Foros ›
Que me recomendais en cuanto reloj/pulsómetro/GPS???
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 11:28
Asunto: Re: Que me recomendais en cuanto reloj/pulsómetro/GPS???

AveFenix gracias pola info, xa o merquei en Decatlhon por 159.
Eu xa teño mercado en ebay UK, USA.... etc, sobre todo USA xa que ó cambio de dolar a euro beneficiábanos.
Tamén busquei por ebay, pero desta vez quixen mercalo en persoa, xa que no Decatlhon estaba bastante barato, non tiña que esperar (en ebay UK algo máis dunha semana) e se teño calquer problema acercome a Oleiros acaneo a un dos rapaces do Decatlhon e danme outro...jejeje Mr. Green Mr. Green

Gracias a todos, creo que acertei coa miña decisión de mercar o Forerunner 305, os vosos apuntes fóronme de moita axuda.
mikitriki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 12:43

Hola!

Soy de los que cometió el error de comprarse un pulsómetro Polar en una oferta por 70 euros y que ahora se da cuenta de que ni tiene tiempos parciales, ni mide nada salvo el pulso.

Estaba pensando en algo que me mida la distancia y el ritmo / km, ya que todos los entrenamientos vienen estipulados para diferentes ritmos por km y es muy dificil controlarlos y vas corriendo "al libre albedrío".

Seguís recomendando el Garmin 305? Andará sobre 200 euros, no? Vale la pena algo más económico, teniendo en cuenta que soy un popular del montón?

Gracias por la ayuda.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 14:00

mikitriki escribió:
Hola!

Soy de los que cometió el error de comprarse un pulsómetro Polar en una oferta por 70 euros y que ahora se da cuenta de que ni tiene tiempos parciales, ni mide nada salvo el pulso.

Estaba pensando en algo que me mida la distancia y el ritmo / km, ya que todos los entrenamientos vienen estipulados para diferentes ritmos por km y es muy dificil controlarlos y vas corriendo "al libre albedrío".

Seguís recomendando el Garmin 305? Andará sobre 200 euros, no? Vale la pena algo más económico, teniendo en cuenta que soy un popular del montón?

Gracias por la ayuda.

Eu tamén son popular do montón, merqueino a finais de ano e non me arrepinto. Se sempre andas con outros (eu teña un pulsómetro barato do Decatlón) e non o probas, nunca saberás o que che pode ofrecer. E si colles un entre o Polar que tes e o Fore 305, será como un 'querer e non poder', non sei si me entendes. Eu collino en ActivaGPS por 176.26 € (iva e portes incluídos).

Saúdos Mikitriki (bonito nick... Guiño ).
mikitriki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 15:36

Gracias Xiamenfroi! La verdad es que el Polar que tengo (F7) no hace nada de nada...

Entiendo que puestos a saltarse los presupuestos, la recomendación sigue siendo el Fore 305, no? Veo que lo tiene mucha gente, por algo será...
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 18:27

Yo recomiendo el 405 a mi me va muy bien.
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Xan 2011, 12:48

Yo uso el que venden en Decathlon por 89€(hace un año que lo tengo). Es de Kalenji/Geonaute Keymaze Kalenji/Geonaute

Te da todo tipo de información: velocidad actual y media,distancia,elevación,te guarda los registros, las coordenadas de por donde vas pasando, y luego si lo conectas al PC puedes ver en google earth/Google Maps la ruta por la que has ido con toda la información que ha guardado.
También le puedes introducir rutas(bueno para senderismo).
A parte tiene lo típico: cronómetro...etc.
Tienes una versión alternativa, de la misma marca. Es igualito pero a parte incluye el pulsómetro inalámbrico...pero se le dispara el precio bastante, y lo único que trae a mayores el el pulsómetro...

Yo estoy muy contento con él.

Saludos!
mikitriki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xan 2011, 17:10

baldursan escribió:
Yo uso el que venden en Decathlon por 89€(hace un año que lo tengo). Es de Kalenji/Geonaute Keymaze Kalenji/Geonaute

Te da todo tipo de información: velocidad actual y media,distancia,elevación,te guarda los registros, las coordenadas de por donde vas pasando, y luego si lo conectas al PC puedes ver en google earth/Google Maps la ruta por la que has ido con toda la información que ha guardado.
También le puedes introducir rutas(bueno para senderismo).
A parte tiene lo típico: cronómetro...etc.
Tienes una versión alternativa, de la misma marca. Es igualito pero a parte incluye el pulsómetro inalámbrico...pero se le dispara el precio bastante, y lo único que trae a mayores el el pulsómetro...

Yo estoy muy contento con él.

Saludos!

Gracias baldursan.

Es con tecnología GPS?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos