Quian escribió: |
Últimas horas para o peche da inscrición da X Edición da Carreira Virxe das Dores de Lalín - Premio Feira do Cocido. Según van as inscricións pasaremos de 500 inscritos e podemos superar o récord. Según as previsións do tempo non dan chuvia para a tarde do sábado. Vinde pasar a tarde do sábado facendo deporte en Lalín. Vémonos en Lalín. |
ZeusOurense escribió: |
Buenas tardes Un par de cuestioones: 1. Va alguien desde Ourense? 2. Me podría unir? Estoy casi seguro de poder ir, pero no tengo cómo ir, asi que se lo agradecería a quien pudiera. Gracias y un saludo! |
Domarco escribió: | ||
Acabo de ver tu mensaje ahora. Yo en principio voy a ir, y malo sera que no tenga un sitio en el coche. Ademas vivimos cerca asi que no me cuesta nada. Ya me dices Un saludo |
madytos01 escribió: |
Bonita carreira e estupendo día para botarse a correr, o recorrido moi chulo á beira do río. A organización cumpleu perfectamente e o único pero foi o das previsións das camisetas, cousa que persoalmente non me preocupa porque xa teño unha burrada delas pero que a algún corredor non lle pareceu ben polo que escoitei alí. Tan só unha dúbida: ¿Alguén pode confirmar que a distancia eran 8 km??? Pareceume algo máis. E por certo, pedazo instalacións que teñen en Lalín, vaia pabellón máis chulo que se gastan!!! |