Foros ›
Os olímpicos do copazo
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 11:49
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

anarky escribió:
[...] non che ía coller o teléfono e poñerme a falar a gritos con María dormindo [...]

sintoo macho, xa non cola, estou seguro de que cousas peores tes feito xD
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 21:09
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hoxe adestramento pola praia de Bastiagueiro con malas sensacións e coa rodilla q non me acaba de deixar correr agusto Muro Ao final uns 12 kms e pouco máis de 1 horiña. Por certo, GasMan, ías bastante concentrado para casa esta tarde q nin me viches cando te saudei Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 22:33
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Joder, pues no te vi... ¿¿¿¿Non tes gorxia pa berrar???

Qué lamentable lo del balón de oro. Se lo dieron al borderline ("Yo cuando era chiquito allá en la Argentina jugaba a la pelota..." - repetir infinitas veces poniendo voz de gorky con acento argentino -). A este paso el año que viene se lo dan al centollo portugués.

De todas maneras en la gala de hoy se ha visto que en el Barça son todos amiguísimos. Sólo había que ver las alegres declaraciones y sinceras muestras de alegría del gusiluz y del doble de Ramón García (cuando se retire del fútbol le pueden poner una capa y ponerlo a presentar las campanadas que da el pego). Vaya cara de funeral tenían ambos... BRUTAL!!!

Y es que está claro que si no se lo han dado este año no se lo darán nunca porque si después de haber ganado el mundial (en el que el borderline lo hizo de pena) no se lo han dado, siempre que ganen algo con el Barça van a poner a Messi por encima y se va a llevar él todo el mérito a pesar de que es un chupón y cuando juega en Argentina sin los otros dos no hace nada.

Xavi ya mercía haberlo ganado en el 2008 tras la Euro y también este año, ahora parece claro que será otro de esos jugadores que se retirará sin balón de oro. E Iniesta no sé... igual me equivoco, pero mientras esté en el Barça el borderline le va a hacer mucha sombra...

Claro que la culpa ahí la tiene el filósofo condenado a siete meses de cárcel por drogarse y adulterar la competición que se encargó de promulgar a los cuatro vientos que Messi era su favorito y su niño mimado mediatizando los votos de muchos de los capitanes, seleccionadores y periodistas.

Y tanto os habéis jartao de decir que Del Bosque no tiene mérito y que coge equipos hechos y blablabla que al final el balón de oro se lo han dado a Mou.
He is the special one Molón
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 22:58
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

GasMan escribió:
Joder, pues no te vi... ¿¿¿¿Non tes gorxia pa berrar???

Home ías no coche e coa ventanilla cerrada ... a pesar de q teño unha voz potente vexo compricado q te enteraras Mr. Green

O do balón de ouro para Messi pois ... depende do q queiran premiar. Se se premia ao mellor xogador normal q llo dean a Messi, si se premia a regularidade en tódalas competicións pois debería haber sido para Xavi e si se premia un gol pois para Iniesta. Se ademais a xente se pon a valorar traxectorias, q Xavi non volverá a ter unha oportunidade como esta, ... pois o balón de ouro está claro q debería haber sido para Xavi pero ¡eche o q hai!.

E, por suposto, para min o mellor entranador de 2010 é Mou a pesar do seu caracter q encaixa moi ben nun "equipo tan señorial" como é este Madrid.

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 23:16
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

anarky escribió:
GasMan escribió:
Joder, pues no te vi... ¿¿¿¿Non tes gorxia pa berrar???

Home ías no coche e coa ventanilla cerrada ... a pesar de q teño unha voz potente vexo compricado q te enteraras Mr. Green


Ah, pensé que me habías visto mientras corría, es que luego salí un rato a rodar un poquillo...

El caracter de Mou encaja en este equipo señorial y en cualquiera. Lo de ayer me parece una vez más de crack:

Él monta el show, desquicia a todo el banquillo del Villareal, corta cualquier posibilidad de reacción del equipo rival y cierra el partido.

Y luego sale poniendo cara de no haber roto nunca un plato diciendo que sólo celebraba el gol con su hijo y blablabla, como si fuera nuevo en esto.
Es un DIOS y un showman Mr. Green

Y por cierto, no hay color entre ver un partido del Madrid y uno del Barça. Qué partidazo de ida y vuelta!!! qué arreones!!! qué remontadas!!! qué polémica!!! qué centollo metiendo goles a lo loco!!! qué Marcelo haciendo aguas en defensa!!! qué crack Di María!!!

Es muchísimo más divertido y entretenido ver al Madrid que al Barça Satisfecho
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 15:10
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Esta tarde después del chollo voy a acercarme a Decartón a mirar unas zapas que las mías después de casi 2000 Kms no amortiguan un carallo y ayer ya acabé con las rodillas muy jodidas Muerto

Si alguno de los que estáis por aquí (Capi o Anarky) os animáis a venir a mirar lo que hay por allí mandadme un sms y os recojo. El foro ya no lo voy a mirar más.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 20:29
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Que por culo con el Madrid... yo también disfruto más ver jugar al Madrid, sobre todo por lo lamentable que es y ese "quiero y no puedo" que cualquier día pierde contra cualquier equipito.
Si hay que premiar un entrenador personajazo y que gano un título de peso es a Luis Aragonés que después de décadas coloca a la selección en la vanguardia del fútbol que hasta aquel momento con el caudillo de Raúl insignia del señorío madridista no pasaban de cuartos, fue cargarselo con un "NO, NO, NO, NO, NO..." y mano de santo oiga.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 20:35
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Eu co q realmente disfruto é lendo este foro e os nosos enganches Mr. Green Mr. Green nin partido do Madrid nin nada ... viva este foro !!!
Que zapatillas te pillaches ao final GasMan? Eu tiña q ir un día ao decathlon mirar unhas zapas de trail e o da camiseta térmica e chuvasqueiro pero vexo q vai acabar o inverno antes Mr. Green

Hoxe fun ao gym e de novo sensacións bastante malas pero bueno polo menos non me doeu a rodilla na cinta, a ver como aguante este finde doblando.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 11:42
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Hoxe finaliza o prazo para inscribirse á carreiraza de Ferrol así q se aínda non o fixesteis non vos esquezades (incluido o capi). Chayanne como vas facer para ir? Vas vir dormir a Coruña o sábado pola noite ou vas levar ti o coche dende Stgo e recóllesnos a GasMan e a min?

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 15:13
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

anarky escribió:
Hoxe finaliza o prazo para inscribirse á carreiraza de Ferrol así q se aínda non o fixesteis non vos esquezades (incluido o capi). Chayanne como vas facer para ir? Vas vir dormir a Coruña o sábado pola noite ou vas levar ti o coche dende Stgo e recóllesnos a GasMan e a min?

Pues lo de dormir allí lo descarto por que el sábado por la noche voy a ir a ver un peliculón "LA DAGA DE RASPUTÍN". Lo más seguro es que lleve yo el coche y os recoja aunque todavía no está claro por que no sé si va a correr el manager.
capi_olimpico

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/10
14 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 21:14
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Yo no puedo ir a nada que sigo enfermo Triste
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 13 Xan 2011, 10:50
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Non te preocupes capi q para o seguinte fin de semana seguro q xa estás recuperado e podes participar no cross do Boborás q seguro q nolo pasamos en grande. Só rezo para q se pase toda a semana chovendo para q así haxa ben barro e beneficie as nosas condicións Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 13 Xan 2011, 22:58
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

Que grande interconomía !!! Estou vendo o gato al agua q están en directo nun auditorio de Vigo coa Presidenta da Autoridad Portuaria de tertuliana invitada q está colgadísima Abraiado E todos os ultracatólicos ultraconservadores de Vigo concentrados nun auditorio aplaudindo a un exdelicuente q fala de políticas económicas con absoluta impudicia e ao resto de asiduos do programa, grandes amantes da demagogia máis flagrante vista neste país.

www.24gramos.blogspot.com
zero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/10
0 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xan 2011, 12:47
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

muerte a intereconomía!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 14 Xan 2011, 13:09
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo

zero escribió:
muerte a intereconomía!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Como lea esto algún do foro q eu me sei vaiche decir catro cousiñas Mr. Green Mr. Green Ademais ese comentario non é propio dun olímpico ... un equipo como o noso composto por grandes personajes sempre debe mostrar o seu apoio a ese gran canal formado por grandes personajazos Mr. Green

Chayanne, acabo de falar co manager e díxome q non ven correr a Ferrol así q xa nos dirás como fas ao final o domingo. Gran película, sí señor !!! Dirixida e protagonizada por un grande como Bonilla e q inclue un reparto de luxo, por un lado os tres colegas do sueño de Resines e, por outro, probablemente o mellor actor q deu este país Mr. Green ... Ahí lo dejo !!!

www.24gramos.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos