Foros ›
12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
KarlosXoto

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
19 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 9:56
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Cocido

¿Alguien puede decir la distancia exacta? ,a mi me dio bastante mas , ya se que es un tema que se repite pero todos sabemos lo importante que es para los que corremos nuestros ritmos , en cuanto a la carrera fenomenal el recorrido , con esa vuelta por tierra que se agradece sobre todo al día siguiente , buena organizacion con bolsa de fruta , pastelito y agua , además del acuarius y de una bonita camiseta , lastima que cuando llegue ( La Coruña) ya se habían terminado las de adultos , solo quedaban XL . El tiempo de lujo , viendo sobre todo el día que hizo el domingo , una carrera para anotar en el calendario . Por cierto vaya pedazo pabellón .
franbomber

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 9:59
Asunto: Re: 12-02-2011 X C.P. Virxe das Dores, Lalín. Feira do Coci

pues te digo a mi por el fore 8,11;no se pero no es mucha diferencia creo,pero bueno eso fue lo q me dio a mi,un saludo Angel
KarlosXoto

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
19 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 10:28

franbomber escribió:
pues te digo a mi por el fore 8,11;no se pero no es mucha diferencia creo,pero bueno eso fue lo q me dio a mi,un saludo Angel
Gracias , si supiera el nombre de las calles intentaría calcularlo con el Mapmyrun .
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 11:57

Murphy escribió:
madytos01 escribió:
Bonita carreira e estupendo día para botarse a correr, o recorrido moi chulo á beira do río. A organización cumpleu perfectamente e o único pero foi o das previsións das camisetas, cousa que persoalmente non me preocupa porque xa teño unha burrada delas pero que a algún corredor non lle pareceu ben polo que escoitei alí.

Tan só unha dúbida: ¿Alguén pode confirmar que a distancia eran 8 km??? Pareceume algo máis.

E por certo, pedazo instalacións que teñen en Lalín, vaia pabellón máis chulo que se gastan!!!
Mirando los tiempos, estoy totalmente seguro de que era algo más, cuando llegue a casa miro el GPS a ver lo que marca.

Por otra parte, enhorabuena a la organización como ya han dicho por una carrera divertida y muy bien organizada, y al ayuntamiento de Lalín por tener el Lalín Arena, ya nos gustarái tener en Coruña un pabellón tan bien cuidado.
A min o Garmin marcoume 8 km e 40 metros, e tendo en conta que sain o final pois practicamente 8 km clavados.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 14:42

Aquí o trazado no mymap que subin no noso blog. Perdodade se non o poño no fío de mapas, pero case non teño tempo para nada ultimamente.
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 15:26

miguelanxo escribió:
Aquí o trazado no mymap que subin no noso blog. Perdodade se non o poño no fío de mapas, pero case non teño tempo para nada ultimamente.
Según eso da 8.01, yo acabo de mirar mi GPS (Keymaze 700) y casi me clava los 8KM, y según koala36 su Garmin también clava casi los 8, según mi experiencia personal, la distancia que marcan los GPS siempre es un poco menor a la real, pero probablemente la diferencia en sí sea muy pequeña por lo que creo que no debemos preocuparnos por grandes cambios en los ritmos por este motivo.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 16:07

Gran carreira, con bonito circuíto e ben organizada, incluso tívemos sorte ca climatoloxía tanto polo feito de que estívo un día soleado e despexado coma polo feito de que ao non chover o circuíto non estaba moi enlamado.
Haberá que repetir.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 16:12

En realidad no gps marcoume 8.12 km, pero ao pasalo ao novo mapmyrun vese que xa o marcou mellor no mapa, ou a saber...
KarlosXoto

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
19 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 17:02

Murphy escribió:
miguelanxo escribió:
Según eso da 8.01, yo acabo de mirar mi GPS (Keymaze 700) y casi me clava los 8KM, y según koala36 su Garmin también clava casi los 8, según mi experiencia personal, la distancia que marcan los GPS siempre es un poco menor a la real, pero probablemente la diferencia en sí sea muy pequeña por lo que creo que no debemos preocuparnos por grandes cambios en los ritmos por este motivo.
Gracias miguelanxo , voy tener que cambiar las pilas a mi polar o ajustarlo bien , un saludo .
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mar, 15 Feb 2011, 8:08

Bonita carrera. El último Km se me hizo durísimo, contaba con la subida por el asfalto, pero no con la de tierra que hay antes.
El pabellón me pareció una preciosidad.
Yo creo que está bastante bien medida, mi fore me dio 7,9. Salí delante y no acrté nada en las curvas, así que...
Muchas gracias a la organización y a todo el pueblo de Lalín, estuvo todo muy bien, y eso que tampoco me llevé camiseta, pero no le doy importancia. Intentaré volver otros años.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 17:33

Ola a todos e a todas¡ Sinto, pero eu quero dar o meu particular "tirón de orellas": Dacordo con que o circuito foi bonito, pero nada mais; porque non me parece que pagando todos (tendo ou non o chip) non había camiseta; dixéronme que non chegaran pero dame igual iso teno que ter en conta a organización; porque non sei para canta xente preveron. A cuestión é que agora pagamos para todo e eu preferiría non ter que facelo ainda que non teñamos dereito a agasallos; porque así teño que limitarme para correr en carreiras para non gastar mais que os quilómetros do meu coche.
Grazas, especialmente a esas persoas que teñen un recordo para os atletas que son as fotos e os videos que nos fan moi felices a todos e a todas.
POLITEZ

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/08/09
0 Carreiras
152 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 10:16

Totalmente de acuerdo con MIOTE, el recorrido precioso, las duchas espectaculares y demás cosas que ya se han comentado pero no me parece correcto que, llegando a las 17:10, siendo la carrera a las 18:00, nos entreguen una bolsa con una camiseta para un niño de no mas de 8 años y que su respuesta sea: es que hay que llegar antes....y que para colmo anden chavales por allí con camisetas que les quedan grandes, esto visto por mi. Como se ha dicho infinidad de veces no se va a las carreras ni por camisetas ni regalos, pero pagando dos euros y teniendo claro las tallas de cada uno no creo que sea aceptable.
Este tirón de orejas no es más que una crítica, en otras ocasiones por cosas menores se han criticado otras carreras y creo que es correcto tanto alabar como criticar.
Un saludo y nos vemos en la próxima

A caballo regalado buena sombra le cobije
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 1:38

Polémicas aparte. Xa está dispoñible no foro de fotos e videos todo o reportaxe de fotos e incluso videos da carreira.

As seguintes fotos foron realizadas e cedidas xentilmente por Montse e Manolo, habituales colaboradores desta carreira. Gracias.

X Carreira de Lalín (sábado, 12 setembro 2011)
Pink_Panther

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/10
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 16:54

Moitisimas gracias polas fotos, que fariamos sin vos.
KarlosXoto

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
19 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 19:42

Gracias por las fotos , son muy buenas , !vaya reportaje¡ , saludos .

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos