Dom, 23 Xan 2011, 16:42
Asunto: Re: Cross de Boborás
Estou mosqueado, e moito....
Non porque non ande nen pra atrás, sen por coma excusas os 81kg, as lesiós, ou correr cunha uña a piques de caerse, senón por 2 feitos puntuais:
O primeiro: Que un pailán me diga en plena carreira "Xabi, no andas ni para atrás" en tono despectivo cando vou cunha dor terrible na uña do pé, "me toca los cojones"....Pero tranquilo meu, ti polo intre non podes decir coma mín que remataches Penedos do Lobo en 4h10, todavía tes que comer moitas cuncas de caldo....Foi unha mágoa non atoparte nas duchas, ía decirche 3 cousiñas ben ditas....pero tranquilo, verémonos en Moaña, vou adestrar coma unha cabra e xe me reirei de ti cando de adiante....
O segundo:neste foro a moitos, "se les llena la boca de mierda" , falando de igualdade, de civismo, de compañerismo,bla,bla,bla....e despois chegan hoxe a carreira e métense nas duchas das mulleres sen respeto de nengún tipo....E vos vestídevos polos pés ? ,nen de coñas....Dende logo se algunha amiga miña estivese na carreira iádes salir do vestuario "por mis santos cojones"
www.jeffxavi.blogspot.com