Foros ›
Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 21:45
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

rubenigui escribió:
Había unha rapaza sacando fotos na baixada pero non as vexo nas fotos de GMTA. Alguén me pode dar pistas sobre esas fotos. Gracias
Das fotos, ou da rapaza? Silbar
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 21:52
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

a4velas.blogspot.com/2...-2011.html

a4velas.blogspot.com
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 21:59
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

rubenigui escribió:
Había unha rapaza sacando fotos na baixada pero non as vexo nas fotos de GMTA. Alguén me pode dar pistas sobre esas fotos. Gracias

Esa rapaza,si es la que yo pienso,tambien estuvo sacando fotos en donde yo estaba,de echo en alguna foto tambien sale,pero creo que era de un periodico.Como no parabais de saludar a la camara,no pude entrablar mucha conversacion con ella Silbar Silbar Silbar Ríndose

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 22:11
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

ok, gracias safardatxo
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 23:08
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

HOLA.
Quero disculparme e pedir perdón a todos participantes da GMTA de Moaña por meu comportamento pouco deportivo durante o trascurso da proba.
No km 5.77 segundo meu GPS fisen un recorte nun recodo duns 50 m. que me situou dinante duns 2,3 corredores dos que ia tras eles. Tras iste feito sentinme malesto por non xogar limpo e acto seguido disculpeime cun dos corredores que con toda razón chamoume a atención.
Tamén quisera aclarar varios aspectos:
-Levo participando en carreiras dous anos, maioritariamente carreiras populares, e ista última GMTA de Moaña ven sendo a terceira carreira de montaña. Quero decir que en ninguha das probas nas que debutei cometin ningún acto antideportivo. Eu non son deses. Teño moitos compañeriros e amistades que podeno atestiguar.
-O do recorte do tramo da carreira coido que foi o instinto por tomar o camiño máis doado. Núnca foi miña intención obrar con maldade. Sei que os corredores somos xente moi sufrida e que deixamos o pelexo polo camiño.
- Durante o trascurso da proba eu tamén vin un recorte semellante en dous corredores que ian diante. Teño mirado moitas accions semellantes noutras competición máis calei a boca.
- Nesta mesma carreira aviseille a un corredor que ia diante todo fogeteado (pouco antes de chegar o Beque) que se pasaba de longo saltandose o desvio correcto. Se foxe antideportivo deixaría que continuase.
Con todo aclarado anteriormente non quero quedar ben por un acto denigrante. Simplemente síntome molesto polos comentarios surxidos no foro contra min (comprendo vosa actitude). ¡¡PERDON!!
Tampouco quero méritos que non me corresponden, polo que vou solicitar os organizadores da GMTA, me situen no lugar da calificación que estimen oportuno.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 23:23
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Imos-indo:

Eu entendo perfectamente que recortar 5 metros nunha carreira de montaña no é pra crucificarte. Moito pior é o dos que tiran os vasos onde lles peta.

A partires de dagora agardo que nunha carreira de asfalto se "denuncie" a tódolos que recorten polas beirarrúas, non empregemos distintas baras de medir.

Pola miña banda ofrecerche o meu apoio incondicional e agardo verte no trail do Courel (fodín unha costela en Moaña en non creo me recupere pra Carballiño)

www.jeffxavi.blogspot.com
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 23:48
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Creo que che faltou un 0 xa que el dixo:No km 5.77 segundo meu GPS fisen un recorte nun recodo duns 50 m.,e penso que nunha beirarrua nun solo recorte non se fan 50 m.,e mais ,no monte creo que se loita mais pola posicion e no asfalto contra o crono(falo do meu caso persoal) e as beirarruas estan medidas. IMOS-INDO,creo que te honra o reconocer o teu erro e en certo modo comprendo que na carreira o instinto de superarte podete facer tomar decisions equivocadas
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 0:00
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Imos-Indo:

Non pasa nada, e te honran as desculpas.

Un saudo.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
santiso

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/09
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 8:23
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Imos-Indo - Pelillos a la mar….

"Se agradecen las disculpas" y esto ciertamente te honra, ahora no molestemos a la organización por pequeñeces que bastante liados estarán preparando la próxima carrera…

Salu2
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 8:25
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Coma xa dixen en uns posts mais atras eu debutaba en este trail, pero non so neste trail,este ano debutei correndo en todo, populares ,canicross e trail.Entre as tres modlidades debo levar unhas 10 o 12 carreiras , polo que penso que a miña opiniónnonten moita validez, pero nas poucas populares que fún (4) teño que darlle a razón a Xabi en que ves xente pasando medianas ,beirarruas,etc. non entendo que cando esás loitando por facelo mellor pra teu propio orgullo fagas esas cousas ademais cando non nos xogamos nada xa que os primeiros postos están a anos luz nosa polo menos miña dediquemonos a atallar e a crear un mal ambiente entre os que nos siguen.
IMOS-INDO recoñecemento, honrate, e todos metemos a pata algunha vez.
Eu fun co obxectivo de baixar de duas horas, e conseguino (1,58,04), no ultimo quilometro xuntamonos tres corredores e fixémolo xuntos eu puden disputar o esprint e baixar uns segundos e imaxinome que eles tamén , pero de esa forma entramos sonrindo e relaxados pra sair na foto , durante a carreira intentei facilitar o paso os que me intentaban adiantar, algo que tamén me facía perder segundos xa que as veces tiñame que botar a maleza, e axente que encontrei con algún problema ofrecinlle axuda por sorte non a precisaron se non non cumpliria meu obxectivo.
Creo que os que vamos do medio pra atras deberiamos disfrutar mais das carreiras e do bo ambiente e sempre intentando mellorar claro está , os de atrás intentando coller os de diante e eles intentando escaparse cada vez mais, pero non a calquer precio.
Detodas formas eu paseino de medo e pra Boborás repito xa me confirmaron a inscripción.
Un saludo pra todos
Albertoi

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/11
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 8:44
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Eu a verdado que non entendo á xente que fai trampas. que mais da quedar de 100 ou de 80 ou de 150?? pola miña parte vou a pasalo ben e coa mesma loitar contra o crono.... pero que ten de bó chegar X tempo antes se sabes que fixeches trampas?? non sei, non o entendo
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 15:18
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Hola a todos,vin varias fotos da chegada a cima nalguns blogs, algen sabe onde se poden topar.grazas. Avergonzado
Rapidisimo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/09/09
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 15:22
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Busca un par de paginas mas atras en este mismo post y alli encontraras el link al picassa correspondiente!
Saludos
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 16:59
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Hola outra vez, abrin todolos link e non topei as fotos da cima, sera un que fon Fotos de Paulo e que non vai? Pensando
Albertinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/07
0 Carreiras
126 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Feb 2011, 17:40
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

ma.garcia escribió:
Hola outra vez, abrin todolos link e non topei as fotos da cima, sera un que fon Fotos de Paulo e que non vai? Pensando


Boas, proba AQUI a ver si son estas.

Aproveito para darlle as Grazas a todolos fotógrafos e voluntarios Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

É mellor ter a boca pechada e parecer estupido, que abrila e disipar a dúbida.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos