Dom, 23 Xan 2011, 21:36 Asunto: Re: VIII Memorial 'Eduardo Fdez Villamarín', Rábade
Carreira moi rápida, moita participación, frío (aínda que menos que os días pasados) pero a choiva respetounos. Xa andaba eu un pouco fastidiado e saín algo rápido, polo que me vin obligado a parar no km 3, a punto de abandonar, pero ralenticei o ritmo e fun acabando a 5 min/km.
O ano que ven repetimos...
Saúdos.
Última edición por xiamenfroi o Mér, 26 Xan 2011, 21:00; editado 1 vez
quetepillo
Foreiro Xuvenil
12/05/10
0 Carreiras
184 Mensaxes
Lun, 24 Xan 2011, 21:13 Asunto: Re: VIII Memorial 'Eduardo Fdez Villamarín', Rábade
Hola, yo tengo otra cosa mas para la organizacion, resulta que en todas las carreras anteriores daban obsequio a todos los niños, y este año a la nueva categoria de "biberon" les entregaron una medalla y al resto de categorias infantiles nada, dandonos a los adultos una calculadora. ¿Se olvidaron del resto de los niños?, ¿no seria mejor incluso darle un detalle a ellos que no a los mayores? si alguien lo entiende que me lo explique.
lugo76
Novo foreiro
15/03/10
0 Carreiras
25 Mensaxes
Mar, 25 Xan 2011, 16:46 Asunto: Re: VIII Memorial 'Eduardo Fdez Villamarín', Rábade
Unha magnífica carreira e unha excelente Organización. Moitas Gracias.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos