Aguita escribió: |
Con respecto a la seccion de trail: sabeis que para mi es como tener dos hijos, y que te pregunten a cual de los dos quieres mas, el monte me llama, mas de momento tiene que esperar; teneis todo mi apoyo, pero esta temporada no me pienso federar. un saludo |
banderas escribió: | ||
Meu benquerido compañeiro e correlega Aguita. Que apoiemos a creación da sección de Trail non quere decir que teñamos que federarnos todos. Se eu non entendín mal quere decir que aportemos unha pequena cantidade económica para abrir ficha federativa ó clube C.A.R. Marisqueiro na Federación Galega de Montañismo. Eu tampouco me vou federar... por agora. ![]() ![]() |
beauvais escribió: | ||||
Iso mesmo ía poñer eu. Pero que ben me falas Antonio ![]() ![]() ![]() |
Aguita escribió: | ||||||
O mellor non me expliquei ben, eu sumome a iniciativa (apoio a creacion da seccion de trail), ainda que non me federe |
Papabaloo escribió: |
Pues con la sana intención de empezar a patear monte con la ayuda de tan "montaraces" y expertos compañeros (siempre que el tiempo y las circunstancias me lo permitan), me uno a la causa. Lista sección Trail: linkinpark Miguel Angel Beauvais Igor safardatxo Cacho Jeff Papabaloo [b]Amador Montxo julio |