Ven, 21 Xan 2011, 11:47
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS
Hola rapaces. Pido disculpas por non escribir antes, pero o certo e que estos dias anduben liadillo.
Para min tamen foi un placer coincidir en Ferrol con outros tres
Camisolas Molladas (lastima que ainda nunca coincidiramos os cinco)
.
Ferraduro, esta claro que ti eres o que non queres salir na foto (sera que temos pouca categoria para salir o teu lado??)
Ex_chema, eu tamen penso que esa foto de equipo o completo..........bueno, eso.
En canto a miña visita o medico, pois a verdade e que foi bastante decepcionante a cousa. Despois de un ano indo a un lado e a outro, pensei que cando fixen a ecografia e me dixeron que tiña unha hernia inglinal, por fin dera co problema e ahora solo quedaba solucionalo (operar). Pois ben, resulta que chego xunto o cirujano, e este utilizando os seus metodos palpatorios dime " aqui non hai ningunha hernia". Uffffff, casi se me cae o mundo encima. Despois de facerlle unhas cuantas preguntas as cales el me contestou de unha maneira que considero non foi a mais correcta, non me quedou outra que marchar dali, sin saber realmente que me pasa. En definitiva, estou como o principio, non sei que teño ( bueno, si sei que teño dolor, pero non sei por que),e por conseguinte non sei cal e a solucion; pero o que si que sei, e que ahora vou a entrenar e a correr, hasta que rompa por algun lado, e despois tocará buscar responsables
.
Menudo rollo bos metin.
Bueno, pois este fin de semana si todo vai ben irei a Boboras, co cal se alguen mais vai, pois ali nos veremos.
Saludos.