Foros ›
I Duatlón Cross de Maside
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Lun, 14 Feb 2011, 22:45
Asunto: Re: I DUATHLON CROSS MASIDE

Después del comentario de Arteixan me queda claro que a Poio no voy a jugarme la salud, pero seguramente vaya a veros, porque si es peor que lo de Maside va a ser digno de ver!! Moi feliz

A mí me gustaría ver los vídeos tb, tienen que ser espectaculares.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 15 Feb 2011, 15:11
Asunto: Re: I DUATHLON CROSS MASIDE

A verdade que so con terminar, xa somos uns autenticos heroes...ou inconscientes; teño claro que o deporte e sano, pero o do Domingo a min personalmente me pareceu contraproducente, me gustan os retos, pero chegou un momento no que non era capaz de cambiar co dedo pulgar e tiñao que facer coa palma da man, non era capaz de apretar a botella da auga e tiña que chuchar na boquilla toda chea de barro para poder beber, despois, na transicion para o derradeiro sector a pe, non era capaz de colocar as zapas, e o casco tívome que un xuiz levar as mans ata o pulsador e caseque abrirmo el, porque as miñas mans eran autenticos muñons, inchadas, denegridas e sen nada de sensibilidade... Estamos locos meus!! Muro Muro

AH!! A organización perfecta, pero para outra vez, por favor ter en conta que con dous acumuladores, non da a auga quente para todos, xa que era moitobarro a quitar e non sabedes o que fastidia estar tiritando e ter que meterse debaixo da auga fría... bueno algúns si que o sabedes Guiño
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Feb 2011, 16:20
Asunto: Re: I DUATHLON CROSS MASIDE

Por certo quedou esquecida unha sudadrera gris co nome de carlos na espalda si é de alguen que coñezades por favor decidelle que se poña en contacto coa organizadora.
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Feb 2011, 19:08
Asunto: Re: I Duatlón Cross de Maside

Felicidades a todos os que lograstedes acabar, ou polo menos participar neste durísimo duatlón, que polas referencias que me deron quizáis dos máis duros destes últimos anos. E en especial a Amoedo que despóis de ter moi mala sorte nalgús duatlóns dou a sorpresa e proclamouse CAMPIÓN GALEGO DE DUATLÓN CROSS.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 16:24
Asunto: Re: I Duatlón Cross de Maside

YO TENIA PENSADO IR ....PERO EMPEZABA EL CIRCUITO DE TRAIL EN MOAÑA....Y LA VERDAD LLENDO PARA MOAÑA ME ACORDE DE TODOS LOS DUATLETAS QUE IRIAIS A MASIDE.....TUVO QEU SER DURISIMO....PUES EL TRAIL FUE DURO...

a4velas.blogspot.com
Arteixan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/01/11
100 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 14:02
Asunto: Re: I Duatlón Cross de Maside

Buenas. os dejo el enlace con las fotos a ver si os reconoceis alguno, con tanto barro. Una carrera para contar a los nietos.

picasaweb.google.com/1...aside2011#
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 16:43
Asunto: Re: I Duatlón Cross de Maside

muchas gracias, salgo en unas cuantas Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos