penatojo escribió: |
Argf! Pensei que empezaba máis suave! Bueno, canto máis lento vaia máis aprecio a beleza do entorno, jejeje! |
linkinpark escribió: | ||
No te preocupes,el perfil engaña un poco,los primeros 6 kms son llevaderos,bueno,depende del ritmo que lleves !!...pero vaya,se hacen muy bien.Despues empieza a fiesta !!!....y a disfrutar de las estupendas vistas !!...una vez arriba,todo para abajo !!!....os vais a divertir un monton,lo aseguro !! |
santa escribió: |
Hola, bueno, eu inscribinme pagei a inscrición, e non podo ver si estou inscrito ou non, pidin me enviaran notificación e tampouco, fixeno dende duas contas de correo distintas, alguen pode decirme donde podo mirar si estou ou non inscrito. Veña gracias de ante man. |
Pipe escribió: |
Creo que a estas alturas, teniendo cerrada la inscripción y con las dudas que se están planteando en este hilo muchos corredores... sería muy recomendable que la organización estudiase la posibilidad de publicar una lista de inscritos. |
Barazal escribió: |
É unha pena que pechárades tan cedo a inscrición no trail (21 de xaneiro). A verdade é que a min confundíume a táboa das inscricións na que aparece: Precio por prueba Trail del Río da Fraga (Moaña) Hasta el día 06 de Febrero 10,00 €(andaina) 15,00 €(trail) Del 07 al 10 de Febrero 12,50 €(andaina) 20,00 €(trail) Se ao final aumentades o prazo avisade!! Sorte!!! |
penatojo escribió: |
Unha pregunta para os que coñecen o circuito: ¿cales son os kilómetros máis empinados/técnicos, quero dicir, os máis susceptibles de facer andando? ¿Do km. 6 ó 13 ou así? Gracias! |
xan escribió: | ||
Ola, Pois polo que se comenta e vendo o perfil, parece que do qm6 ata o qm10.5 haberá que votar a lingua fora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sds ![]() |