| Fonghi escribió: | ||||
Aquí che deixo unha ligazón a un plan de adestramentos para maratón, na miña experiencia maratoniana seguino e foime moi ben : Plan de adestramentos sub 3h.30 Sorte! |
| Cita: |
| Gracias Fonghi.... intentaré adaptarlo al tiempo restante hasta el día 13 Feb;-) Parece que lo de la tirada larga de Progresivos es muy importante, no??? Al igual que las cuestas y escaleras, algo que había obviado, principalmente esto último. Graciñas...saludos |
| Rama escribió: |
| Ola Jorbaiona: Métome onde non me chaman, pero antes de ler a mensaxe do amigo Fonghi xa estaba escribindo que penso que de costas e escaleiras nada a 4 semanas da maratón. Mira os plans (na pax. da marató de Barcelona tamén está algún feito con cabeza, amáis do que che indica o compañeiro) e sobre todo se é de 14 semanas ou 16 pois fai as últimas semanas, nunca as primeiras. Saú2 con envexa de non ir a Sevilla e moita sorte e a desfrutar. |
| Picapiedra escribió: |
| Ah, oye Killoke ... que antes se me olvidó ... !Buen entreno ... y buenos ritmos de series !! |
| jorbaiona escribió: |
| buenas cracks..gracias por los consejos correlegas....habrá que hacer quedada en la cartuja para conocernos... Bueno, pues hoy series 10x1000 Mi objetivo es 3h30,25 o 20 tb...jejej... pero a ver como va este mes de entrenos y cuando se acerque la fecha decido el ritmo que llevaré en la cabeza...aunq la idea es ir a 4.45 empezando quizá un poco más lento.... pero todavía tengo q ir viendo las tiradas largas como van... Saludos y animos a todos/as |