Foros ›
12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 09 Feb 2011, 11:54
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. VIRXE DAS DORES-LALIN-FEIRA DO COCIDO.

Quian escribió:
Últimas horas para o peche da inscrición da X Edición da Carreira Virxe das Dores de Lalín - Premio Feira do Cocido.

Según van as inscricións pasaremos de 500 inscritos e podemos superar o récord.

Según as previsións do tempo non dan chuvia para a tarde do sábado.

Vinde pasar a tarde do sábado facendo deporte en Lalín.

Vémonos en Lalín.

Yo iría igüal aunque lloviese.

Nos vemos en la Carrera.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Feb 2011, 20:51
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. VIRXE DAS DORES-LALIN-FEIRA DO COCIDO.

zeusourense, yo me tendria que desviar un poquito pero no importa, por eso no dejes de acudir a la carrera
mandame privado y hablamos. dejame tf
trasno8

Novo foreiro
Novo foreiro
14/08/09
7 Carreiras
5 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 10 Feb 2011, 9:24
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. VIRXE DAS DORES-LALIN-FEIRA DO COCIDO.

ZeusOurense, si quieres te podemos recoger para ir a correr a Lalin. Salimos desde Ourense y sólo vamos 2 en el coche. Mándame un privado y nos ponemos en contacto.
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 10 Feb 2011, 9:48
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. VIRXE DAS DORES-LALIN-FEIRA DO COCIDO.

Muchas gracias a ambos Aplauso

Todavía no me inscribí porque estoy pendiende de un tema (que sabré en breve) para saber si puedo acudir o no.

En todo caso muchisimas gracias.

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 11 Feb 2011, 10:38
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. VIRXE DAS DORES-LALIN-FEIRA DO COCIDO.

ZeusOurense escribió:
Buenas tardes Moi feliz

Un par de cuestioones:
1. Va alguien desde Ourense?
2. Me podría unir?

Estoy casi seguro de poder ir, pero no tengo cómo ir, asi que se lo agradecería a quien pudiera.

Gracias y un saludo!

Acabo de ver tu mensaje ahora. Yo en principio voy a ir, y malo sera que no tenga un sitio en el coche. Ademas vivimos cerca asi que no me cuesta nada. Ya me dices

Un saludo
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 10:42
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Coci

Ola.
Parece mentira a estupenda tarde que houbo onte tendo en conta o diluvio que está a caer hoxe pola mañá... ¡menos mal!.
Bueno, pois iso, onte pola tarde foi unha magnífica tarde para facer unha carreira e desde logo que Lalín cumpreu de sobra.
A organización moi ben e o circuíto.... ¡estupendo!. A verdade é que da gusto correr pola veira do río. E a volta por terra, aínda mellor.
Aplauso Aplauso Así que os meus parabéns á organización. Aplauso Aplauso
En canto á miña carreira, pois mellor do esperado. Despois de estar case parado desde Boborás por mor da gripe, non me podo queixar.
Unha boa parte do percorrido fíxeno con Jesúsb e unha rapaza, e só no último quilómetro me puden ir. A pesar do mal tempo, satisfeito. Desde logo, correr pola tarde non me senta ben, e despois dunha gripe aínda menos.
Un saúdo ós Tirillas, que alí estiveron dando guerra tamén.
Vémosnos na Interruning.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5731 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 12:11
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Coci

Hola, yo también quiero felicitar a la organización por todo lo que expuso anteriormente Marcos. Alguno se quejó de q no había camisetas para adultos, pero para mi eso no tiene ninguna importancia, es sólo un detalle. A mi tampoco me gusta correr después de comer, pero ayer no tengo queja, ya q me encontré bastante bien, aunq el final se me hizo largo y duro, calculé algo mal (pensé q eran 7,5 y "ataqué" antes de tiempo). Pero bueno, contento ya q me encuentro en un buen momento d forma para mi, ahora mi objetivo es mantenerlo todo lo q pueda. Muy satisfecho d quedar de 1º de la categoría "viejos A", y muy bonito el trofeo. Mejor q la típica copa, era una placa de cerámica gallega, Y como ponía sin especificar 1º clasificado parecía q había ganado la carrera, jeje. Aprovecho para meter una cuña al respecto d la carrera de Padrón, ya q daremos en esta ocasión a los 3 primeros/as de la general un bonito y mítico "Pedrón" representativo de nuestra villa.
Bueno, no quiero irme por las ramas, hasta la próxima q para mí será Porriño, antes, de por supuesto, Padrón. Saludos.
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1054 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 13:56
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. VIRXE DAS DORES-LALIN-FEIRA DO COCIDO.

Domarco escribió:
ZeusOurense escribió:
Buenas tardes Moi feliz

Un par de cuestioones:
1. Va alguien desde Ourense?
2. Me podría unir?

Estoy casi seguro de poder ir, pero no tengo cómo ir, asi que se lo agradecería a quien pudiera.

Gracias y un saludo!

Acabo de ver tu mensaje ahora. Yo en principio voy a ir, y malo sera que no tenga un sitio en el coche. Ademas vivimos cerca asi que no me cuesta nada. Ya me dices

Un saludo

Gracias Domarco, aunque al final no pude ir (ni entrar en el foro hasta ahora).

De todas formas gracias Aplauso

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 14:13
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

Pues mis felicitaciones a la organizacion! Lo de la camiseta completamente de acuerdo con yomismo, es lo de menos. A mi me daban la de pequeño, pero como no tenia a quien darsela se la deje alli, y que se la dieran a otro.
El circuito precioso, aunque iba engañado con lo de que era plano, y al final sufri un poco en las ultimas subidas.
Me encanta correr de tardes, siempre me encuentro mejor, aunque sea despues de una comida copiosa. Contento por mi 3º puesto senior A, y muy bonito por cierto el trofeo artesanal.
Pal año intentare estar de nuevo
Lalinense

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/11
2 Carreiras
2 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 15:21
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

Felicitar a organización pola maravillosa tarde de carreiras que nos fixo pasar a tod @ s.A verdade é que levo pouco nesto das carreiras,pero creo que en poucas temos o privilexio de ter unhas duchas ou vestiarios para cambiarnos,creo que a organización acertou de cheo tanto na ubicación como do circuito.
A título persol empecei moi forte voando polo casco urban e baixando hacia o lago para logo vivir de rentas subindo, en fin que se me atragantaron as últimas subidas e iso que coñezo o circuito,xa que adestro moitos dias por ali.Media de 4'24", seguimos sumando
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 13 Feb 2011, 16:53
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

Felicitaciones a la Organización.

Quizás la carrera absoluta pudiera comenzar antes si cuando entra el último clasificado de cada una de las carreras anteriores se prepara la salida de la siguiente categoría.

También se pudiera retrasar la colocación de las cintas que impiden acceder a los coches a las zonas de aparcar hasta que se completen las plazas disponibles o hasta media hora antes del comienzo de la primera carrera (lo primero que se produzca).

saludos,

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Arual

Novo foreiro
Novo foreiro
28/08/07
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 1:27
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Coci

Bonita carrera la de ayer en Lalín. El recorrido muy chulo
siguiendo el río, aunque un poco durillo al final. Las clasificaciones
al momento, los trofeos (aunque no llevé ninguno) muy
originales y mejor que la clásica copa, además de "artesania
gallega". Y al final.....Aquarius, agua, manzana, plátano y
pastelillo, parecía una boda pero sin necesidad de haber
hecho regalo. De verdad, carrera para repetir. Aplauso Aplauso Aplauso
jallejo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/12/07
0 Carreiras
228 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 9:50
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

Para mi la única pega es que el circuito no sea urbano. De cara al atleta es precioso correr por ese paseo tan bonito, pero para el espectador un aburrimiento, ya que solo ve la salida y la llegada. En cualquier caso enhorabuena, pienso repetir.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 9:52
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

Bonita carreira e estupendo día para botarse a correr, o recorrido moi chulo á beira do río. A organización cumpleu perfectamente e o único pero foi o das previsións das camisetas, cousa que persoalmente non me preocupa porque xa teño unha burrada delas pero que a algún corredor non lle pareceu ben polo que escoitei alí.

Tan só unha dúbida: ¿Alguén pode confirmar que a distancia eran 8 km??? Pareceume algo máis.

E por certo, pedazo instalacións que teñen en Lalín, vaia pabellón máis chulo que se gastan!!!
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 10:34
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

madytos01 escribió:
Bonita carreira e estupendo día para botarse a correr, o recorrido moi chulo á beira do río. A organización cumpleu perfectamente e o único pero foi o das previsións das camisetas, cousa que persoalmente non me preocupa porque xa teño unha burrada delas pero que a algún corredor non lle pareceu ben polo que escoitei alí.

Tan só unha dúbida: ¿Alguén pode confirmar que a distancia eran 8 km??? Pareceume algo máis.

E por certo, pedazo instalacións que teñen en Lalín, vaia pabellón máis chulo que se gastan!!!
Mirando los tiempos, estoy totalmente seguro de que era algo más, cuando llegue a casa miro el GPS a ver lo que marca.

Por otra parte, enhorabuena a la organización como ya han dicho por una carrera divertida y muy bien organizada, y al ayuntamiento de Lalín por tener el Lalín Arena, ya nos gustarái tener en Coruña un pabellón tan bien cuidado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos