Mér, 19 Xan 2011, 11:06 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
A mi el de The Running Shop también me los puso así y me quedé flipao.
Lo que es seguro es que al del video no se le escapan...
Mér, 19 Xan 2011, 12:03 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Nom tem que ver a força com que apretes com a altura que lhes des aos cordons. Eu emprego todos os buratos, já que tenho tendência a retorcer os nocelhos, mas nom as levo apretadas como o tipinho este do video... Antes nom as atava assim, mas o podólogo renhiu-me e agora nom poderia ir sem levar o pé bem sujeito.
Mér, 19 Xan 2011, 13:21 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Efectivamente el chico de la tienda de Coruña que se menciona me explicó para que sirven los agujeritos y como se atan las zapas (yo lo venía haciendo de otra manera) de hecho lo comentan varias personas del foro. Se ajustan perfectamente al gusto de cada uno. A los más susceptibles, recomendarles que pueden probar y después que decidan si cambiar la forma de atado o continuar como lo venían haciendo hasta el momento, el caso es sentirse a gusto.
Saludos a todos.
Mér, 19 Xan 2011, 16:13 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
A-trancas escribió:
, el caso es sentirse a gusto.
.
ahí clavachelo meu -- Chámame "ghose"
MICHI Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Mér, 19 Xan 2011, 20:42 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Ostras, isto é unha enciclopedia....ala!! outra cusiña que aprendín para fardar de atleta experimentado e "sabelotodo". Bueno teño que marchar a contalo no grupete de amigos...
Mér, 19 Xan 2011, 21:35 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Acabo de chegar de entrenar coas zapas atadas deste xeito.
Antes de nada comentar que me pasei apretando e cando levaba 1km ou así decidín afloxar un pouco os cordóns.
Parece que a zapatilla vai máis firme aínda que igual é sicolóxico. Vou a continuar uns días atando así as zapas e verei si noto algunha melloría dos típicos dolores que suelo ter de vez en cando.
Cando fun o podólogo comentarame que o da tendinitis que teño no tendón de aquiles pode ser debido a que se mova algo o pé dentro da zapatilla así que verei que sucede nos próximos entrenos.
Mér, 19 Xan 2011, 22:05 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
pois hoxe estrenei as zapatillas dos tres furados (post inicial) e ateinas tal como fan os Pros pero xa que ten tres furatos, no canto de pasalo polo aro que forma ó ir e vir, o que fixen foi utilizar o furado do medio. Parecía lóxico.
Dicir que o pe vai ben suxeito, pero entre que son novas e quedei abducido polo video de marras, vai ti a saber se me pasa como a sochas. Heino probar nunhas vellas. O sistema é curioso e polo menos xa sabemos como usar os furatos. -- Chámame "ghose"
Xov, 20 Xan 2011, 12:32 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Yo uso ese sistema desde hace tiempo y me va de maravilla. Me da la sensación de llevar el pié más sujeto pero sin llegar a apretar nunca, es más, la llevo menos apretada que con al otra forma.
Pero lo dicho, para gustos... A caballo regalado buena sombra le cobije
Xov, 20 Xan 2011, 13:11 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
sochas escribió:
Manda carallo!!
Eu non coñezo a ninguén que ate así as zapas.
Para min que así van moi apretadas.
Pois eu emprego este sistema e non quero outro, a zapatilla vai máis segura, non ten por que ir apretada de todo e garantoche que se por se é o caso se che desata nun sprint, podes seguir correndo sen medo a que se che saia a zapatilla do pé. Teño feito series coa zapatilla desatada e darme contra ao rematala.
Pantani Novo foreiro
26/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes
Ven, 21 Xan 2011, 21:41 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Pois eu as ato asi e van ben. o problema que teño e que algun tipo de cordon quedase corto
Ven, 21 Xan 2011, 22:08 Asunto: Re: tres furados, el no va más.
Hay marcas de zapas que tienen los cordones muy cortos para hacer esto. Yo sólo lo puedo hacer con las Mizuno Elixir 2. Con las Brooks, las Asics y las Nike que yo uso (o he usado) no lo puedo hacer con comodidad y las ato de manera tradicional (o casi ).
Por cierto, el «chico» de The Running Shop es forero de Correr en Galicia y un excelente corredor
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos