano olímpicos !!!
Estos días estiven algo ausente pq aínda me estaba recuperando do día de fin de ano ... que forma máis brutal de cerrar 2010
Primeiro correndo a San Silvestre polo paseo disfrazados e animando o ambiente co lider espiritual do equipo e amigo dos nenos e co proximo fichaxe do equipo para o ano q demostrou estar o suficientemente colgado para entrar neste equipo petándolle o cerebro a todolos q estaban nos coches esperando a q 500 colgados acabaramos de correr para poder pasar ... que visión máis grandiosa
E co capi q aínda q non correu (non sei se perdoarllo) e a moza do menda animando e tirándolles espuma ao resto de participantes. A ver se GasMan ou o capi colgan algunha foto, eu vou colgar unha en Entrenar en Coruña q tamén podedes ver se vos pasades por alí.
E logo pola noite q vos vou contar, a min encantame q me obliguen a beber como se non houbese un mañá e chegar a casa de día
así que en fin de ano sempre mo paso moi ben e este ano no garito dos dinosaurios estivo sublime ... e como sempre máis cousas.
Tema carreiras; pois habera q pillar a forma pouco a pouco, eu xa estou anotado a CCNOS e a de Ferrol, non sei se doblarei pero polo menos a idea andame rondando a cabeza aínda q o esforzo do sábado e moi brutal e seguro q me deixa mu cascadas as pernas. O de non correr a CCNOS por non comprar o chip amarillo é cousa vosa pero eu pilleino o ano pasado a finais de ano e asegurovos q xa amorticei o seu prezo ... se tedes a idea de seguir indo a carreiras como fomos este ano seguro q vos compensa pillalo e así xa podedes ir as do CCNOS.
www.24gramos.blogspot.com