lestrove escribió: |
O chip está ben,é un adianto mais de cara a conformar as clasificacións rápido e eficazmente. E que eu sepa,non obligan a nadie a compralo. |
xiamenfroi escribió: | ||
Breve, conciso e claro. Eu tamén penso así. Por outra banda, si só hai 1 empresa (ou 2) en Galicia que presten estes servicios de cronometraxe será porque non hai outra xente interesada en levar o mesmo tema. Eu non o vexo coma un monopolio: é un mercado libre. A quen lle interese, que se lance ao tema (digo eu... ) |
Marcos escribió: |
Lilo, sinto moito discrepar. 1º. A finalidade dunha carreira é competir. Uns contra si mesmos, outros contra os demais e moitos contra o crono. Así que se entende que un dos obxectivos primordiais dunha carreira (falo como organizador, claro está) é a de obter unha lista de chegados á meta e, a ser posible, con tempos. Desde este punto de vista, a cronometraxe con chip, ou con dorsáis con código de barras, etc., é un verdadeiro adianto que axuda moito no traballo dos organizadores. 2º. Correr sen chip cando a carreira ten este método de control é coma correr sen dorsal. E isto é moi, pero que moi grave. Aínda que podamos entender que unha carreira é un acto festivo/lúdico, é obrigatorio ter un seguro de responsabilidade civil, e dorsal e chip son a forma que o organizador ten de controlar a xente que participa. Coa lei e posibles reclamacións que pode haber ós organizadores, o do acto lúdico-festivo vai, desgraciadamente, quedando nunha utopía para converterse nunha actividade de risco (sempre desde o punto de vista do organizador). 3º. O prezo do chip con respecto ó que cobran. Pois evidentemente hai moita diferencia. Un chip en sí custa 1 €, se o compras cústache 18 € e se o alugas anda entre 1 e 2 €. Non se trata do custe material do chip, senón dos servicios que se prestan. Neste país hai o mal costume de dicir que algo é moi caro porque materialmente custa x e véndencho por x+y. Os servicios hai que pagalos, ninguén traballa gratis. Outro tema moi distinto é o que nos poida parecer que nos cobren nas carreiras. Para que entendas mellor a miña resposta: 1. Non teño ningunha relación con Championchip, Cronotec, etc. 2. Organicei durante anos unha carreira, polo que sei exactamente o funcionamento desde o punto de vista da organizaicón. 3. Son corredor popular dese hai máis de 20 anos. Saúdos. |