Ven, 18 Feb 2011, 7:25
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Coma xa dixen en uns posts mais atras eu debutaba en este trail, pero non so neste trail,este ano debutei correndo en todo, populares ,canicross e trail.Entre as tres modlidades debo levar unhas 10 o 12 carreiras , polo que penso que a miña opiniónnonten moita validez, pero nas poucas populares que fún (4) teño que darlle a razón a Xabi en que ves xente pasando medianas ,beirarruas,etc. non entendo que cando esás loitando por facelo mellor pra teu propio orgullo fagas esas cousas ademais cando non nos xogamos nada xa que os primeiros postos están a anos luz nosa polo menos miña dediquemonos a atallar e a crear un mal ambiente entre os que nos siguen.
IMOS-INDO recoñecemento, honrate, e todos metemos a pata algunha vez.
Eu fun co obxectivo de baixar de duas horas, e conseguino (1,58,04), no ultimo quilometro xuntamonos tres corredores e fixémolo xuntos eu puden disputar o esprint e baixar uns segundos e imaxinome que eles tamén , pero de esa forma entramos sonrindo e relaxados pra sair na foto , durante a carreira intentei facilitar o paso os que me intentaban adiantar, algo que tamén me facía perder segundos xa que as veces tiñame que botar a maleza, e axente que encontrei con algún problema ofrecinlle axuda por sorte non a precisaron se non non cumpliria meu obxectivo.
Creo que os que vamos do medio pra atras deberiamos disfrutar mais das carreiras e do bo ambiente e sempre intentando mellorar claro está , os de atrás intentando coller os de diante e eles intentando escaparse cada vez mais, pero non a calquer precio.
Detodas formas eu paseino de medo e pra Boborás repito xa me confirmaron a inscripción.
Un saludo pra todos