CyclonesAC escribió: |
deixo aqui o link do pequeno site cyclonesacsanitop.no.sapo.pt/ Diogo Machado |
PITELO escribió: |
ola a tod@s. Eu veño de me inscribir agora mesmo! É a miña primeira media-maratón... así que non sei como me irán as cousas... ;), porque levo apenas un mesiño preparándome, pero espero que os aires de Portugal me empurren ata a meta ;). Por certo, algún dos que xa fostes outros anos, poderíadesme dicir se a organización facilita algún sitio para ducharse e cambiarse despois da proba? Veña, un saúdo a todos os que ides desde Galicia (especialmente aos corredores das beiras do Miño!!;) |
joanotra escribió: |
Hola.....alguien conoce algún sitio para comer en Viana y mas o menos precio???........... somos nueve personas y queriamos reservar antes. Muchas gracias A bouza Sprint |
CyclonesAC escribió: |
Sim tem vários sitos onde se pode tomar banho Cumprimentos Cyclones Sanitop |
pine escribió: |
hola, es la primera vez que voy a esta carrera, sabeis si hy algun hotel cerca de la salida? viajo con mi mujer y mi hija de un año y voy a pasar todo el fin de semana en viana. |
joanotra escribió: |
Hola.....alguien conoce algún sitio para comer en Viana y mas o menos precio???........... somos nueve personas y queriamos reservar antes. Muchas gracias A bouza Sprint |