Cabañés escribió: |
La verdad es que es una pena que por no haber medido bien, de una carrera estupenda, como ésta, solo se comente la distancia. Lo mismo pasó con la nocturna de Ferrol. Ya sabíamos todos que no eran 10 km, pero bueno. Yo me quedo con lo bien que me lo pasé, con haber mejorado un poquito y con haber llegado de la mano con el amigo Coke. Me lo pasé pipa, la camiseta es chula, el recorrido me gustó y hubo aquarius y fanta para todos. Para el año que viene, que midan bien. (o que digan que es un 9250 y ya está) Lo de marcar los km sería un puntazo. |
guti290971 escribió: |
O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo. Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras. O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc.... A vindeira semana toca en.......Boborás (co can ) |
guti290971 escribió: |
O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo. Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras. O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc.... A vindeira semana toca en.......Boborás (co can ) |
montxo escribió: | ||
Ola Guti Con ese tempo e esa distancia 4'21'' o km., Non te trabucarias en aljuna sotonda.... pois a distancia aprox 9.250 metros era a cifra mais manexada.... Veña un saudo |
guti290971 escribió: | ||||
|
mandacarallo escribió: |
Boas. Pois a min gustoume a organización, o ambiente, o percorrido, a camiseta, etc, supoño que terán cousas que poidan mellorar, pero para min todo estivo correcto. En canto a distancia, simplemente sei que son +- 9250 e co meu tempo vou a calculadora de tempos que hai en distintas paxinas de correr, e sei perfectamente a media que da, se alguen quere ir a un 10.000 exacto, hai varios por ahí adiante e nas bases xa o poñen, nesta non vin nada de 10.000 homologado. En fin cada quen busca problemas donde quere. Saudos |