Foros ›
Autor
Mensaxe
Lilo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/07
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 16:29
Asunto: Chip nas carreiras.

Hola, escribovos coa intención de facervos reflexionar sobre a obligatoriedade de correr na maioría das carreiras populares con chip.
Son corredor coma a maoiría de vos de carreiras populares dende hai xa uns aniños. De un tempo a esta parte, na maioría das ocasions para inscribirse nunha carreira, tes que alquilar/comprar un chip. Dado o caracter popular-festivo deste tipo de acontecementos, non acabo de entender pq a obligatoriedade de levar o chip...Eu xa me controlo o meu tempo. Entendo que de cara os organizadores e moito mais sinxelo, pero non estaría de mais que se permitirá tamen correr sen o chip, o marxe por completo dos que queiran levalo. Ademais, en certas ocasions dado que a empresa que proporciona os chips e case sempre a mesa (salvo contadas excepcions) corremos o risco, de que abusen de nos, de feito, se vos parades a buscar canto custa un chip, ides alucinar en cores, se o comparades co que temos que pagar por eles....
Un saúdo.
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 17:37
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Me imagino que un chip no costará más que unos céntimos, pero esto es como todo, el producto cuando llega al consumidor lo han hinchado mil veces. En este caso no me importa precisamente por eso, por que casi siempre es la misma empresa la que lleva los cronometrajes, por lo que el chip si no lo tengo amortizado, lo haré en un futuro. Si fueran varias usando distintos chips no compatibles sí que entonces no me agradaría nada de nada. Supongo también que esto ha sido una medida que ha demandando la mayoría de la gente, el poder saber los tiempos de carrera, totales o parciales y tenerlos con apenas acabada la carrera, pero no sólo eso, por que si, tienes razón, el tiempo me lo controlo yo, pero también la posición y esto lo hacen ellos. Vale, es una "obligación" impuesta en la mayoría de las carreras, pero tiene una solución tan facil como el correr sin dorsal, te sale gratis, te controlas tú mismo el tiempo y si quieres saber en que posición habrías llegado, con saber quién llegó antes o después de tí lo puedes comprobar en la clasificación final. Entiendo que el uso del chip, facilita trabajo a la organización de la carrera, ya que no son ellos los que tienen que tener a no se cuantas personas contando a los que llegan. Nos imaginamos una carrera tal como la Vig-Bay en la que no se exactamente cuantos participantes hay, pero imaginemos que 1500. Quién los clasifica? Me imagino que antes, cuando no exisitía este método se hacía también, seguro. Es mi opinión. Un saludo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 20:45
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

O chip está ben,é un adianto mais de cara a conformar as clasificacións rápido e eficazmente. Sorriso
E que eu sepa,non obligan a nadie a compralo. Nono
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 23:45
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

O chip é un adianto. Outra cousa é que nalgunhas carreiras non lles fagan desconto ós que o temos en propiedade, Pero a min non me gustaría voltar a prehistoria. As vantaxes son moitas e xa sei que un café custalle o taberneiro 20 céntimos e mira o que nos cobran por él pero por eso non deixamamos de tomalo.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 0:23
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

lestrove escribió:
O chip está ben,é un adianto mais de cara a conformar as clasificacións rápido e eficazmente. Sorriso
E que eu sepa,non obligan a nadie a compralo. Nono

Breve, conciso e claro. Eu tamén penso así.

Por outra banda, si só hai 1 empresa (ou 2) en Galicia que presten estes servicios de cronometraxe será porque non hai outra xente interesada en levar o mesmo tema. Eu non o vexo coma un monopolio: é un mercado libre. A quen lle interese, que se lance ao tema (digo eu... Pensando )
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 1:27
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

xiamenfroi escribió:
lestrove escribió:
O chip está ben,é un adianto mais de cara a conformar as clasificacións rápido e eficazmente. Sorriso
E que eu sepa,non obligan a nadie a compralo. Nono

Breve, conciso e claro. Eu tamén penso así.

Por outra banda, si só hai 1 empresa (ou 2) en Galicia que presten estes servicios de cronometraxe será porque non hai outra xente interesada en levar o mesmo tema. Eu non o vexo coma un monopolio: é un mercado libre. A quen lle interese, que se lance ao tema (digo eu... Pensando )

Gracias meu Aplauso
Hai 3 empresas que operan con chip en Galicia....Championchip,Sport Solutions e Cronotec,,pero querendo,véñenche infinidade delas do resto de España. Guiño
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 2:14
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Lilo, sinto moito discrepar.

1º. A finalidade dunha carreira é competir. Uns contra si mesmos, outros contra os demais e moitos contra o crono. Así que se entende que un dos obxectivos primordiais dunha carreira (falo como organizador, claro está) é a de obter unha lista de chegados á meta e, a ser posible, con tempos.
Desde este punto de vista, a cronometraxe con chip, ou con dorsáis con código de barras, etc., é un verdadeiro adianto que axuda moito no traballo dos organizadores.

2º. Correr sen chip cando a carreira ten este método de control é coma correr sen dorsal. E isto é moi, pero que moi grave. Aínda que podamos entender que unha carreira é un acto festivo/lúdico, é obrigatorio ter un seguro de responsabilidade civil, e dorsal e chip son a forma que o organizador ten de controlar a xente que participa. Coa lei e posibles reclamacións que pode haber ós organizadores, o do acto lúdico-festivo vai, desgraciadamente, quedando nunha utopía para converterse nunha actividade de risco (sempre desde o punto de vista do organizador).

3º. O prezo do chip con respecto ó que cobran. Pois evidentemente hai moita diferencia. Un chip en sí custa 1 €, se o compras cústache 18 € e se o alugas anda entre 1 e 2 €. Non se trata do custe material do chip, senón dos servicios que se prestan. Neste país hai o mal costume de dicir que algo é moi caro porque materialmente custa x e véndencho por x+y. Os servicios hai que pagalos, ninguén traballa gratis.

Outro tema moi distinto é o que nos poida parecer que nos cobren nas carreiras.

Para que entendas mellor a miña resposta:
1. Non teño ningunha relación con Championchip, Cronotec, etc.
2. Organicei durante anos unha carreira, polo que sei exactamente o funcionamento desde o punto de vista da organizaicón.
3. Son corredor popular dese hai máis de 20 anos.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5708 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 8:06
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Buenos días por la mañana. Marcos, iba ayer a caer en la tentación de contestar, pero como estaba seguro d q alguien lo iba a hacer muy bien, queda dicho. Buena información (más que opinión) para quien la necesita. Saludos.
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 13:28
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Marcos escribió:
Lilo, sinto moito discrepar.

1º. A finalidade dunha carreira é competir. Uns contra si mesmos, outros contra os demais e moitos contra o crono. Así que se entende que un dos obxectivos primordiais dunha carreira (falo como organizador, claro está) é a de obter unha lista de chegados á meta e, a ser posible, con tempos.
Desde este punto de vista, a cronometraxe con chip, ou con dorsáis con código de barras, etc., é un verdadeiro adianto que axuda moito no traballo dos organizadores.

2º. Correr sen chip cando a carreira ten este método de control é coma correr sen dorsal. E isto é moi, pero que moi grave. Aínda que podamos entender que unha carreira é un acto festivo/lúdico, é obrigatorio ter un seguro de responsabilidade civil, e dorsal e chip son a forma que o organizador ten de controlar a xente que participa. Coa lei e posibles reclamacións que pode haber ós organizadores, o do acto lúdico-festivo vai, desgraciadamente, quedando nunha utopía para converterse nunha actividade de risco (sempre desde o punto de vista do organizador).

3º. O prezo do chip con respecto ó que cobran. Pois evidentemente hai moita diferencia. Un chip en sí custa 1 €, se o compras cústache 18 € e se o alugas anda entre 1 e 2 €. Non se trata do custe material do chip, senón dos servicios que se prestan. Neste país hai o mal costume de dicir que algo é moi caro porque materialmente custa x e véndencho por x+y. Os servicios hai que pagalos, ninguén traballa gratis.

Outro tema moi distinto é o que nos poida parecer que nos cobren nas carreiras.

Para que entendas mellor a miña resposta:
1. Non teño ningunha relación con Championchip, Cronotec, etc.
2. Organicei durante anos unha carreira, polo que sei exactamente o funcionamento desde o punto de vista da organizaicón.
3. Son corredor popular dese hai máis de 20 anos.

Saúdos.

A verdade é que organizar unha carreira, ainda que non seña homologada, a nivel modesto, é unha auténtica aventura. Son moitos os custos que se teñen que afrontar, os seguros, a loxística, o percorrido, tráfico, agasallos no fin da carreira, as medallas para os cativos, etc... que se non se teñen axudas tipo "chip e cronometraxe automática", sería unha auténtica tolería.

E falo tamén con coñecemento de causa, xa que organizamos unha modestísima carreira a semana pasada e non se sabe cómo vai o tema ata que non estás metida ata o fondo...

Por iso tamén, que sirva o meu post de homenaxe e reconocemento a tódolos organizadores de carreiras, sobre todo cando non contan co apoio económico público e tódolos custos recaen sobre un clube ou unha comisión de festas (por poñer algúns exemplos...)

Eu merquei vai un mes o chip amarelo, vendo que ía a comenzar a participar nas carreiras, porque alugando o chollo cada vez, saía máis rentable (en triatlón é obrigatorio o seu uso).

Saudos!!!
POLITEZ

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/08/09
0 Carreiras
152 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 13:30
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Suscribo palabra por palabra lo dicho por Annie y Marcos

A caballo regalado buena sombra le cobije
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 16:35
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Eu merqueino creo recordar por 20€ e, aínda que xa o levo amortizado, a razón principal de mercar o chip non foi o aforro de cartos, senón a comodidade de non ter que esperar unha longa ringleira, nalgunhas carreiras, para entregar o chip.
Lilo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/07
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 19:16
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Hola, entendo o voso punto de vista, Eu mesmo recoñecía que dende o punto de vista dos organizadores e moito mais cómodo... Pero para min e a inmensa maioría dos mortais (e amiña opinión) as carreiras son unha forma de pasalo rato cos amigos, non e necesario, competir e rexistralos tempos coa exactitude que cha da o chip...Hai outras maneiras.
Eu non levo 20 anos correndo, pero case, e eu non o vexo como unha parte fundamental das carreiras. E dentro do meu circulo de amistades, empeza a haber xente que prefire ir a correr por calquera sitio en lugar de ir a unha carreira, polo feito de ter que ir co chip, e as pequenas molestias que acarrea, e dicir, alquilalo/compralo, e ter a sensanción de que a empresa que monopoliza esta actividade poida facer mais ben o que queira..
Un saudo e grzas polas vosas opinions.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 21:18
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Nadie ha mencionado una de las funciones del chip que creo que ha sido una de las claves que han impulsado el boom que actualmente viven las carreras populares.
El chip aparte de lo mencionado sirve para controlar que nadie se cuele.
¿Que no te importa? vale, cada uno tiene sus preferencias. Pero recuerdo que antaño, en la prehistoria de las carreras, en el último San Martiño que corrí, antes de abandonar el running ,a lo largo del recorrido había voluntarios a los que tenías que cogerles unas pulseritas de goma que servían de testigos, casi una docena de ellas, con el riesgo de que se te pasara alguna, y encima la gente seguía colandose.
¿Era eso una fiesta? Para mi no, era una tortura Parar . De hecho creo que no soy el único que se reenganchó al mundo de las carreras cuando apareció el chip.
Ahora bien si de lo que se trata no es del chip, sino de Championchip, un consejo: No te olvides de devolverles el chip, a menos que quieras desbancar a Bin Laden como el criminal más buscado y odiado del planeta.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5708 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 22:01
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Lilo, solo una cosa, dices "non e necesario, competir e rexistralos tempos coa exactitude que cha da o chip...Hai outras maneiras" claro, pero te aseguro q de esas otras maneras la satisfación de los corredores en un porcentaje muy muy alto (igual tu no entras aquí), iba a ser sustancialmente menor, la imagen de la organización iba a caer unos cuantos puntos, y el nº de fallos, protestas, reclamaciones y de follones se iba a multiplicar un poquito, así como el trabajo de la organización, q son las q al fin y al cabo hacen posible las carreras, la entrega de trofeos, etc etc. Te lo digo por experiencia, pues he organizado carreras desde los 2 puntos de vista, con y sin chip. Y que quieres q te diga, no hay color. Por mi ¡¡¡viva el progreso!!! Aplauso
anxomartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 11:37
Asunto: Re: Chip nas carreiras.

Un par de exemplos:
-Hai uns meses nunha popular cronometrada manualmente, aparecía na clasificación con máis de 2 minutos de adianto sobre o seguinte, cando en realidade chegamos á meta en apretado sprint.
- O verán pasado nunha cronometrada con chip na que había que dar 3 voltas, un que ía máis ou menos o meu lado comíase uns 200 metros en vez de dar a volta no final do circuito. O tipiño non se decatara que tamén había unha alfombriña de control no final, e ...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos